به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۵۶۶۲۳
احمدی‌نژاد: می‌توانم مجلس را بدست گیرم

ادعايي درباره اظهارات تازه احمدي‌نژاد

گروه سياسي: يك سايت اصولگرا مدعي شد كه ديدار اخير محمود احمدی‌نژاد با نوه امام خمینی «در ادامه تلاش‌های احمدی نژاد برای ترمیم روابطش با چهره سیاسی بعد از خروج پاستور (دفتر ریاست جمهوری) بوده است.
ادعايي درباره اظهارات تازه احمدي‌نژاد
سایت مثلث همچنين مدعي است كه احمدي‌نژاد خواستار ديدار با سيدمحمد خاتمي است اما رئيس‌ دولت اصلاحات اين درخواست را نپذيرفته است. این گزارش مدعی است كه احمدی نژاد در اين ديدار پیرامون شرایط سیاسی کشور از جمله انتخابات پیش روی مجلس و نیز انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهاراتی را ایراد كرده و گفته است:«برنامه ای برای انتخابات پیش روی مجلس‌ شورای اسلامی ندارم، لیکن با توجه به نفوذ مردمی و محبوبیتی که دارم می توانم به سادگی اکثریت مجلس را در دست گیرم.»

بنا براين گزارش، احمدي‌نژاد همچنان در اين تصور است كه داراي محبوبيت بسيار بالايي در ميان مردم است و به علاوه معتقد است كه دولت روحاني موفقيتي نداشته است. او گفته:‌«من هیچ علاقه ای برای ورود به عرصه رقابت های انتخاباتی ندارم، اما اگر بخواهم وارد انتخابات شوم، مدنظر بنده انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد بود، چرا که با توجه به محبوبیت من و نیز عدم موفقیت دولت فعلی، پیروزی من می تواند حتمی باشد.»

احمدی نژاد درادامه این دیدار به موضوع انتشار انتقادها و افشاگری‌ها پیرامون فسادها و شیوه مدیریتی وی در دوران ۸ ساله اش در رسانه های‌عمومی اشاره کرده و مدعی شده که پشت صحنه این حملات، شخص هاشمی رفسنجانی است و اوست که دارد به رسانه ها و چهره های سیاسی هر دو جریان اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان خط می دهد که به من حمله شود. در پی این اظهارات سيدحسن خمینی به احمدی نژاد می گوید که آن‌چه وی تصور می کند خلاف واقع است و آقای هاشمی پشت این موضوعات نیست و در ادامه به وی پیشنهاد کرده که وی شخصا به دیدار هاشمی رفسنجانی برود و با وی دیداری داشته باشد.

اين گزارش همچنين مدعي شد كه «طي روزهاي اخیر نیز، نزدیکان احمدی نژاد در دیدار با نزدیکان سیدمحمد خاتمی، پیشنهاد دیداراین دو تن با یک‌دیگر را دادند که هنوز درخواست این دیدارازسوی سید محمد خاتمی بی پاسخ مانده است.» این گزارش هنوز از سوی دفتر احمدی نژاد یا سيدحسن خمینی تایید یا تکذیب نشده است.

میم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۰۹:۵۵
این بنده خدا هنوز توهم داره!!! محبوبیت بالا!!! پیروزی حتمی!!! دکتر بدجوری دکتر لازم شده فکر کنم احتیاج به بستری هم پبدا کنه. (253885)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۰:۰۰
با منش و مردانگي كه بنده از سيدمان سراغ دارم اين ديدار محتمل ميباشد ولي واقعا رو ميخاد كه بعداز اينهمه جفا درحق سيد بزرگوار باز بخاد به ديدن ايشان برود ! من احتمال صددرصد ميدهم كه يه نمايش درحال انجام ازطرف اين مردي كه رفته و قصدبازگشت دارد درشرف اجرا ميباشد ،لذا ازدوسيد عزيز انتظار ميرود كه همچون گذشته باهوش و ذكاوتي كه دارند اين نقشه ايشان را نيز بي اثركنند،اقايي كه رفتي : بليط يكطرفه بود برگشتي دركارنيست (253886)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۰:۰۱
کسانی که بخواهند به احمدی نژاد اعتماد کنند و باورش کنند ضربه سختی خواهند دید چون اعتماد به کسی که آمار را دستکاری می کرد و واقعیت ها را وارونه می کرد و برای حفظ منافعش به هیچ اصولی پایبند نبود حماقت محض است (253887)
طرفدار حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۹:۲۷
نمیدونم ای 5 نفری که منفی دادن چجور آدمایی بودن .که با این همه اختلاس که تو دولت احمدی نژاد به بار اومد .با این همه تورم و رکود و التهاب اقتصادی که تو دوران این آقا به وجود اومد بازم طرفدارشن . واقعا همینه که تو کشور ما هر چی آدم خوبی هست مثل آقای خاتمی و ... خانه نشین میشوند و اینها جاشونو میگیرن (253973)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۰:۰۵
خاتمی هرگز نباید احمدی نژاد را تحویل بگیرد چون محمود هدفی جز بازگشت به قدرت و ادامه سیاستهای مصیبت بارش ندارد و میخواهد از محبوببت خاتمی و صداقت او سو استفاده کند ولی خودش ابدا قابل اعتما د نیست و نباید به او در فرار از پاسخگویی به تخلفات هشت ساله اش کمک کرد و (253888)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۰:۰۵
محبوبیت!!!! ؟ تو رو خدا اسم روحانی و خاتمی رو دیگه کنار اسم هر کسی نیارید. . . (253889)
كوهدشت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۰:۲۲
خدايااااااااااااااااااااااااااااااااا توبه.................اين چه فكري كرده بخدا امروز سكته نزنم خوبه...... (253891)
سپنتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۰:۲۴
اگه خاتمی قبول کنه این دیدار اتفاق بیوفته ازش دلسرد میشم...یادمون باشه موسوی به خاطر فتنه ای که احمدی نژاد آغازگرش بود الان توی حصره...بها دادن به این آقا توجیه پذیر نیست و جای واقعی ایشون زندانه (253892)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۰:۳۱
از قدیم و ندیم گفتند دروغگو دشمن خداست چرا به راحتی مسئولان این همه دروغ به هم میبافن دولت قبل که اصلا راست نمی گفت جناب روحانی هم داره کم کم ......................... (253893)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۰:۵۲
البته باتوجه به فراموشكاري وبي اطلاعي مردم هراتفاقي دورازذهن نيست (253896)
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۲۳:۱۳
فکر میکنم من و مثل من که نه میخوایم از کشورم بریم و نه توانشو داریم باید حداقل برای حقی که داریم ارزش قائل میشدیم و در انتخابات 84 شرکت میکردیم تا 8 سال چوب این کارو نمیخردیم حق گرفتنی با پا پس کشیدن نمیشه (254036)
1357
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۱:۰۸
این آقا باید بخاطر به فلاکت کشاندن کشور محاکمه شود آنوقت برایش دیدار با مسئولین مردمی و مورد اعتماد را ترتیب می دهند؟ (253902)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۱:۱۰
قدرت بد چيزيه .واي اگر اونو از دست بدي. افسردگي . توهم و...مياره البته براي كساني كه شيفتش هستند. (253903)
ایثارگر
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۱:۱۵
زیاد جدی نگیرید (253905)
جان نثار حاج محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۱:۳۳
رئیس جمهور قلبها منتظریم برگردی. (253911)
طرفدار حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۹:۳۱
رییس جمهور قلب ها !!!! من سرمو به کجا بکوبم آیاااااااااا؟ خدایا همه مریضارو شفا بده از جان نثار محمودو آمین بگین دوستان (253974)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۱:۴۰
این دیگه هرگز نباید به قدرت برگرده ... 8 سال کشور رو نابود کرد ... (253916)
محمد رجبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۱:۵۲
شماکه هنوز دیداری تایید نشده چرا انتشار میدید که آخرش هم با تکذیب اصل خبر زیر سوال میره (253918)
علیرضااحمدی گرگان
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۱:۵۳
باتوجه به مسائل بوجودآمده بهتراست این تنشهاکنارگذاشته شودوفقط به فکرمردم باشندچون واقعابعضیهابه سختی زندگی میکنندبعضیهامیگن مردم فقط دنبل شعارندعمل مهم است گرانی واقعابیدادمیکندخصوصامسکن ......... (253919)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۱:۵۷
چی توسراحمدی نژا است صددرصد کاسه ای زیرنیم کاسه اش هست بهش نمیشه اعتمادکردالبته خاتمی انسان باگذشتی است وباهاش دیدارخواهدکردچون خصلت خاتمی گذشت است (253921)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۲:۰۳
بعد از این همه مصیبت و بلا محبوب خود را فرض کردن ؟ تازه اختلاس های دوره تو روتو کم نکرده آقای پاک ... (253923)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۲:۲۰
دکتر برو دکتر . . . (253927)
Masoud
Australia
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۲:۳۴
فقط برای خنده (253928)
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۳:۱۴
احمدی نژاد . . . چطور رو داره که میخواد با سید بزرگوار دیدار کنه ؟؟؟ . . . (253932)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۴:۳۵
به عنوان جوک سال این حرفاشو قبول داریم (253935)
سعید
Romania
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۶:۱۸
احمدی نزاد آدم خوبیه، اطرافیانش خوب نیستند (253941)
کاوه آهنگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۹:۱۸
تو این مملکت هر کی میخواد به جایی برسه میره یه عکس با سید عزیز میندازه.کی شه قدرتو تو این مملکت بدونن.
این آقای احمدی نژاد میدونه که پشتوانه مردمیش خیلی بالاست! واسه اینه التماس میکنه بره آقای خاتمی رو ببینه.
فکر نکنم آقاتی خاتمی اینقدر وقت باطل داشته باشه برای.... (253972)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۲۱:۲۵
فكر نكنم اين موضوع واقعيت داشته بأشد وجگونه ممكن است اقاي خاتمي با جنين آدمي ملاقات كند اين آدمی دو باره كرفتار توهم شده است ودم از محبوبيت بالآي مردمي مي زند ،اخر با كدام كار خوبي كه كردي ، چنين ادعايي ميكني ؟ (254001)