به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۱ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۵۲۲۰۰

استیضاح فانی با 40امضاء آماده تحویل است!

گروه سیاسی: نماینده مردم گفت:‌ طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با امضای 40 نماینده در این هفته یا بعد از تعطیلات تابستانی مجلس، تقدیم هیأت رئیسه می‌شود.
استیضاح فانی با 40امضاء آماده تحویل است!
حجت الاسلام مهدی موسوی‌نژاد، نماینده دشتستان در خصوص «طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش»، گفت: تعداد 40 نماینده این طرح را امضاء کردند و به دلیل اینکه همزمان با استیضاح وزیر علوم بود، هیأت رئیسه مجلس این طرح را تحویل نگرفت و قرار شد بعد از استیضاح وزیر علوم، آن را تحویل بگیرد. او ادامه داد: با توجه به اینکه استیضاح وزیر علوم تمام شد، اگر این هفته هیأت رئیسه مجلس طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را تحویل بگیرد، آن را تحویل می‌دهیم زیرا با تعطیلات تابستانی مجلس مواجه می‌‌شویم؛ در غیر این صورت این طرح به بعد از تعطیلات مجلس موکول می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد با اشاره به دلایل طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: دلایل طرح استیضاح 10 محور دارد که شامل انتصاب مدیران سیاسی و ناکارآمد در آموزش و پرورش، برگشت به کار نیروهای بازنشسته، عدم اجرای قانون استخدام مربیان پیش‌دبستانی،‌حق‌التدریسی و مربیان نهضت سوادآموزی است. نماینده دشتستان در مجلس گفت: عدم توجه به بیمه‌های درمان و تکمیلی فرهنگیان و عدم توجه به حوزه تربیتی دانش‌آموزان نیز از جمله دلایل طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.
مرجع : فارس