به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۳۰ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۵۵۴۱۷

نتايج ورزشکاران ايران در روز دوم اينچئون

گروه ورزشي: نتايج ورزشکاران ايران در روز دوم بازي‌هاي آسيايي 2014 اينچئون مشخص شد.
نتايج ورزشکاران ايران در روز دوم اينچئون
روز دوم از بازی‌های آسیایی 2014 که به میزبانی اینچئون برگزار می‌شود امروز پیگیری شد که ورزشکاران ایران در رشته‌های قایقرانی، شنا، هندبال، دوچرخه‌سواری، شمشیربازی، ژیمناستیک، جودو، ووشو و تیراندازی به مصاف حریفان خود رفتند.
نتایج بازی‌های امروز ورزشکاران ایران به شرح زیر است:

شنا:
جمال چاوشی‌فر در دور مقدماتی رشته صدمتر کرال پشت و در گروه دوم این رشته در میان 7 شرکت کننده با کسب زمان 58،23 ضمن شکستن رکورد ملی ایران در مکان ششم قرار گرفت.

تیراندازی:
در رشته تپانچه 10 متر بادی، تیم ملی تپانچه ایران دهم شد. در مقدماتی انفرادی این رشته نیز ابراهیم برخورداری، محمد احمدی و ابراهیم رحمیی در بین 58 تیرانداز به ترتیب در جایگاه‌های سی و یکم تا سی‌وسوم قرار گرفتند.
در ادامه روز دوم بازی‌‌های آسیایی امروز بابک یگانه در تراپ مردان در رقابت با حریفان خود با امتیاز 113 در جایگاه بیست‌و‌پنجم قرار گرفت و از رسیدن به فینال این رقابت‌ها بازماند.

قایقرانی:
* در رشته روئینگ دو نفره مردان، تیم ایران با ترکیب سید مجتبی شجاعی و امیر رهنما در مرحله مقدماتی گروه خود سوم شدند و به شانس مجدد راه یافتند. این تیم فردا در صورت قرار گرفتن در بین 4 تیم اول راهی فینال خواهند شد.
* در رشته روئینگ تک نفره مردان محسن شادی از ایران در رقابت با 3 قایقران دیگر از کشورهای قزاقستان، تایوان و هند با زمان 7،08،21 اول و به طور مستقیم راهی فینال شد.
* سولماز عباسی، روئینگ سوار ایران راهی فینال روئینگ تک نفره زنان شد. عباسی در رقابت با 3 شرکت کننده از کشورهای کره‌جنوبی، هنگ کنگ و سنگاپور با زمان 8،31،26 چهارم شد.
* تیم روئینگ 4 نفره زنان ایران متشکل از مریم سعیدی، نازنین رحمانی، نازنین ملایی و مهسا در گروه خود در بین 4 تیم چهارم شدند و راهی شانس مجدد برای حضور در فینال بازی‌ها شدند.
* تیم 8 نفره روئینگ مردان ایران در رقابت با 4 تیم دیگر در جایگاه پنجم قرار گرفت و راهی فینال شد.

شمشیربازی:
مجتبی عابدینی، ملی‌پوش اسلحه سابر با شکست در مرحله یک هشتم از دور مسابقات حذف شد. علی پاکدامن، دیگر ملی‌پوش سابر ایران هم در مرحله یک هشتم برابر نماینده‌ای از هنگ‌کنگ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

هندبال:
تیم ملی هندبال ایران در نخستین بازی خود در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون با قدرت و با نتیجه 41 بر 10 از سد هنگ‌کنگ گذشت.

دوچرخه‌سواری:
تیم دوچرخه‌سواری تعقیبی ایران از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون بازماند.

جودو:
سعید ملایی در وزن 73 کیلوگرم و امیر قاسمی‌نژاد در 81 کیلوگرم با قبول شکست برابر حریفان از دور مسابقات حذف شدند.

ژیمناستیک:
ایران در پایان رقابت‌های تیمی ژیمناستیک در رده هشتم قرار گرفت و دو ملی‌پوش ایران در بخش انفرادی راهی مرحله فینال شدند. سعید رضا کیخواه در خرک حلقه ششم شد و به مرحله فینال راه یافت؛ همچنین هادی خناری‌نژاد نیز در دارحلقه ششم شد و راهی فینال شد.

ووشو:
حمیدرضا لادور، نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی ووشو در نخستین دیدار خود مقابل حریف نپالی با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.
محمد سیفی، نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی ووشو امروز در نخستین دیدار خود نماینده فیلیپین را شکست داد.
در روز سوم هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی که در شهر اینچئون کره‌جنوبی برگزار می‌شود، فردا کاروان ایران در 8 رشته به مصاف حریفان خود می‌رود.