به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۵۹۲۳۶

مجلس هم نمي‌تواند کمکي به فوتبال کند!

گروه ورزشي: سخنگوي کمسيون برنامه،بودجه و محسبات مجلس آب پاکي را روي دست فدراسيون فوتبال ريخت و گفت که مجلس نمي تواند بودجه اي را براي فوتبال در نظر بگيرد و اگر قرار باشد کاري انجام بشود بايد دولت وارد عمل شود.
به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که صدا و سیما حاضر نیست با شرایط فدراسیون فوتبال برای خرید حق پخش تلویزیونی کنار بیاید، حالا مدیران فدراسیون دست به دامن مجلس شده اند تا این مشکل را حل کنند. آنها می خواهند طرحی را به مجلس شورای اسلامی ببرند تا برای خرید حق پخش تلویزیونی برای صدا و سیما ردیف بودجه تعیین کنند.

با این حال غلامرضا کاتب گفت که این مساله شدنی نیست: اول این را باید بگویم که در مورد مسائلی که بحث اختصاص بودجه وجود دارد، مدیران فدراسیون فوتبال نمی توانند طرحی به مجلس ارائه دهند. اگر قرار باشد بودجه ای برای خرید پخش در نظر گرفته شود دولت باید لایحه ای به مجلس بفرستد و در آنجا مجلس یا این مساله را تایید کند و یا تکذیب. برای لایحه های درخواستی از طرف دولت، اعضای مجلس شورای اسلامی جلسه تشکیل می دهند و در مورد تایید یا رای آن لایحه رای می دهند.

او ادعا می‌کند مجلس نمی‌تواند هیچ کمکی به فوتبال کند: ما از نظر این که مدیران صدا و سیما را مجاب به پرداخت حق پخش کنیم یا مثلا با صدا و سیما مذاکره کنیم هیچ کاری از دستمان برنمی‌آید. دلیلش هم این است که قانون به ما اجازه این کار را نمی دهد. سخنگوی کیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت که دولت باید مشکل فوتبال را حل کند: همانطور که گفتم ما قانونا نمی توانیم کاری برای فوتبال بکنیم و بهتر است دولت این مشکل را حل کند. خدا راشکر ورزش وزیر دارد و او باید با رییس صدا و سیما جلسه بگذارد و مشکل حق پخش را حل کند.


ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۲۰:۲۴
صدا وسیما چگونه تبلیغ رعایت قانون می کند در حالی که پایبند به قانون نیست آقای ضرغامی بجای حیف ومیل بیت المال از درآمدهای آگهی خود صرف خرید حق پخش کند (258594)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۲۰:۴۳
ضرغامی برای سریال ننه قمر . . . میلیارد ها خرج میکند به فوتبال که میرسه سیاه بازی در میاره .فکر کنم سیاه بازی جزء دروس دانشگاهی این آقا بوده.مردم دیگه حفظ شدند راه دیگر باید. (258599)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۷ ۰۰:۱۹
این مجلس امامزاده ای نیست که مراد بده و کلا کار مفیدی نباید ازش انتظار داشت (258612)