کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پيروزي آسان رئال‌مادريد مقابل لودوگورتس

نتايج ديشب ديدارهاي ليگ قهرمانان اروپا

19 آذر 1393 ساعت 9:12

گروه ورزشي: رئال مادريد در آخرين ديدارش در مرحله گروهي ليگ قهرمانان موفق شد با نتيجه 4-0، در سانتياگوبرنابئو، لودوگورتس را در هم بکوبد.


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد در یک دیدار آسان خانگی، 4-0 حریف خود لودوگورتس را در هم بکوبد و با ثبت رکوردی جدید در تاریخ لیگ قهرمانان، با قاطعیت و با کسب پیروزی در تمامی دیدار‌ها به دور بعد صعود کند. بازی با برتری رئال همراه بود و حملات خوبی از سوی شاگردان آنچلوتی شکل گرفت تا اینکه در دقیقه 20، مارسلینو، مدافع لودوگورتس، ضربه ی سر واران را با دست دفع کرد که داور اعلام ضربه ی پنالتی و با کارت قرمز مستقیم او را جریمه کرد. رونالدو پشت ضربه ی پنالتی قرار گرفت و توپ را وارد دروازه کرد تا هفتاد و دومین گلش در لیگ قهرمانان به ثبت برسد. حملات رئال ادامه داشت تا اینکه روی سانتر تونی کروس، گرث بیل موفق شد با یک ضربه ی سر، دروازه لودوگورتس را برای بار دوم باز کند. بازی در نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه ی دوم را باز هم رئال بهتر شروع کرد ولی موفق به استفاده از موقعیت‌ها نشد تا اینکه در دقیقه 79، روی یک کرنر رونالدو تاثیری روی توپ داشت و آربلوا در ادامه موفق شد توپ را وارد دروازه کند. در دقیقه 88 نیز روی پاس خسه رودریگز، مدران در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان موفق شد اولین گلش را به ثمر برساند. ضربه ی او با برخورد با ابل، وارد دروازه ی لودوگورتس شد تا رئال با این پیروزی، با اقتدار و با 18 امتیاز، به دور بعد رقابت‌ها صعود کند.

تساوي و صعود يوونتوس و اتلتيکو
دو تيم يوونتوس و اتلتيکو در ورزشگاه يوونتوس آره نا شهر تورين به نتيجه اي بهتر از تساوي 0-0 دست پيدا نکردند و هر دو به دور بعد رقابت‌ها صعود کردند.   اتلتیکو که پیش از این صعود خود به دور بعد رقابت‌ها را قطعی کرده بود، برای صعود به عنوان تیم اول، نباید با بیش از یک گل شکست می خورد و به همین خاطر، سیمئونه ریسک نکرد و با ترکیبی تقریبا کامل تیمش را به میدان فرستاد. یوونتوس هم که با یک تساوی نیز می توانست صعودش را قطعی کند، از تمامی مهره‌های خود استفاده کرده بود و برای کسب پیروزی پا به میدان گذاشته بود ولی در نهایت با کسب تساوی به دور بعد صعود کرد.

قهرمان ایتالیا و قهرمان اسپانیا در یک بازی پایاپای به مصاف یکدیگر رفتند که موقعیت‌های دو تیم تقریبا به یک اندازه بود ولی توپ و میدان در بیشتر دقایق بازی در اختیار یوونتوس بود. با این حال، شاگردان آلگری به جز در چندین صحنه، خطر چندانی روی دروازه ی اتلتیکو ایجاد نکردند و اتلتیکو نیز فشار چندانی به بازیکنانش نیاورد. بدین ترتیب اتلتیکو با 13 امتیاز به عنوان تیم اول و یوونتوس با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد رقابت‌ها صعود خواهند کرد.
نتايج ديدارهاي ديشب در گروه هاي مختلف:
يوونتوس0 - 0اتلتيكومادريد
المپياکوس4 - 2مالمو
ليورپول1 - 1بازل
رئال‌مادريد4 - 0لودوگورتس
بنفيکا0 - 0بايرلوركوزن
موناكو2 - 0زنيت
دورتموند1 - 1اندرلخت
گالاتاساراي1 - 4آرسنال


کد مطلب: 62992

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/62992/نتايج-ديشب-ديدارهاي-ليگ-قهرمانان-اروپا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir