به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۵۸۶۸۱
رفع دغدغه های بازنشستگان هدف دولت تدبیر امید؛

برنامه تامین اجتماعی برای مسکن بازنشستگان

گروه جامعه: معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی از برنامه‌ریزی حمایتی و تلاش برای تامین مسکن بازنشستگان فاقد مسکن زیر پوشش این سازمان خبر داد.
عبدالرحمان تاج الدین در همایش تکریم از بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت: اجرای برنامه تامین مسکن سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان فاقد مسکن، جدا از طرح‌های مسکن دولت در قالب مسکن مهر و دیگر طرح‌ها است. وی ادامه داد: رفع دغدغه های بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی یکی از اهداف این سازمان است که در دولت تدبیر و امید به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی به تأکید مدیر عامل این سازمان به منظور همکاری در روند اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: اجرای کامل و مناسب این طرح می تواند مستمری بگیران و بیمه شدگان را از وابستگی به بیمه تکمیلی بی نیاز کند. وی از تلاش برای اجرایی کردن قانون الزام درمان رایگان بازنشستگان و مستمری بگیران در بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی خبرداد و گفت: در حال حاضر این قانون در بیمارستانهای ملکی تامین اجتماعی اجرا می شود که بر اساس آن تمامی خدمات درمانی و بستری به بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان ارائه می شود.

تاج الدین ابراز امیدواری کرد که با تعمیم این قانون به بیمارستانهای دولتی، دغدغه بیمه شدگان تامین اجتماعی در پرداخت هزینه درمان و بستری در این دسته از بیمار ستانها رفع شود.وی از مصوبه اخیر هیأت مدیره این سازمان در خصوص تخصیص اعتبار قابل توجهی درپرداخت تسهیلات به بازنشستگان خبرداد و گفت: البته تخصیص این اعتبار به معنای پرداخت این تسهیلات به تمامی متقاضیان نیست. وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی به دنبال خدمت به جامعه هدف خود است و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند.
مرجع : ایسنا