به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۵۹۸۰۷

کناره‌گیری کریستین بیل از بازی در یک نقش

گروه فرهنگ و هنر: «کریستین بیل» بازیگر صاحب نام فیلم‌هایی چون «پرستیژ» و «شوالیه تاریکی» اعلام کرد که در نقش «استیو جابز» مالک فقید کمپانی اپل بازی نخواهد کرد.
کناره‌گیری کریستین بیل از بازی در یک نقش
«کریستین بیل» که نام او به عنوان گزینه اصلی بازی در فیلم زندگی‌نامه «استیو جابز» به کارگردانی «دنی بویل» مطرح بود در نهایت از این پروژه سینمایی کناره گیری کرد و گفت برای بازی در این نقش مناسب نیست. «آرون سورکین» فیلمنامه‌نویس معروف فیلم «شبکه اجتماعی» پیش از این در مصاحبه‌ای که با «بلومبرگ» انجام داده بود، عنوان کرده بود: ما به بهترین بازیگری نیاز داشتیم که سن بخصوصی داشته باشد و او همان «کریس بیل» بود. او نیاز به هیچ تست تمرین نداشت، بنابراین ما تنها یک جلسه داشتیم.

پیش از این نیز «لئوناردو دی‌کاپریو» دیگر بازیگر سرشناس هالیوودی پیشنهاد بازی در نقش «استیو جایز» را رد کرده بود و هم‌اکنون خود را آماده بازی در فیلم «انتقام‌جو» می‌کند. «بیل» حتی زمانی که قرار بود «دیوید فینچر» این فیلم را بسازد، از گزینه‌های اصلی ایفای نقش اصلی بود و «مت دیمن»، «بن افلک» و «بردلی کوپر» دیگر گزینه‌هایی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند. دیوید فینچر به دلیل عدم توافق با کمپانی «سونی» که ساخت این اثر را بر عهده دارد، از پروژه کناره‌گیری کرد و ساخت این فیلم را به «دنی بویل» سپرد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم زندگی «جابز» براساس کتاب پرفروش سال 2011 «والتر ایزاکسون» ساخته خواهد شد. فیلمبرداری این اثر اقتباسی قرار بود از فصل زمستان آغاز شد. «اسکات رودین» به همراه «گایمون کسدی» و «مارک گوردون» تهیه‌کنندگی فیلم استیو جابز را بر عهده دارند.
مرجع : ایسنا