به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۰ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۵۳۱۴۴

انريکه: گل نخوردن خوشحال کننده‌ است

گروه ورزشی: لوئيس انريکه موفق شد تا بارسلونا را در دومين ديدار اين فصل لاليگا به يک پيروزي ديگر رهنمون کند. شجاعت او در فرستادن ساندروي جوان جواب داد و بارسا با تک گل همين بازيکن در مقابل ويارئال به پيروزي رسيد.
انريکه: گل نخوردن خوشحال کننده‌ است
وی در نشست خبری پس از این بازی گفت: می‌خواستم بازیکنانی تازه نفس و دونده را وارد جریان بازی کنم. بازیکنانی که فضاهای خالی را بهتر پیدا کنند. فصل گذشته بارسا در ضدحملات بارها غافلگیر شد امادراین  از این مساله جلوگیری کردیم. این برد به نفع ما تمام خواهد شد. تمام آن چیزهایی را که در تمرینات انجام می‌دهیم را امروز بازیکنان من در زمین مسابقه پیاده کردند.

انریکه درباره استفاده از بازیکنان آکادمی لاماسیا گفت: تماشای درخشش و گلزنی یک بازیکن جوان و محصول آکادمی باشگاه واقعا لذتبخش است. همه بازیکنان برای رسیدن به پیروزی جنگیدند و در نهایت این ساندرو بود که گلزنی کرد.او همچنین از دومین کلین شیت تیمش راضی است: گل نخوردن در مقابل ویارئال واقعا مساله خوشحال کننده‌ای برای من است. بازیکنان من در این فصل می‌خواهند قدرت واقعی خودشان را در زمین نشان دهند. با این ایده، تمام توانشان را در زمین می‌گذارند. نگرش کاملا مثبتی در این تیم وجود دارد.