گروه سیاسی: سید محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب، با انتشار یک عکس دورهمی خانوادگی از مصطفی تاجزاده نوشت:سال ۱۳۶۷ بود. مصطفی تاجزاده میخواست از معاونت بینالملل آقای خاتمی در وزارت ارشاد خداحافظی کند و من جانشینش شوم. آن موقع سهچهارسالی بود که دوست خانوادگی بودیم. گذشت و گذشت.
روزگار بالا و پایین شد. همهچیز تغییر کرد. اما در این ۴۰ سال، یک چیز عوض نشد: پاکی، ایمان، شجاعت، مردمدوستی و باور مصطفی تاجزاده به سربلندی این آبوخاک.ده سالش را در زندان سپری کرد، اما باز هم همان مصطفی ماند. اینکه جای مصطفی زندان نیست، بیشترین طرفدار را دارد.به خانم محتشمی و دختران عزیزش، عارفه و فاطمه، هم خسته نباشید میگویم.
