به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۸ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۵۴۰۴۵
یک فعال دانشجویی:

انتظار از نجفي براي ادامه‌ سیاست‌های دولت

گره سیاسی: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: از سرپرست وزارت علوم انتظار می‌رود در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها ادامه‌دهنده سیاست‌های دولت که وزیر پیشین پیگیری می‌کردند، باشد.
انتظار از نجفي براي ادامه‌ سیاست‌های دولت
محمدحسین صالح‌نیا اظهار کرد: اینکه سرپرست به جای وزیر باشد صرفا نمی‌تواند مانعی شود تا وزارتخانه علوم سیاست‌های کاری خود را پی نگیرد. سال گذشته آقای توفیقی و امسال آقای نجفی سرپرست هستند اینکه چرا مجلس برنامه استیضاح خود را در آخر تابستان و در آستانه بازگشایی دوباره دانشگاه‌ها قرار داده با وجود اینکه سال گذشته هم به راحتی به وزیر علوم رای ندادند که پیام سیاسی دارد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان با بیان اینکه سرپرست فعلی خودش وزیر علوم بوده است و با وزارتخانه آشنایی دارد، تصریح کرد: چون آقای نجفی قبلا وزیر بوده است با وزارتخانه آشنایی دارد. ما جامعه دانشجویی از او انتظار داریم که بدون سازش با خط فکری فعلی مجلس کارهای قبلی دولت را انجام دهند و به جامعه دانشگاهی توجه ویژه‌ای داشته باشند. البته تغییر پانزده رییس دانشگاه طی چند روز گذشته نشان داد که ایشان در کار خود جدی هستند.

این فعال دانشجویی با اشاره به ویژگی‌های یک وزیر برای وزارتخانه علوم، گفت: مدیریت کاملا مطلوب که در دست وی نیست اما مدیریت آقای دکتر فرجی‌دانا کاملا برجسته بوده است. من فکر می‌کنم همانطور که خود رییس دولت گفته است و آقای فرجی‌دانا تاکید کرده‌اند وزارت علوم باید روش خود را در افشای بورسیه‌های غیرقانونی، حفظ آرامش دانشگاه، حفظ روحیه دانشجو ادامه دهد. دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان در پایان ابراز عقیده کرد: همانطور که آقای نجفی خبر دادند امیدواریم که وزیر بعد این وزارتخانه خود ایشان باشند.
مرجع : ایسنا