به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۵۷۱۵۰
خدمات رايگان سلامت کارت براي بازنشستگان؛

جزئیات خدمات سلامت کارت بازنشستگان

گروه جامعه: مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشوری به اعلام جزئیات «سلامت کارت» بازنشستگان کشوری پرداخت و گفت: بازنشستگان می‌توانند با سلامت کارتی که در اختیار دارند به 550 بیمارستان دولتی و غیردولتی طرف قرارداد سازمان بیمه‌گر و 1550 مرکز غیربیمارستانی برای دریافت خدمات سرپایی مراجعه کنند.
جزئیات خدمات سلامت کارت بازنشستگان
ایراندخت عطاریان درباره «سلامت کارت» که از تیرماه سال جاری برای دو میلیون بازنشسته قابل دریافت بود اظهار کرد: با توجه به عقد قرارداد بیمه تکمیلی، بازنشستگان می‌توانند با سلامت کارتی که در اختیار دارند به 550 بیمارستان دولتی و غیردولتی طرف قرارداد سازمان بیمه‌گر و 1550 مرکز غیربیمارستانی برای دریافت خدمات سرپایی مراجعه کنند. اکنون هزینه بستری بازنشستگان رایگان است.

وی افزود: در این بسته خدمتی انواع اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی بدون سقف و بدون محدودیت در پرداخت صورت می‌گیرد. همچنین داروهای تخصصی، انواع آزمایش و سایر خدمات سرپایی مرتبط با بیماری‌های خاص و انواع بیماران سرطانی رایگان و بدون محدودیت در پرداخت به بیماران مراجعه کننده ارائه می‌شود. مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در واقع داروهای بیماران خاص و انواع بیماران سرطانی بر اساس تجویز پزشک معالج متخصص بدون سقف، رایگان و بدون محدودیت در پرداخت ارائه می‌شود گفت: همچنین اعمال جراحی و درمان طبی بدون سقف (رایگان) و بدون محدودیت در پرداخت تحت پوشش بیمه طلایی قرار دارد.  عطاریان با اشاره به تلاش برای ارائه خدمات مطلوب درمانی در قالب بیمه طلایی به بازنشستگان اظهار کرد: اقدام برای دریافت سلامت کارت از طریق مراجعه به سایت این صندوق امکان پذیر است. بیمه طلایی بازنشستگان به مدت یکسال تا پایان خرداد ماه 1394 ادامه خواهد داشت.
مرجع : ایسنا