به روز شده در ۱۴۰۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۶/۱۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۵۴۴۱۹۰

آیا مسئولان کشور در این مملکت زندگی نمی‌کنند؟

آیا مسئولان کشور در این مملکت زندگی نمی‌کنند؟
گروه فیلم: صادق زیباکلام در برنامه ای کاش گفت: دلم می‌خواهد گیتار دست بگیرم و مثل "باب دیلون" که در جنگ آمریکا با ویتنام، آن آهنگ معروف را خواند، خطاب به مسئولان نظام، بزنم و بخوانم و بگویم چقدر باید مردم ریزش کنند تا باور کنید که مشکل وجود دارد؟ من خیلی وقت‌ها شک می‌کنم که واقعا آیا مسئولان کشور، در این مملکت زندگی نمی‌کنند؟
....
برچسب ها: صادق زیباکلام
پربيننده ترين مطالب و خبرها