به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۵۴۴۷۰

باقري‌نيا: در عجبم که چرا گل نمی‌زنیم؟

گروه ورزشي: مجيد باقري نيا سرمربي نفت مسجدسليمان به خبرنگار ما گفت: پرسپوليس امروز خيلي خوب بازي کرد.
باقري‌نيا: در عجبم که چرا گل نمی‌زنیم؟
باقري نيا در پايان ديدار با پرسپوليس گفت: آنها احساسی و تهاجمی بودند ولی از آنجایی که تیمشان خیلی سریع نیست می‌ شود درها را رویشان بست و بازی ها را به گوشه ها هدایت کرد و با این شکل بازی کردن جلوی آنها راحت می‌ شود. با این شیوه سانتر از جناحین در فوتبال نمی‌ شود نتیجه گرفت. باقری نیا با رد وقت کشی بازیکنانش گفت: هر بازیکنی که زمین خورد با یک بازیکن دیگر درگیر شده بود و ما به هیچ وجه وقت کشی نکردیم.

این مربی در مورد استعفای خودش هم گفت: من روی مواضع خودم هستم قرار است فردا جلسه ای برگزار کنیم و درباره این موضوع به نتیجه برسیم. باقری نیا در رابطه با وضعیت پرسپولیس قبل از این بازی صحبت کرد: روز قبل از بازی با پرسپولیس به بازیکنانم گفته بودم هیچ اتفاقی برای این تیم نیفتاده و بازیکنان این تیم وقتی وارد زمین شوند همه چیز را فراموش می کنند. پرسپولیس بهتر از بازی تراکتورسازی بود و آنها خوب بازی کردند. ما راه های حمله پرسپولیس را بستیم تا در ضد حملات گل بزنیم. نیمه دوم هم این کار را انجام دادیم.

او در خصوص مشکل گل نزدن تیمش هم گفت: تمام تیم ها مشکل نداشتن موقعیت دارند اما ما موقعیت ایجاد می کنیم و مشکل گلزنی داریم. ما در جایی مشکل داریم که خیلی تمرین می کنیم. من در عجبم که چرا گل نمی زنیم؟ ما خیلی روی این مساله کار کردیم و باید من این استرس را از بازیکنانم در زمین کم کنم. باقری نیا در رابطه با استعفایش هم گفت: من فکر کردم به صلاح است که این کار را بکنم. این تیم تیم شهرم است و برایم اهمیت دارد و فکر کردم شاید کسی بیاید به این تیم کمک کند. ما با یک برد مشکلات مان حل می شود و باید اولین برد را بدست بیاوریم.

ماهيني هر چه از دهانش درآمد به من گفت

ميلاد جعفري بازيکن نفت مسجدسليمان هم در ميکسدزون ورزشگاه آزادي گفت که تيمش مي‌ توانست برنده اين بازي باشد. جعفری خطاب به خبرنگاران گفت: موقعیت های تک به تک خوبی داشتیم که باید آنها را به گل تبدیل می‌ کردیم. وی با اشاره به اثار درگیری هایش در بازی ادامه داد: این ها به دلیل درگیری با آقای ماهینی بود. ایشان هر چه از دهانش درآمد به من گفت، در حالی که ایشان بازیکن ملی‌پوش ما است.