به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۰ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۵۷۵۱۰
شکست ياران رونالدو در پاريس

شوک به قهرمان جهان؛ آلمان 0 لهستان2

گروه ورزشي: تيم ملي آلمان در دومين ديدارش در مرحله مقدماتي يورو 2016، در خانه لهستان با نتيجه 2-0 شکست خورد.
شوک به قهرمان جهان؛ آلمان 0 لهستان2
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یواخیم لو که در اولین دیدارشان در این رقابت ها، به سختی اسکاتلند را شکست داده بودند، ديشب برابر لهستان تن به شکست دادند. هر دو تیم در نیمه اول موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا این نیمه با حساب 0-0 به پایان برسد اما در ابتدای نیمه دوم، این تیم میزبان بود که روی اشتباه مدافعان و دروازه بان آلمان به گل رسید. یک ارسال دیدنی از لوکاش پیشچک، با ضربه سر آرکودیوش میلیک، به گل اول بازی تبدیل شد. نویر و مدافعان آلمان، روی توپ ارسالی بسیار بد عمل کردند.

بعد از این گل، آلمانی ها تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند و موقعیت های زیادی برای باز کردن دروازه شزنی داشتند اما درخشش دروازه بان لهستان، مانع از باز شدن دروازه این تیم شد. تا اینکه در دقیقه 87، سباستین میلا، برای بار دوم دروازه آلمان را باز کرد. این بار روبرت لواندوفسکی بود که به خوبی توانست دورم را پشت سر بگذارد و میلان را در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت کند. این بازیکن هم با یک بغل پای مطمئن، دروازه نویر را باز کرد. در دقایق باقی مانده هم اتفاق خاصی رخ نداد تا اولین شکست قهرمان جهان در یک دیدار رسمی بعد از جام جهانی، در ورشو رقم بخورد.

شکست ياران رونالدو در پاريس
تيم ملي پرتغال در ديدار دوستانه مقابل فرانسه با نتيحه 2-1 شکست خورد. در این دیدار که اولین بازی پرتغالی ها با هدایت فرناندو سانتوس بود، حضور کریس رونالدو هم نتوانست مانع از شکست سلسائو شود. تنها 3 دقیقه از بازی گذشته بود که کریم بنزما توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. پاس کات بک گریژمان، در موقعیت مناسب به سانیا رسید اما شوت محکم او را پاتریسیو برگشت داد. توپ برگشتی مقابل بنزما قرار گرفت و او هم کار را تمام کرد. بعد از گل هم تیم فرانسه، تیم برتر میدان بود و در نیمه اول، موقعیت های خوبی را برای گلزنی از دست داد. در ابتدای نیمه دوم فرناندو سانتوس دو تعویض انجام داد و این تغییرات می توانست خیلی زود به گل تساوی پرتغال منجر شود اما مانداندا، با یک واکنش دیدنی، ضربه نانی را مهار کرد.

بازی در ادامه کمی متعادل تر شد تا اینکه پل پوگبا در دقیقه 69، برتری خروس ها را دو برابر کرد. همکاری اورا و بنزما، یک موقعیت خوب برای پوگبا ایجاد کرد و او با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه پاتریسیو فرستاد. تنها 8 دقیقه بعد، امید به اردوی پرتغال برگشت. خطای پوگبا روی ژوائو ماریا، یک ضربه پنالتی نصیب میهمان کرد که ریکاردو کوارشما آن را به تبدیل به گل اول پرتغال کرد. اما در ادامه، تلاش مردان سانتوس برای رسیدن به گل بی نتیجه بود تا بازی با نتیجه 2-1 به سد فرانسه به پایان برسد.
نتایج سایر دیدارها:
رومانی 1 ............................ مجارستان 1
فنلاند 1....................................یونان 1
ایرلند شمالی2 .................جزایر فارو 0
آلبانی1 ........................دانمارک 1