به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۵ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۶۳۴۲۱

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های آيفون

گروه فناوری: شرکت اپل در پایان هر سال لیستی از بهترین اپلیکیشن‌های مخصوص گوشی‌های آیفون خود را منتشر می‌کند.
تجربه نشان می‌دهد که اپل در انتخاب بهترین اپلیکیشن‌ها وسواس زیادی به خرج می‌دهد و آن‌ها را از همه نظر ارزیابی می‌کند. با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2014 نیز این شرکت طبق روال هر سال لیستی از بهترین اپلیکیشن‌های منتشر شده در سال 2014 را منتشر کرده است.

در لیست امسال شاهد اپلیکیشن‌های مختلف از سوی شرکت‌ها و توسعه دهندگان نرم افزاری معروف هستیم که حوزه‌های مختلفی را پوشش می‌دهند. لیست کامل شامل این اپلیکیشن‌ها است:
Waterlogue
NYT
health Mate
Elevate
Steller
Star Walk 2
Yummly
1 Password
Hyperlapse
Yahoo News Digest
Camu
Human
Uber
120 Sport
Litely
Swiftkey Keyboard
Camera+
Cinematic
در ادامه مطلب به معرفی برخی از بهترین اپلیکیشن‌های سیستم عامل iOS از نگاه اپل در سال 2014 می‌پردازیم.

WaterLouge



اپلیکیشن WaterLouge این امکان را به شما می‌دهد که تصاویر موجود بر روی گوشی خود را به نقاشی‌های زیبای آبرنگی تبدیل کنید. WaterLouge 14 نوع مختلف از نقاشی آبرنگ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. میزان استفاده از رنگ و عمق رنگ نیز توسط کاربر یا حرکات ساده لمسی امکان پذیر است.

Health Mate



Health Mateیک اپلیکیشن سبک و مینیمالیستی برای مانیتور کردن حرکات فیزیکی و ورزشی کاربر است که با اپلیکیشن مرکزی آیفون کار می‌کند. Health Mate امکان شمارش قدم‌ها و تنظیم کردن میزان فعالیت فیزیکی مورد نظر را به کاربر می‌دهد. همچنین امکان سنجش ضربان قلب به کمک دوربین و فلش پشت گوشی نیز وجود دارد.

Elevate


اپلیکیشن Elevate دارای 25 بازی فکری کوچک است که هدف آن تمرین دادن مغز برای انجام فعالیت‌های مختلف و افزایش توانایی‌ها و قابلیت‌های آن است. تمرین‌های این اپلیکیشن می‌توان حافظه را تقویت کرده و همچنین قدرت درک مطلب، تمرکز، انجام محاسبات ریاضی، صحبت کردن و نوشتن را افزایش دهد.

Steller



اپلیکیشن Steller بسیار مناسب کسانی است که به نوشتن مطالب مختلف و یا داستان‌های کوتاه و منتشر کردن آن‌ها علاقه دارند. کاربر می‌تواند به کمک Steller مطالب و داستان‌های خود را با تصاویر و فونت‌های مختلف در چندین صفحه ایجاد کرده و در وب سایت‌های مورد نظر خود منتشر کند.


Cinematic


Cinematicیک اپلیکیشن برای ضبط تصاویر ویدئویی و ساخت فیلم‌های کوتاه 60 ثانیه‌ای است. کاربر می‌تواند کلیپ‌های ویدئویی مختلف را با هم ترکیب کنند واز فیلترهای مختلف برنامه برای جلوه دادن به کار استفاده کنند و فیلم‌های 60 ثانیه‌ای بسازند. پس از آن می‌توانند فیلم‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

Swiftkey Keyboard



از زمانی که اپل نسخه 8 از سیستم عامل مخصوص گوشی‌های خود را منتشر کرد امکان استفاده از کیبوردهای دیگر را نیز به کاربران داد. Swiftkey Keyboard یکی از بهترین گزینه‌ای موجود است که کاربر به کمک آن می‌توان با کشیدن انگشت خود بر روی حروف کیبورد کلمات مورد نظر خود را تایپ کند. به مرور زمان و آپدیت‌های جدید زبان‌های بیشتری با بخش ساپورت Swiftkey Keyboard اضافه می‌شود.

Yahoo News Digest



یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای مطالعه اخبار روز متعلق به شرکت یاهو است. Yahoo News Digest روزانه دوبار (یکبار در صبح و یک بار در غروب) گزیده اخبار موجود در وبسایت خود را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربر می‌تواند تعداد اخبار، موضوعات مورد نظر و زمان دریافت آپدیت‌ها را از سایت یاهو به دلخواه خود تنظیم کند.

Hyperlapse



معمولاً برای درست کردن ویدئوهای به اصطلاح تایم لپس با حرکت سریع به یک سه پایه حرفه‌ای برای ثبات دوربین نیاز است. اما اپلیکیشن Hyperlapse که توسط شرکت اینستاگرام طراحی شده به کمک تکنولوژی ثابت سازی تصویر امکان ساخت چنین ویدئوهایی را به راحتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
مرجع : بازارخبر