به روز شده در ۱۴۰۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۸/۰۳ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۵۵۱۷۹۳

بهترین روش تبلیغات برای دریافت بازدهی بیشتر

گروه کسب و کار: در عصر دیجیتال، تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی و پلتفرم‌ های آنلاین جریان دارد. اما استراتژی موفق در بازاریابی شامل ارائه تجربه ‌ای مثبت به مشتری، تولید محتوای جذاب ، تعامل مستمر با مخاطبان و مهم تر از همه انتخاب دقیق مخاطبان برای تبلیغات است.
تبلیغات در شبکه های اجتماعی مزایای زیادی دارد که کمک زیادی به کسب و کار ها  در رسیدن به اهداف بازاریابی می کند. در کنار تمامی مزیت های تبلیغات در شبکه های اجتماعی و پلتفرم های آنلاین، معایبی هم وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می شود.
 
معایب تبلیغات در شبکه های اجتماعی و پلتفرم های آنلاین
انتخاب مخاطبان مهمترین قدم در شروع مسیر بازاریابی است. اگر مخاطبان به درستی انتخاب نشوند، هزینه ی زیادی بابت معرفی کسب و کار به افرادی صرف می شود که اصلا نیازی به استفاده از خدمات و محصولات شما ندارند. شبکه های اجتماعی امکان انتخاب دقیق مخاطب را فراهم نمی کنند. برای مثال زمانی که تبلیغاتی را برای مخاطبان یک صفحه اینستاگرامی ارائه می دهید، هزینه تبلیغات برای تعداد زیادی از مخاطبان با نیاز ها و سلیقه های متفاوت که ممکن است همخوانی با کسب و کار شما نداشته باشند صرف شود.
از طرفی هزینه زیاد تبلیغات در شبکه های اجتماعی امکان دسترسی برای کسب و کار های کوچک تر را محدود می کند.
راه حل این مشکلات، استفاده از روش بازاریابی ای است که امکان انتخاب دقیق مخاطبان را با هزینه ای مناسب فراهم کند.
اگر مخاطبان بازاریابی به درستی انتخاب نشوند، هزینه زیادی بابت رساندن تبلیغات به افرادی صرف می شود که اصلا نیازی به محصولات و خدمات شما ندارند. از طرفی اگر هزینه بازاریابی زیاد باشد، توجیح اقتصادی بازاریابی از بین می رود. بنابراین ضروری است تا با انتخاب روش بازاریابی مناسب، بازدهی بازاریابی برای کسب و کار خود را به حداکثر برسانیم و به اثرات بازاریابی یعنی افزایش فروش و درآمد،  با خیال راحت برسیم.
 
معرفی روش بازاریابی ارزان با قابلیت انتخاب دقیق مخاطبان
راه حل رفع مشکلات فوق در بازاریابی، استفاده از بازاریابی پیامکی است. بازاریابی پیامکی با امکانات ویژه ای که ارائه می دهد، امکان انتخاب دقیق مخاطبان متناسب با نیاز کسب و کار را فراهم می کند. برای مثال می توانید انتخاب کنید تا پیامک تبلیغاتی به مخاطبانی با جنسیت مشخص در با
زه سنی تعریف شده در محدوده اطراف کسب و کار شما ارسال شود. حتی امکان انتخاب شغل مخاطبان نیز وجود دارد. حتی می توانید پیامک را به افرادی ارسال کنید در لحظه از جلوی فروشگاه شما عبور می کنند.
مزیب مهم بعدی بازاریابی پیامکی، قیمت مناسب و متناسب با تعداد ارسال پیامک است. بنابراین تمامی کسب و کار ها چه بزرگ و چه کوچک می توانند با خیال راحت اقدام به بازاریابی پیامکی نمایند.
هزینه مناسب و انتخاب دقیق مخاطبان باعث می شود تا بدون اتلاف هزینه، بیشترین بازدهی از بازاریابی را دریافت کنید.
 
چگونه بازاریابی پیامکی را شروع کنیم؟
برای شروع بازاریابی پیامکی، در قدم اول نیاز به ثبت در نام در پنل پیامک است.
پنل پیامک یک محیط آنلاین است که قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی را فراهم می کند.
پنل پیامکی بهین پیام، یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات پیامکی است که پیشرفته ترین امکانات را در محیط کاربری ساده در اختیار کاربران قرار می دهد.
تنها با مبلغ 99 هزار تومان می توانید در بهین پیام ثبت نام نمایید و علاوه بر دسترسی کامل به امکانات و پشتیبانی پنل پیامکی،از خط ارسال پیامک رایگان و 100 عدد پیامک هدیه نیز بهره مند شوید.
همچنین برای مطالعه بیشتر در رابطه با مزایای بازاریابی پیامکی نسبت به سایر روش ها و علت فراگیر شدن این روش می توانید مقاله مسیر پیش روی بازاریابی پیامکی را مطالعه نمایید و سوالات خود را به صورت رایگان از کارشناسان بهین پیام بپرسید.
کافی است یک بار از بازاریابی پیامکی استفاده نمایید تا اثرات خیره کننده ی آن، شما و کسب و کارتان را به استفاده کننده دائمی از این روش بازاریابی تبدیل کند!
 
پربيننده ترين مطالب و خبرها