به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۵۳۹۳۸

ايران ديگر پديده واليبال جهان نيست!

گروه ورزشی: مدير تيم‎هاي ملي مدعي شد ايران يکي از پنج قدرت برتر واليبال دنياست و ديگر پديده نيست.
ايران ديگر پديده واليبال جهان نيست!
امیرحسین منظمی با اشاره به اوضاع تیم ایران پیش از شروع پیکارهای قهرمانی جهان، اظهار کرد: وضعیت بچه‎ها از لحاظ روحی و بدنی خوب نبود، درگذشت حسین معدنی افت شدیدی به والیبال کشور داد که اردوی آمریکا و چند باخت در آن نیز سبب شد روحیه تیم پایین‎تر بیاید اما برتری در بازی‎های تدارکاتی با استرالیا وضعیت را بهتر کرد.
وی درباره عملکرد کشورمان در رقابت‎های والیبال قهرمانی جهان، گفت: برد مقابل ایتالیا استارت خوبی بود و روحیه تیم را بهتر کرد و بعد از آن برتری مقابل آمریکا که قهرمان لیگ جهانی است شرایط روحی و روانی اعضای تیم و انگیزه را چند برابر کرد اما دست‎کم گرفتن فرانسه و نداشتن شناخت از این تیم سبب شد بازی سوم را در عین ناباوری واگذار کنیم.

منظمی تصریح کرد: بازی خوبی با بلژیک داشتیم که باخت مقابل فرانسه جبران شد و توانستیم صعود کنیم. بازی ایران برابر پورتوریکو راحت‎تر از دو دیدار دیگر بود،‌ با این حال فرقی نداشت به ‎عنوان تیم چندم صعود کنیم و مهم این است که ایران به دور بعد راه یافته و کسب چنین نتایجی در رقابت‎های قهرمانی جهان بی‎سابقه بوده است.

مدیر تیم‎های ملی با اشاره به اینکه در دور دوم باید سه بازی برگزار کنیم، تأکید کرد: انتظار می‎رود نتایج مطلوبی بگیریم تا خارجی‎ها بازهم نگویند ایران پدیده والیبال دنیاست و باور کنند که کشور ما یکی از پنج قدرت برتر جهان در این رشته است.
مرجع : ایسنا