به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۶۲۰۸۷
شرق در یک نگاه

تعطیلی سفارت کانادا به دلیل نگرانی از زلزله

گروه سیاسی: روزنامه شرق در شماره روز سه شنبه در صفحه نخست تیترهای اعلام وضعیت پرونده احمدی نژاد و هنر دستوری تاثیرگذار نیست را بررسی کرد.
تعطیلی سفارت کانادا به دلیل نگرانی از زلزله
این روزنامه تیتر یک را به موضوع اعلام وضعیت پرونده احمدی نژاد اختصاص داد و نوشت: حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در پنجاه و ششمین نشست خبری درخصوص پرونده رییس جمهوری سابق گفت: این پرونده در حال رسیدگی است و مجلس هم شاکی نیست بلکه مجلس طبق قانون گزارش تهیه و به قوه قضاییه ارسال می‌کند. در این مورد هم گزارشاتی که آمده در حال رسیدگی است و هنوز به پایان نرسیده است.

روزنامه شرق به عنوان هنر دستوری تاثیرگذار نیست اشاره کرد. سید حسن خمینی یادگار امام(ره) گفت:در رابطه با آیا کسانی که در ایران کار سینمایی می‌کنند ممکن است ترویج سیاهنمایی کنند؟ بله ممکن است؛ امام ما نباید دنبال این هدف‌ها برویم. بلکه یک روش قانونی وجود دارد که باید آن را پذیرفت. اصولا زبان سینما وهنر مختص خودش است و شما نمی‌توانید از دل هنر دستوری، تاثیرگذاری بیرون بیاورید.

این روزنامه در خبری بازداشت پزشک و دانشجوی اسیدپاش را برجسته کرد و نوشت: دو متهم اسیدپاشی روی مدیر بیمارستان ضیاییان تهران بازداشت شدند. یکی از این متهمان پزشک و دیگری دانشجوست. پلیس انگیزه متهمان را اختلافات صنفی اعلام کرده است.

تعطیلی سفارت کانادا به دلیل نگرانی از زلزله تیتر دیگر روزنامه شرق است. شاید مساله‌ای که شهروندان تهرانی هر روز با آن زندگی می‌کنند، بهانه خوبی بود برای کانادایی‌ها تا ادعا کنند به این دلیل، سفارت خود را تعطیل کرده‌اند، تهدید زلزله بوده است. بهانه‌ای که تاکنون کشوری را به فکر تعطیلی سفارت خود نینداخته است.