به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۶۰۴۰۳
شرق در یک نگاه

جولان پیامک‌ها در بهارستان

گروه سیاسی: جولان پیامک ها در بهارستان و مایلی کهن روانه اوین شد سرخط خبرهای روزنامه شرق در روز چهارشنبه است.
جولان پیامک‌ها در بهارستان
این روزنامه تیتر یک را به خبر جولان پیامک‌ها در بهارستان اختصاص داد و نوشت: هنوز نماینده‌ها به صحن مجلس نیامده‌اند که پیامک‌ها، یکی پس از دیگری از برخی سایت‌های خاص روی تلفن همراه نمایندگان مخابره می‌شود. پیامک‌ها همگی محتوای مشابهی دارند، گزینه تازه وزارت علوم، باز هم از نگاه برخی که بیرون گود بهارستان نشسته‌اند، منتسب است به آنچه فتنه می‌نامند و به گفته علی مطهری، معلوم نیست انتساب به این مساله برای برخی بهره برداری‌های سیاسی چه زمان به پایان خواهد رسید.

روزنامه شرق در تیتر دیگر خود به خبر مایلی کهن روانه اوین شد پرداخت و نوشت: سرانجام حکم بازداشت محمد مایلی کهن برای شکایت علی دایی به اجرا گذشته شد و سرمربی اسبق تیم ملی توسط یکی از شاگردانش در جام ملت‌های آسیا 1996 و مقدماتی جام جهانی1998 به زندان اوین منتقل شد. مصاحبه‌های مختلف مایلی کهن علیه دایی در رسانه‌ها آن هم بدون ارایه مدرک باعث شد تا وکیل علی دایی برای سومین بار در تاریخ 15مهر 92 از او شکایت کند و این بار برعکس دفعات پیش علی دایی تا پایان ماجرا پیش رفت و باعت زندانی شدن مربی سابق خود شد.

این روزنامه خبر صبر کنید؛ تا هفته دیگر را بازتاب داد و نوشت: باید تا هفته آینده صبر کنید؛ این دومین جمله‌ای است که محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران در طول سه روز مذاکرات هسته‌ای بر زبان رانده. او این جمله را در پاسخ به سوالی در خصوص پیشرفت مذاکرات، پیش از خروج از قصر البستان برای دیدار معاون نخست وزیر عمان گفت.

روزنامه شرق خبر 50درصد ارز تخصیصی منجر به واردات نشده را انعکاس داد و نوشت: مدیرکل عملیات ارزی بانک مرکزی (آقای هاشمی) به عنوان نماینده تام الاختیار آن بانک در جلسات حضوری اعلام کرده‌اند که حدود 50درصد از ارز تخصیصی منجر به واردات کالاهای اساسی نشده است. همان گونه که نماینده تام الاختیار بانک مرکزی به هیات اظهار می‌دارد، آمار ارز تخصیصی به اشخاص وجود ندارد.