به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۷ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۵۳۹۳۵

داويد لوئيز: اشک‌هايم را پاک کرده‌ام

گروه ورزشی: مدافع تيم ملي برزيل عنوان کرد، اشک‌هايش را پاک کرده و به خاطر پيشرفت سلسائو خوشحال است.
داويد لوئيز: اشک‌هايم را پاک کرده‌ام
برزیل در جام‌جهانی 2014 نمایش ضعیفی داشت و با دو شکست برابر آلمان و هلند نتوانست به عنوان بهتر از چهارمی دست یابد. شکست تحقیرآمیز هفت بر یک برابر آلمان قطعا تا سال‌ها در خاطرات فوتبالی برزیل باقی خواهد ماند. پس از این دیدار اشک‌های داوید لوئیز به یکی از صحنه‌های خاطره‌انگیز جام بیستم تبدیل شد. این مدافع اکنون می‌گوید اشک‌هایش را پاک کرده و به جایش لبخند می‌زند.داوید لوئیز گفت: خو‌شبختا‌نه توانستیم در دیداری دوستانه برابر کلمبیا به پیروزی برسیم. به نظرم این دیدار آغازی بر دوران جدید فوتبال برزیل است. اکنون سرمربی جدیدی داریم. بازیکنان جدیدی نیز به ترکیب این تیم دعوت شدند. به نظرم دوران جدیدی در فوتبال ما آغاز شده است که قطعا آینده خوبی خواهد داشت.

لوئیز با تمجید از نیمار گفت: فکر نمی‌کردم او پس از بازگشت از مصدومیت بتواند برای ما گلزنی کند. نیمار بازیکن فوق‌العاده‌ای برای ما محسوب می‌شود. بازیکنان حریف خیلی از مواقع با خطا کردن او را متوقف می‌کنند. نیمار بازیکنی بسیار باهوش است و هر روز نیز تجربه‌اش بیشتر می‌شود.

مدافع تیم ملی برزیل ادامه داد: به دنبال این هستم که همیشه بهترین بازی‌هایم را برای کشورم انجام دهم. خیلی خوب بود که توانستیم پس از جام‌جهانی برابر کلمبیا به پیروزی برسیم تا خاطرات تلخ جام‌جهانی فراموش کنیم. برابر کلمبیا 90 دقیقه‌ برتری را به نمایش گذاشتیم و توانستیم با شایستگی به پیروزی برسیم. دیگر اشک‌های جام‌جهانی را پاک کردم و به جای آن می‌خندم؛ چرا که معتقدم فوتبال برزیل وارد دوران جدیدی شده و در آینده نتیجه‌ خواهد گرفت.
برزیل در اولین دیدار خود با هدایت کارلوس دونگا پس از جام‌جهانی موفق شد کلمبیا را با تک گل نیمار شکست دهد. برزیل خودش را برای کوپا آمریکا آماده می‌کند که سال آینده برگزار می‌شود.
مرجع : ایسنا