به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۸ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۵۴۰۳۹

رواج فحشا توسط یک فرقه مذهبی یهودی!

گروه حوادث: رسانه های اسرائیل از دستگیری اعضای باندی از اعضای یک فرقه یهودی به نام "منتظران مسیح" خبر داده اند که زنان یهودی را به برقراری رابطه جنسی با مردان غیر یهودی مجبور می‌کرده‌اند.
رواج فحشا توسط یک فرقه مذهبی یهودی!
به گزارش بي بي سي، پلیس می‌گوید زنان قربانی‌ با شستشوی مغزی به این باور می‌رسیدند که داشتن رابطه جنسی با افراد غیر یهودی " قوم یهود را حفظ می‌کند و باعث رستگاری می‌شود! بنا به گفته پلیس اسراييل، اعضای باند با معتاد کردن این زنان به الکل و مواد مخدر آنها را چنان تحت نفوذ خود قرار می‌دادند که با اراده آنها عمل جنسی انجام دهند. آریک مورده‌چی، رئیس تحقیقات پلیس به روزنامه هاآرتص گفته که این باند، پانزده زن را به کار گماشته بود که بعضی از آنها احتمالا زیر سن قانونی بوده اند. "مراجعین" این زنان که از آنها پول دریافت می‌شده نیز، فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری و کارگران خارجی ساکن تل‌آویو بوده‌اند.

نام هیچ یک از متهمان منتشر نشده اما گفته می‌شود که این باند از یک یک مرد ۶۰ ساله و یک زن ۴۰ ساله از کرانه باختری، یک مرد ۴۷ ساله ساکن شهر اشکلون و یک زن ۳۹ ساله از بیت‌المقدس تشکیل شده است. بازداشت‌ها نتیجه چهار ماه تحقیقات مخفی بوده و گفته شده که فعالیت پلیس، با انتشار گزارش هایی در باره "فرقه منتظران مسیح" شدت گرفته است. پلیس اسرائیل در جریان تحقیقات دریافته که این باند، در سراسر اسرائیل فعال بوده است.