به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۲ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۵۳۳۹۸

راموس: ژاوي و آلونسو جايگزين دارند

گروه ورزشی: اين دو هافبک تيم ملي اسپانيا از جمله بازيکناني بودند که بعد از جام جهاني از تيم ملي خداحافظي کردند اما مدافع رئال مادريد معتقد است در تيم اسپانيا بازيکنان با کيفيتي جايگزين خواهند شد.
راموس: ژاوي و آلونسو جايگزين دارند
راموس می‌پذیرد که این دو نقش غیر قابل انکاری در موفقیتهای چند سال اخیر اسپانیا داشتند اما آنها را در تیم ملی این کشور قابل جایگزین می‌داند. هر دوی این بازیکنان در طی 7 سال اخیر از اعضای ثابت تیم ملی این کشور بودند و توانستند همراه با اسپانیا 3 جام بزرگ را پی در پی و یکی بعد از دیگری به دست آورند. آنها دو بار قهرمان جام ملتهای اروپا و یک بار قهرمان جهان شدند. ژاوی هرناندز و ژابی آلونسو پس از نمایش ضعیف تیم ملی شان در جام جهانی برزیل از بازیهای ملی خداحافظی کردند.

سرخیو راموس در این باره به روزنامه آ .اس اسپانیا می‌گوید: هردوی اینها بازیکنانی بزرگ و حیاتی برای ما بودند اما نباید فراموش کنیم که یک نسل جدید از بازیکنانی آمده‌اند که انگیزه بالایی برای درخشش دارند. اسپانیا یک بازی دوستانه را با فرانسه در پیش دارد و ویسنته دل بوسکه بازیکنانی همچون خوان ماتا ،جرارد پیکه و فرناندو تورس را به این تیم دعوت نکرده اما راموس می‌گوید غیبت چند بازیکن باعث نمی‌شود که بگوییم تغییرات پررنگی در تیم ملی اسپانیا انجام شده است.

او در این باره میگوید: این تیم همیشه هویت خود را دارد حتی اگر چند بازیکن در آن نباشند یا دعوت نشده باشند.ما اینجا هستیم تا به بازیکنان جدید کمک کنیم تا با شرایط جدید سازگاری پیدا کنند.