به روز شده در ۱۴۰۵/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۱۱ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۵۴۸۶۵۸

ازسرگیری‌صادرات برق‌ایران به‌افغانستان‌و پاکستان

ازسرگیری‌صادرات برق‌ایران به‌افغانستان‌و پاکستان
گروه اقتصادی: مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: صادرات برق به دو کشور افغانستان و پاکستان پس از کاهش نیازهای داخلی از سر گرفته شد.به گزارش ایرنا، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه میزان صادرات برق به این دو کشور ۱۵۰ مگاوات است، افزود: همچنین از دو کشور ارمنستان و ترکمنستان برق وارد می کنیم.

وی میزان واردات برق از این دو کشور را حدود ۴۵۰ مگاوات برشمرد.مدیرعامل توانیر در خصوص افزایش میزان صادرات گفت: صادرات در همین حد خواهد ماند، مگر این که اتفاق خاصی در مراودات آنی با کشورهای همسایه رخ دهد.وی ادامه داد: البته فعلا چیزی در دستور کار نیست.
برچسب ها: صادرات برق
پربيننده ترين مطالب و خبرها