به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۶
 
۱۶۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۵۲۰۴۷
پيشواز هفته دولت، با تمسخر و استهزاي دولت!

رپرتاژ آگهي‌هاي سيما عليه دولت روحاني!

گروه سياسي: رییس‌جمهور امروز در پايان سفر خود به استان اردبيل با تاکید بر اینکه کارهای بسیار بزرگی به رغم این تحریمها در کشور انجام شده ، گفت: رسانه ملی حاضر نیست خدمات دولت را برای مردم تبیین کند و دولت از لحاظ تبلیغاتی دست تنها است.
رپرتاژ آگهي‌هاي سيما عليه دولت روحاني!
در آستانه هفته دولت و همزمان با يكسالگي دولت تدبير و اميد كه با موفقيت‌‌هاي دولت روحاني در جمع كردن آثار ويراني و ركود اقتصادي، فسادهاي كلان و تاريخي، تحريم‌ها، تورم و ... 8 ساله دولت محبوب آقاي ضرغامي!، همراه شده است، ظاهرا رسانه به اصطلاح ملي از اين امر خوشايند نيست لذا طي هفته‌هاي اخير، بخش‌هاي خبري سيما كه در حاشيه برنامه هاي خبري 20:30 و خبر 20 و ... در شبكه هاي مختلف سيما پخش مي شود، بيشترين حجم حملات را به وزيران دولت و همچنين چهره هاي سياسي حامي دولت اختصاص داده است. به گونه‌اي كه به راحتي مي توان حس كرد، تحريريه‌‌هاي خبري صدا و سيماي ملي همچنان در غم رفتن معجزه هزاره سوم هستند و ...!

براي مثال همين امشب (پنجشنبه) (براي ديدن اينجا را كليك كنيد) بخش خبري 20 شبكه خبر در مجموعه هفتگي خود با عنوان «حساس نشو»، تقريبا 80 درصد سوژه هاي خود را عليه دولت تهيه و به روي آنتن برد! در اين برنامه كه از سراپاي آن حمله، استهزا و انتقاد غيرمنصفانه عليه عملكرد دولت مي‌باريد، ابتدا به استهزاي وزير اقتصاد پرداخته شد كه چرا هنوز اسامي 10 ميليون افرادي كه بايد يارانه اشان قطع شود را مشخص نكرده‌ است! (به زعم برنامه ساز سيما، احتمالا، تشخيص اين 10 ميليون نفر، مثل خم رنگرزي است!). سپس به پخش هدفمند يكي دو جمله از نعمت زاده وزير صنايع در باره قيمت خودروها پرداخت و او را نواخت. در ادامه با شعف، «پس گرفتن راي اعتماد» نمايندگان مجلس از وزير علوم پخش شد.

گزارش بعدي اين برنامه به كوبيدن و استهزاي تيم مذاكره كننده هسته اي ايران اختصاص داشت و با استعاره گرفتن جملاتي از مهران مديري در يكي از برنامه‌هاي طنز سيما، تيم ديپلماسي را هم بخاطر بي توجهي به منافع ايران به باد حمله و البته استهزا گرفت! در ادامه اين رپرتاژ آگهي ضد روحاني، وزارت نفت به خاطر جلوگيري از توزيع بنزين‌ آلوده پتروشيمي و واردات بنزين استاندارد كه به اذعان كارشناسان محيط زيست، از آلودگي هواي تهران در طول ماههاي اخير به طرز بي سابقه‌اي كاسته، مورد تهاجم قرار داد!

در ادامه اين برنامه ضد دولت، موضوع محاكمه مهدي هاشمي هم بهانه‌اي شد تا با پخش صحنه هايي از ورود مهدي هاشمي و سپس پخش تكه‌هايي از سريال‌هاي طنز سيما، آيت الله هاشمي رفسنجاني را به باد حمله و تمسخر بگيرد با عنوان اينكه برخي مسئولان كشور اجازه برگزاري دادگاه فرزندان خود را نمي‌دهند! اين در حاليست كه برنامه‌ساز بي انصاف شبكه خبر، در حالي اين اتهام را به آقاي هاشمي وارد مي‌آورد كه سوژه خبرش، محاكمه فرزند هاشمي در دادگاه انقلاب بود! به تعبيري مي توان گفت برنامه هاي هدفمند اين روزهاي صدا و سيما، در كنار بي انصافي، مصداق «دروغگو كم حافظه است» هم شده است!

اين برنامه كه به اصطلاح قصد دارد سوژه هاي مهم خبري يك هفته را در قالب نقد و طنز، پوشش دهد در حالي تقريبا حجم 80 درصدي برنامه امشب خود را عليه دولت و حاميان دولت اختصاص داده بود كه حتي يك اشاره خشك و خالي به قتل مظلومانه يك كارگر دستفروش تهراني توسط ماموران سد معبر شهرداري تهران نكرد اما در پايان برنامه خود به شهرداري تهران به خاطر اينكه نام يك خيابان را به غزه تغيير داده، نشان تنديس داد! در واقع در جهت گيري برنامه‌هاي خبري صدا و سيما، حمايت علني از آثار و عملكرد و مواضع دولت احمدي‌نژاد، قاليباف، پايداري، اصولگرايان تندرو و ... و تخريب هدفمند دولتمردان فعلي كاملا به چشم مي‌خورد.

لذا بايد به رييس‌جمهور حق داد كه بگويد: «صدا و سیما به لحاظ قانون اساسی باید زیر نظر سه قوا باشد، اما اینگونه نیست و خودش کارهایی می کند که برخلاف قانون اساسی است...متاسفانه خدمات دولت گفته نمی شود، کار رسانه ملی در این مورد خلاف تاکید امام راحل است، ... کدام دولت با شرایط مشکلاتی که همه می دانند دولت را تحویل گرفته بود، چرا صندوق بین المللی، بانک جهانی و رسانه های خارجی باید کار دولت را در زمینه اقتصاد و موفقیت های کسب شده بگویند اما رسانه ملی نگوید، اهدافی در پشت آن است که ما بعدا آن را تبیین می کنیم.»

یک دانشجوی دلسرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۰:۱۴
این روز ها فقط عصبانیم و صد حیف ....... (247333)
آنتی نادران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۷:۳۰
جناب نادران همولایتی عیز اصلا از حرفهایی ودروغهایی که در جلسه محاکمه جناب دکتر فرجی دانا گفتی خوشمون نیامی وماازشما اعلام برائت می کنیم ومردم شریف ایران بدانند نظرایشان اصلا وابدا نظر مانیست جان همه ی ما فدای آقای خاتمی وهاشمی وعارف وفرجی وروحانی . جمعی ازحامیان دکتر روحانی/میقان/ بسطام (247577)
فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۷:۳۷
باسلام وتحیت وعرض ادب واحترام
مردم عزیز وبزرگوار ایران بدانندماآش کشک خاله ایم بخوریدپاتونه نخوریدهم پاتونه. حالا هرچی دوست دارید بگید .هرچه دوست دارید بنامید.سخنگوجبهه ی پایداری .بنگاه ضداصلاحات.آنتی فتنه،تنور فتنه.ماجزاین برنامه ها که سر وتهش به فتنه وصل میشه چیزی نداریم وتوقع معجزه هم نداشته باشید (247581)
زاهدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۰:۱۴
خيلي هم خنده دار و مضحك هست كه بودجه اين سازمان رو دولت تامين ميكنه ولي برنامه هاي اين سازمان بر عليه دولت هست !!! واقعا مضحكه ! (247334)
ابابیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۰:۲۷
خدا بزرگ است. صبر باید. معجزه ها را دیده ام. نمونه اش: هر سال دانشگاه تهران جشن بزرگی با حضور خانواده همکاران و اساتید در آستانه سوم خرداد میگیرد. سال 92 زمان جشن را به 20 خرداد یعنی دو روز مانده به انتخابات قصد تبلیغ برای اقای جلیلی! را داشت. یک سالی بود که ماهی صد هزار تومان از همه همکاران کم کرده بودند و این بیت المال را اینگونه خرج تبلیغات کردند.
از دانشگاهیان بپرسید که طوفان ابابیل چگونه بساطشان را چید... (247337)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۰:۵۱
ما ایثارگران پشیزی برای صداوسیمای اینجوری قائل نیستیم واز روزی هم که عزت خان اومده اتفاقا صداوسیما بیشتر از قبل از پیش چشممون افتاده (247341)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۰:۵۴
از ماست ک بر ماست (247342)
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۰:۵۵
خیلی بی انصافید اتفاقا تو برنامه صرفا جهت اطلاع حسابی به شهرداری گیر داد. بهار نیوز بهتره اون قسمت که نوششه مستقل را از بالای صفحه برداره. چون همش داره از اصلاحات طرفداری میکنه (247344)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۵:۰۱
چه ربطی داره؟ آدم میتونه با حفظ استقلال خودش گرایش سیاسی خودش رو هم داشته باشه. مستقل یعنی از جایی دستور نمی گیره و مثل بعضی رسانه های مدعی ارزش ها مزدور و نوکر سرسپرده هیچ شخص و مقامی نیست. (247534)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۵:۰۱
چه ربطی داره؟ آدم میتونه با حفظ استقلال خودش گرایش سیاسی خودش رو هم داشته باشه. مستقل یعنی از جایی دستور نمی گیره و مثل بعضی رسانه های مدعی ارزش ها مزدور و نوکر سرسپرده هیچ شخص و مقامی نیست. (247535)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۰:۵۸
همه ی اینا تو انتخابات مجلس جبران میشه.بذا این چن وقته خوش باشن.
این نیز بگذردددددددددد
ضرغامی و رفقا رسانه ی میلی ساختن نه ملی. (247346)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۱:۰۱
بابا به قرآن من خودم پولشو میدم!!! فقط این ضرغام راکناربگذارید.دیوانه شدیم رفت. (247347)
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۱:۰۵
در رابطه با مهماتهای مستهلک کشف شده در منطقه فاطمی:پدرم یک بازنشسته نیروی انتظامی است،می گوید:مواظب باشید.ممکن است این مهمات های قدیمی تازه جایگذاری شده باشد.شاید تندروها یا منافقین قصد حمله خمپاره ای به نهاد ریاست جمهوری را داشته اند.چون بیشتر خانه های آن منطقه نوساز است.((وزارت اطلاعات ،این شبها باید مواظب باشند که خاطرات تلخ حملات خمپاره ای منافقین به مناطق مسکونی و دولتی در زمان ریاست دکتر خاتمی تکرار نشود.)) به خاطر خدا مواظب جان دکتر روحانی باشید. (247350)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۴:۱۴
اینقدر پرونده تون خرابه که هی یکی یکی یادم میاد.قتلهای زنجیره ای زمان خاتمی که انجام دادید رو میخواهید تکرار کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وزارت اطلاعات هم که دست خودتونه! (247513)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۱:۰۹
اه ! آقا ! مگه شما صدا و سیما می بینی !
باور کنی یا نه ، من از سال 1372 صدا و سیما ندیدم !
فکر کنم خود اقای ضرغامی هم نگاه نمیکنه! (247353)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۱:۱۴
توجیه کار نکرده که شاخ و دم ندارد این هم خود یک نوع بهانه تراشی و ضعف دولت است که بهار نیز منعکس نخواهد کرد (247354)
کازیک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۲۱:۰۴
خدایاببخش اشتباهامثبت زدم به پیام حسبن (247631)
بی بدیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۲۱:۱۰
من مسلمان هستم نماز می خوانم دلم برای انقلاب می سوزد به سهم خودم برای انقلاب کتک خوردم فراری شدم جنگ رفتم کمک کردم پشیمان نیسنم ولی وقتی به صداوسیمای عزت نگاه می کنم . . . می بینم که بااین رفتار تاشایستش چگونه مردم رابسوی ماهواره های ضددین می کشاند با تهمت ها و . . . (247632)
مسعود
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۲:۰۸
باید نام رسانه ی ملی را به رسانه میلی تغییر داد.وباید به اقای ضرغامی حق داد چونکه می خواهد بعد از رفتن هنوز جایگاهی بین دوستاش داشته باشه.تو این کشور منافع ملی کشکه ، کشکی که حتی به درد اش شوری که اقایون پختند هم نمی خوره.
برای شادی روح تمام شهدای وطن از امیر کبیر تا باکری صلوات (247375)
هشداردهنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۳:۱۹
آقاي روحاني و آقاي هاشمي بايد خيلي هوشيار باشند در بحث رفع تحريمها اينها مرتبا و بيشتر بصورت كنايه . . . ! يحتمل تيمهاي مذاكره كننده دو طرف توسط تندروهاي دو طرف يك جورايي دور زده شده اند باور كنيد ما را ساده ديده اند و داريم توسط باند بين المللي تحريمچي هاي داخله و خارجه مديريت مي شويم بيدار شويد هوشيار باشيد بهار نيوز منتشر كن حتي اختصاصي!!!!! (247387)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۳:۲۳
در مورد عرض ورزی رسانه میلی کسی شک نداره ولی خداییش این وزیر صنعت و معدن یه پا گل به خودیه (247388)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۳:۵۸
بی خیال بابا. این برنامه ها رو فقط خودشون نگاه میکنن. زیاد حرص نخور (247392)
صادق حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۴:۰۸
واي بر اين صدا و سيما ، خدمات دولت تدبير واميد را مردم ميدانند بيمه سلامت ، قانونگرايي ، مبارزه با فساد ، تعامل عزتمندانه با جهان ، كاهش تورم ، بازگشت نشاط و پويايي به دانشگاه ، تعامل با قوا ، افزايش اميد در جامعه ، كوشش مجدانه درراستاى اتحاد و انسجام ملى ، استفاده از نظريات كارشناسي أهل فن ، و همه اينها متاسفانه با سنگ اندازيها و تخريب اقليت افراطى مواجه است كه سعي در تضعيف دولت دارند ، بقول امام منافقين از كفار بدترند ، (247393)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۷:۳۵
سالهاست صدا و سیما راهی متفاوت از مسیرملت انتخاب کرده است و روز به روز بر عمق این جدایی اصرار دارد. باور کنید نقش صدا و سیما در استحاله فرهنگی کشور و گرایش مردم به شبکه های بیگانه بی بدیل است. به عنوان عضو کوچکی از ملت راضی نیستم تا کسانی از جیب ما علیه منافع ملی هزینه و رفتار قبیلگی را بر منافع ملی ترجیح دهند. (247399)
مهرداد از اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۸:۰۵
روحانى عزيز از قديم گفته اند شنونده بايد عاقل باشه
خدا رو شكر به جز برنامه نود هيچ برنامه ديگرى از صدا و سيماى ميلى تماشا نمى كنم
اما ذره ذره خدماتتان و زحماتتان را مى بينيم و ارج مى نهيم
زنده و پاينده باشيد (247405)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۸:۲۵
کل طایفه ما که سالی یه بارم گذرشون به صدا سیمای ضرغامی تی وی نمیوفته!!
زیاد گیر ندین به اینا بذارید این روند رو ادامه بدن اون 4 ملیون بیننده هم که دارن کم کم از دست میدن. (247408)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۸:۳۹
گوش اگر گوش تو (ضرغامی)ناله اگر ناله من
آن چه البته به جایی نرسد فریاد(روحانی)است (247409)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۹:۰۱
صدا و سیما باید زیر نظر دولت تدبیر و امید اداره شود و راه دیگری ندارد.والسلام. (247414)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۴:۲۸
خخخخخخخع.توتالیتریزاسیون خوبه به شرطی که ما دیکتاتورش باشیم.خخخخخع جامعه مدنی .جامعه باز! تضارب ارا........خخخخخع (247519)
حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۹:۲۸
ایا خقوقی که این اقایان بخصوص جناب ضرغامی و همکارانشان در صدا وسیما از بیت المال که از مالیات همین مردمی که به ریس جمهور رای دادند تامین می شود حلال است یا اینکه لازم است رهبر فرزانه دوباره اعلام فرمایند اقایان رای مردم حق الناس است با ارای مردم که رای به روحانی خردمند و تصمیمات مدبرانه اش می باشد بازی نکنید (247418)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۹:۳۰
پس ازادی بیان چی میشه؟یادمه در دولت قبل که خودم من هم ار منتقداشم همه شماها که مخالفش بودین با جملات بسیارگزنده وتوهین امیزی هر حرکت وسخنش رو نقد ! میکردید.حتی حالا هم تو همه سایتها طرفدار دولت این مسئله است.به قول معروف مرگ خوبه برای همسایه.نقد رو اگه ما بکنیم میشه فضای باز وتضارب اراوجامعه چندصدائی ونبرد اندیشه ها وخوبه.ولی اگه مخالفان ما بکنند میشه مسخره کردن وتخریب.کلا ما خوبیم وبقیه بد!درضمن سطر اخر گفته نوشته تون تحریف شده.گفته بانک جهان وصندوق پولو.. گفتند اینکار بینظیر بوده.امانتدارباش (247420)
نخ نما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۹:۴۳
جناب روحانی شما بدن اصولگرا رالباس اصلاح طلب پوشاندی اینکه نمیشه که.باهم جور در نمیاد.برای اینه هی مماشات میکنی ومحافظه کاری وتعامل.یازنگی زنگ باش یا رومی روم. (247422)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۹:۵۸
واقعیت این است که دولت باید تحمل کند. وضعیت صدا و سیما خرابتر و نابسامانتر از این خرفهاست (247423)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۰:۱۹
صدا و سیما سالهاست که اعتبارش نزد مردم از بین رفته است
مسئولین و دلواپسان فرهنگی بدانند یکی از دلایل گرایش مردم به ماهواره همین صدا و سیماست (247426)
دموکرات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۰:۳۸
رسانه باید آزاد باشه نباید حکومتی باشه رسانه خصوصی باید وجود داشت باشه وقتی نیست میشه این. (247428)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۰:۴۸
طنز
جدول رشته‌های بورسیه در دولت احمدی‌نژاد............وجدانا مرگ خوبه ولی برای همسایه.ما تمسخر میکنیم ولی برای شما ممنوعه!چرا؟چون منننننننننننننننننننننننننننن فقط ادمم.بقیه ؟برن جهنم! (247434)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۰:۵۱
یعنی تو این مملکت هیچ کس نیست که بتونه یقه ی این صدا و سیما رو بگیره. . . (247436)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۵:۴۲
ما تمام این سالها صدا سیما را دیدیم تا اسم مفسدین اقتصادی را بگه ، که همین یه کارم نکرد! (247547)
طوطی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۰:۵۳
همینه که هست. آش کشک خالته!!! مگ یادتون رفته!!! کافی است نقش رسانه 100% ملی را در موضع گیریها و نحوه پوشش خبری 8 ساله اصلاحات و 8 ساله دولت کریمه مقایسه کنید. (247437)
سمنان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۰:۵۷
بله ما می دانیم اما دولت به حامیانش بها نمی دهد حتی یک فردی که در ستاد های استانی روحانی فعال بو ده . ودر دولت خاتمی دارای سمت بوده و هم اکنون به جایی پرت شده را به سر کار برنگرداند. مردم در شهرستان تغییر را به هیچ عنوان حس نکردند. عدم تغییر برابر است با ریزش سنگین آرا (247438)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۰:۵۸
سلام ،
فعلا چاره ای نیست. مردم قوه مجریه را از دست پایه دارها ! در اوردند و باید صبر کرد تا نوبت قوه قانون گذاری (مجلس)برسد. بقیه قوا را هم ،صبر میکنیم خدا بزرگ است (247439)
نریمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۰:۵۹
بلاخره عقدها. رو باید خالی کنند (247440)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۱:۰۲
واقعن ازرسانه اي كه دم ازاسلام ميزند ميكنداين گونه رفتاربايدبعيدباشد.پیامبر خدا - صلی الله علیه و آله - فرمود: هر كس به مرد یا زن مؤمن بهتان زند یا درباره او چیزی بگوید كه از آن مبراست خداوند در روز رستاخیز وی را بر تلّی از آتش نگه دارد تا از حرف خود درباره او برگردد.بحار الانوار، ج 75، ص194 (247441)
000
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۱:۰۴
بهتره دولت و رییس جمهور صدا و سیما رو بایکوت کنن و اجازه ورود خبرنگاران این رسانه را به جلسات دولت ندن و هیچ کدام از دولتی ها در برنامه های این رسانه حاضر نشن. (247443)
علی قلی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۱:۰۶
از دید مثبت اگر نگاه کنیم باید این برنامه سازی یعنی انتقاد از مسولان رو برای نهادینه شدن دمکراسی باید به فال نیک گرفت ولی ای کاش این برنامه های جالب در زمان دولت قبلی هم ساخته می شد. روی همین نکته هست که صدا و سیما نقطه ضعف ما اصلاح طلبان رو که داشتن شعار شفافیت سازی و آزادی دادن به رسانه ها هست رو فهمید و کوبیدن اصلاح طلبان رو در این دولت اجرایی می کنه و اگر انتقاد بشه مدعی می شه چرا شما مخالف آزادی رسانه هستید.
بهترین راهکار برای دولت پیگیری داشتن شبکه اختصاصی دولتی ست. (247444)
م.ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۱:۰۸
صد البته وقتی تیم هسته ای برمی دارن کامران نجف زاده رو با خودشون به عنوان خبرنگار اصلی می برن و کلی تحویلش می گیرن حالا هم نباید گله کنن. کسی تو این مملکت هست که سوابق این آقا رو ندونه. این آقا برای دولت اصلاحات شمشیرش رو از رو بسته بود و تا احمدی نژاد پایگاه خوبی داشت طرفدار احمدی نژاد بود اما همینکه افول احمدی نژاد شروع شد به اون هم پشت کرد. با این همه آقای ظریف در سفرهاشون زیادی این آقا رو جدی گرفتن. (247446)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۵:۵۵
این آقای نجف زاده دست پرورده گردانندگان پشت پرده صدا و سیماست!! (247555)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۱:۱۵
بخشی هم شاید برگرده به مشاور رسانه ای آقای روحانی. جناب آشنا، لیشون بهتره به جای درفشانی راجع به آقای خاتمی،یه کمی با فنون کارش آشنا بشه و بتونه کاری برای دولت بکنه. متاسفانه مردم شهرهای کوچک و محروم هنوز هم صدا و سیما رو تماشا می کنن و برنامه های صدا و سیما هم همین بخش از مردم رو در نظر گرفته چون از میزان تاثیرش روی اونها خبر داره. همین صدا وسیما روزهای آخر دولت اصلاحات کاری کرد که آدم احساس می کرد ایران قحطیه و الانه که مردم از گرسنگی و فقر همدیگه رو بخورن ولی دوره احمدی نژاد دوره گل وبلبل بود (247447)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۱:۱۶
صندوق بین المللی، بانک جهانی.......که در دولت قبل امارهاشون رو قبول نداشتید .حالا اونها هم دگردیسی پیدا کردند! (247448)
یک بی انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۱:۲۲
زمانی که صد در صد این برنامه هایعلیه احمدی نژاذد بود کیف می کردید حالا دولت واجب الحمایت شده؟ (247450)
عظیمی ازارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۱:۳۱
ااینا هرچقدر بیشتر دولت منتخب مردم روبکوبندهمون قدر روحانی محبوبتر میشن . .. (247451)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۱:۴۲
حساس نشو یا افراطی بشو (247454)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۱:۴۵
واقعا اینا مسلمان هستن؟حقوقشون حلاله؟
باید دولت به ویژه شخص رئیس جمهور عزیز قاطعانه جلوی این افراطی ها بایستند
درود بر مردان مظلوم دولت
مردم با شما هستند (247455)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۵:۵۳
ببینید دوستان سالهاست که عده ای تو این کشور با زور گویی و باند بازی دارند منافع مردم رو با شعار های مختلف به باد میدند این دولت هم از سر ناچاری اجازه فعالیت پیدا کرد ! میدونید که پول و قدرت تو همه جای دنیا حرف اول رو میزنه ، تا زمانیکه مردم به معنای واقعی آگاه نشوند همین وضع به شکل های مختلف تکرار خواهد شد به امید آنروز که نزدیک است.تاریخ این کشور پر است از این وقایع!! (247554)
هاشم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۱:۵۹
چه بگم والا... من ماه ها است كه اصلا تلويزيون روشن نميكنم !... واقعا اعتماد چيزي نيست كه اگه از دست رفت به راحتي بدست بياد ...واقعا متاسفم كه يه عده قيم مردم! ،در صدا سيماي به اصطلاح ملي ،جمع شده اند و فكر ميكنند همه عالم بايد مثل اينها فكر كنند وهركس اينطور نبود از دايره انسانيت خارجه!...

بهار منتشر كن لطفا... (247458)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۲:۱۴
لقمان را گفتند: ادب از که آموختی؟ گفت از بی ادبان ؛ هرچه از ایشان در نظرم ناپسند آمد از فعل آن پرهیز کردم.
حال حکایت مردم است و رسانه میلی! (247460)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۲:۱۵
گهی زین به پشت گهی پشت به زین
منتظر باشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (247461)
بختیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۲:۲۲
از رسانه میلی ضرغام السلطنه بیش از این انتظار نمیره (247463)
داش تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۲:۴۸
می توان رشته این چنگ گسست
می توان کاسه آن تارشکست
می توان فرمان داد:هان ای طبل گران زین پس خاموش بمان
اما:
به چکاوک نتوان گفت مخوان
این مجلس هم عمرش به پایان خواهد رسید.اما راه فرجی دانا ادامه دارد (247471)
داش تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۲:۵۰
برای علی آقا لاریجانی بسیار بسیارمتاسفم با این اداره کردن مجلسش.بایدازدل فراکسیون رهروان یک فراکسیون زبده تر وکارآمدتر متولد شود برای فراکسیون رهروان هم متاسفم. (247473)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۵:۴۷
از این مجلسی که تو دوره احمدی نژاد درست شد انتظار بیشتری دارید؟!! (247552)
محمود دزفولی
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۲:۵۹
ضرغام تی وی با ضرغام پرس انتظار زیادی نباید داشت. (247477)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۳:۰۵
من خودم از تلویزیون دیدم
تندیس رو به شورای شهر داد نه شهرداری!
تازه از ظریف و امیر خادم هم دفاع کرد
به نظر من که برنامه ی خوبیه در کل
احمدی نژادی ها هم تو هشت گذشته از صداوسیما ناراضی بودن
طبیعیه که هیچ دولتی دوست نداره رسانه ها ازش انتقاد کنن
شما هم بی خودی شلوغش نکنین! (247480)
ملت
United States
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۳:۱۱
تنفر از جناح مقابل نباید چشم ما را کور کند، آقای روحانی در دفاع از حقوق شهروندی و آزادی های احتماعی تا کنون کاری نکرده اید. عجله کنید. (247482)
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۳:۱۷
بله کاملا درست میگید حیرت انگیز این که این بخش هیچ اشاره ای به کشته شدن یه بیگناه توسط کارکنان شهرداری نکرد یعنی اگه شهردار خودی باشه جون ادم ها دیگرمهم نیست (247486)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۳:۲۸
صدا و سیما که ورشکسته ی کامل است.
واقعا جز دشمنی و اعصاب خوردی چیز دیگری ندارد. (247490)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۳:۳۶
واقعا این تهیه کنندگان برنامه حساس نشو خیلی بی شرمانه و ناشیانه رفتار میکنن. صدا و سیما هنوز به دنبال منافع کوتاه مدته! من معولا هر هفته این برنامه رو می بینم و هر دفعه احساس میکنم که دولت داره قوی تر میشه که اینا اینقدر هجمه درست میکنن علیه دولت (247492)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۳:۳۶
خیلی طنز باحالی بود
ممنون (247493)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۳:۵۰
نخست دولت باىد ىک شبکه براى خود درست کند سپس کمک کند تا شبکه هاى خصوصى ومردمى ساخته شود. همچنىن باىد ىادآورى کرد که درصد پاىىنى از مردم تلوىزىون مى بىنند!!! (247494)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۳:۵۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در تاریخ 22 اردیبهشت سال جاری در دیدار با تعدادی از معتمدان محلی، هیئت امنای اماکن متبرکه و امامزادگان،گفته بود که " در تلاش هستیم که دیگر هیچ میتی در امامزاده‌های استان دفن نشده و از این فضای معنوی برای دفن اموات استفاده نکنیم+همچنین در تاریخ چهارم اسفند ماه سال گذشته مدیر وقت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که از ابتدای حضورم در کدنبال کردم، این بود که امامزاده‌های این شهرستان تبدیل به قبرستان نشود. (247495)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۵:۴۵
عیبی نداره امثال بهبهانی در قلب و ذهن مردم باقی خواهند ماند همه تاریخ رو که بخونی با فرهیختگان در دورانشان همین برخورد از زمامداران سر میزد ...!! (247550)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۳:۵۵
همایون شجریان قطعه رفت آن سوار کولی را به صورت زنده اجرا کرد. شهرام ناظری نیز شعر دوباره می‌سازمت وطن را به صورت زنده خواند...........بیچاره سیمین نمیدونست اینقدر از مردنش خوشحال میشن که براش اواز بخونن .اونم روز دفنش. (247496)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۵:۴۰
تو این چیزها رو نمی فهمی بهتره اظهار نظر نکنی فقط بدون اینهایی که ازشون اسم بردی چقدر مورد احترام مردمند شما ها برید دنبال همون هفتیر کشها...!!! (247545)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۳:۵۷
محمود دولت آبادی نویسنده و از دوستان بهبهانی نیز طی سخنانی گفت: سیمین بهبهانی انسانی پیروز بود که بین دو عدم زندگی می‌کرد....یعنی نه از خدا بود ونه به خدا برگشت؟قبل از به دنیا اومدن در عالم ذر نبوده وبعد از مرگ هم به برزخ نرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (247497)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۵:۳۷
واقعا صدا وسیما رو دادند به یک عده آدمهای تند رو که با پول ملت بر علیه منتخبان واقعی مردم مقابله کنند !! حالا زمزمه اومدن حسینی وزیر ارشاد نابغه احمدی نژاد هم به صدا و سیما شنیده شده...البته بنظر میرسه که ضرغامی هم خیلی کاره ای تو صدا وسیما نیست..!! (247542)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۵:۴۲
در مورد وزیر صنعت هرچه بگویند حقشه از سویی می گوید هرچه شورای رقابت بگوید قبول داریم اما در گوشه وکنار می رساند که مخالف کاهش قیمت است کاش به جای فرجی دانا مجلس نعمت زاده را استیضاح می کرد (247548)
متین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۱۷:۵۸
وای بر شما. قیامت باید پاسخگو باشید.
پاسخگوی همه چیز
هم خون شهیدان هم این ملت (247586)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۲۰:۳۲
این وضعیت همه نهادهایی است که از نظارت مستثنا شده اند (247622)
سامان
United States
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۲۱:۱۲
چرا نمیگید این برنامه اولین برنامه ای هست که دانشجویان این کشور در صدا و سیما دارن تا صداشون رو برسونن به گوش همه بعد اون رو جوری نشون میدید گویی دشمن این حرف ها رو زده (247633)