به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۸ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۶۳۸۲۸
در اوایل سال آینده ميلادي؛

«وایبر» به زودی بازی هم اضافه می‌کند

گروه فناوري: کاربران دستگاه‌های هوشمند، همه با اپلیکیشن وایبر، این ابزار ارتباطی محبوب آشنا هستند. وایبر تصیم گرفته است به زودی تغییراتی را در این اپلیکیشن ایجاد کند و در آینده نه چندان دور می‌خواهد بازی را به این اپلیکشن اضافه کند.
«وایبر» به زودی بازی هم اضافه می‌کند
در فوریه وایبر سه بازی را به این اپلیکیشن اضافه کرد در حالی که این سرویس فقط در کشورهای مالزی، سنگاپور، اوکراین و بلاروس عرضه شد و به زودی آن را در کشور‌های مختلف توسعه می‌دهد. وایبر اعلام کرده است در ابتدا تعداد کمی بازی را به این اپلیکیشن ارتباطاتی اضافه می‌کند و در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. بازی‌هایی که توسط تعدادی از توسعه‌دهندگان مانند "Storm8" و "Playtika" عرضه می‌شوند. وایبر قصد دارد در آینده بازی‌های بیشتری را بر روی پلت‌فورم خود قرار دهد واین شبکه اجتماعی را برای کاربرانش محبوب‌تر کند.

همانند دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان کاربران وایبر با یک حساب کاربری وارد پلت‌فورم بازی می‌شوند و می‌توانند دوستان خود را به چالش بکشند، با آن‌ها مبارزه کنند یا امتیازات خود را با هم تقسیم کنند. وایبر قصد دارد بیشتر از بازی‌هایی استفاده کند که بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردارند. گفته شده است که بخش بازی وایبر به صورت رسمی در اوایل سال آینده ميلادي منتشر خواهد شد.
مرجع : gsmarena