به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۵۷۶۸۰

وقتی امدادخودرو مردم را تهدید می‌کند

گروه اقتصادی: رشد قارچ گونه شرکت‌های امداد خودرویی متفرقه در سال‌های اخیر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است و برخی شرکت‌های به اصطلاح امداد خودرویی کار را از فریب مردم فراتر برده و به تهدید شهروندان روی آورده‌اند.
وقتی امدادخودرو مردم را تهدید می‌کند
در جدیدترین رویداد در این زمینه، برخی شرکت‌های امداد خودرویی با شهروندان تماس گرفته و عنوان می‌کنند که "اگر کارت امداد طلایی ما را خریداری نکنید، از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی با شما برخورد شده و خودروی شما توقیف خواهد شد." ورود شرکت‌های امداد خودرویی متفرقه به فاز جدید اغفال شهروندان در حالی است که علی‌رغم گزارشات منتشر شده در سال‌های اخیر، این شرکت‌ها همچنان به تخلفات خود ادامه می‌دهند.

در این زمینه عباسعلی غیاثی - دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو - می‌گوید: متاسفانه شرکت‌های امداد خودرویی متفرقه و غیر معتبر که در گذشته با تبلیغ و ترغیب شهروندان را فریب می‌دادند هم‌اکنون این کار را از طریق تهدید انجام می‌دهند. وی ادامه می‌دهد: اخیرا برخی از شهروندان با این انجمن تماس گرفته و اظهار کرده‌اند که شرکت‌های امداد خودرویی آنها را تهدید کرده‌اند در صورتی‌که خدمات آنها را خریداری نکنند، با هماهنگی پلیس راهور ناجا خودروی آنها توقیف خواهد شد.

غیاثی با بیان اینکه ما به تماس گیرندگان اعلام کرده‌ایم که این موضوع دروغ بوده و اجباری در خرید خدمات از این شرکت‌ها وجود ندارد، خاطرنشان می‌کند: در این زمینه موضوع از طریق نامه‌ای به معاونت صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت منعکس شده تا تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

فروش خدمات امدادی غیر واقعی به شهروندان از مرسوم‌ترین تخلفات شرکت‌های امداد خودرویی متفرقه در سال‌های اخیر بوده است به‌گونه‌ای که اگرچه مالک خودرو مبلغ قابل توجهی را برای خرید خدمات امدادی پرداخت کرده است اما در صورت نیاز، یا خدماتی ارائه نشده یا آنکه سطح خدمات بسیار کمتر از آنچه که عنوان شده، بوده است.
مرجع : ایسنا