به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۵۸۶۸۸

بی‌حالی فیلم را گردن فصل اکران نیندازید

گروه فرهنگ و هنر: حبیب اسماعیلی با بیان زمان‌های اکران بعضی از فیلم‌های دفتر پخش فیمسازان، تاکید کرد که فیلم‌های خوب می‌توانند در هر فصلی مخاطب خود را جذب کنند و نباید بی‌حالیِ یک فیلم را به گردن فصل اکرانش انداخت.
بی‌حالی فیلم را گردن فصل اکران نیندازید
مدیر موسسه پخش فیلمسازان مولود درباره اکران فیلم‌های این موسسه بیان کرد:ما اکنون پنج فیلم تراژدی آزیتا موگویی، فیلم ملبورن نیما جاویدی،‌ مجرد 40 ساله شاهین باباپور،‌ ناخواسته برزو نیک‌نژاد و ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه ابراهیم ابراهیمیان را در دفترمان داریم و تقریبا می‌توان گفت که تاریخ اکران اکثر آن‌ها مشخص شده و یا در مراحل پایانی تصمیم‌گیری است.وی ادامه داد: بر طبق مذاکراتمان ملبورن قرار است اوایل آذر اکران شود. همچنین تراژدی بعد از آتش بس2 و مجرد 40 ساله نیز بعد از آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند اکران خواهد شد، همچنین دو فیلم دیگر نیز در مراحل پایانی توافقات هستند.

اسماعیلی همچنین درباره استقبال مخاطبان از فیلم ساکن طبقه وسط» شهاب حسینی گفت: واقعا وضعیت استقبال از این فیلم عالی است و باید بگویم رزروهای‌مان در تهران،‌ مشهد و... فوق‌العاده است. این در حالی است که ما فیلم را در سینماهای آزاد اکران کرده‌ایم و فعلا تا زمانی که این سینما به ما اضافه شود، تنها می‌توانیم یک سانس در سینما آزادی داشته باشیم.

مدیر پخش فیلمسازان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: معتقدم زمان‌، مکان‌ و... در اکران بیشتر به بهانه شبیه است. فیلم‌هایی که حال و جان ندارند طبیعتا در گیشه شکست می‌خورند و نباید این بی‌حالی را گردن فصل اکران بی‌اندازیم، چون دیدیم که فیلم‌هایی مانند رد کارپت که در ماه رمضان اکران شدند و یا فیلم‌هایی که این روزها روی پرده هستند، چقدر خوب می‌فروشند.
مرجع : ایسنا