به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۵ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۵۵۹۹۰
آلگري بعد از برد 3- صفر، به دنبال تغيير در يووه

نیازی نیست بازیکنان را اسیر تاکتیک کرد

گروه ورزشی: ماسیمیلیانو آلگری با اینکه از برد 3 بر صفر یووه مقابل چزه‌نا راضی است اما گفته می‌خواهد تغییراتی در تیمش بدهد: نیازی نیست بازیکنان را به تاکتیک محدود کرد.
نیازی نیست بازیکنان را اسیر تاکتیک کرد
دو گل آرتورو ويدال و گل دقيقه 85 استفن ليشت ‌اشتاينر بردي شيرين براي يووه رقم زد. آلگري بعد از بازي به شبكه اسكاي اسپورت ايتاليا گفت: شب خوبي بود چون برديم و اين مهمترين چيز است. جووينكو 90 دقيقه خيلي خوب بازي كرد اما ويدال هنوز خيلي آماده نيست. خيلي مهم است كه در يك فصل طولاني 15 تا 20 بازيكن آماده داشته باشي، به‌خصوص وقتي توان تيم كم مي‌شود. متأسفانه بعضي بازيكنان‌مان مصدوم هستند و بايد سعي كنيم آنها را روي فرم بياوريم و از طرف ديگر هم برنده از زمين بيرون بياييم. از اينكه بچه‌ها خيلي خوب تمركز داشتند، خوشحالم.

مربي جديد يووه در مورد اينكه چطور جا پاي آنتونيو كونته گذاشته و چطور توانسته رويكرد تيم را تغيير بدهد گفت: هر مربي تيم را طوري تمرين مي‌دهد كه به نظرش بهترين است و راه‌هاي مختلفي براي انتقال افكارش دارد. يووه با كونته سه سال خيلي خوب را پشت‌سر گذاشت. خيلي خوش‌شانسم كه مربي يووه هستم. بعضي وقت‌ها لازم است كه سرعت تيم را بالا و پايين ببرم. نبايد بازيكنان را اسير تاكتيك كنيم. به نظرم بازي‌ها را مي‌شود با سازماندهي و داشتن بازيكنان خوب برد. من هم الان وارث تيمي هستم كه سازماندهي خيلي خوبي دارد اما هنوز جاي پيشرفت دارد.
مرجع : خبرورزشی