به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۶۴۱۱۴

بهاره رهنما و دولتشاهی در تئاتر پسیانی

گروه فرهنگ و هنر:آتیلا پسیانی این روزها مشغول آماده کردن نمایش «باغ آلبالو» با بازی بهاره رهنما‌، رامین ناصر نصیر‌، سحر دولتشاهی‌، فاطمه نقوی‌ و ... است.
بهاره رهنما و دولتشاهی در تئاتر پسیانی
این بازیگر و کارگردان تئاتر نمایش باغ آلبالو را برای اجرا در جشنواره تئاتر فجر آماده می‌کند. متن این نمایش یکی از مشهورترین آثار آنتوان چخوف نویسنده مشهور روسی است که با بازخوانی محمد چرم‌شیر برای اجرا آماده شده است. پسیانی این نمایش را با همراهی گروه تئاتر "بازی" اجرا می‌کند، اما در کنار اعضای ثابت این گروه،‌ تعدادی بازیگر مهمان نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

برهمین اساس بهاره رهنما‌، رامین ناصرنصیر‌، سحر دولتشاهی‌، نگار عابدی‌ و سروناز نانکلی بازیگران میهمان هستند که در کنار اعضای گروه تئاتر بازی متشکل از فاطمه نقوی ،‌ ستاره پسیانی‌، خسرو پسیانی‌، مهدی صدر،‌ روح‌ الله حق‌گوی لسان‌، نوید جهان‌زاده‌ و آتیلا پسیانی‌ در این اثر نمایشی بازی می‌کنند.

طراحی و کارگردانی این نمایش برعهده آتیلا پسیانی است و آنکیدو دارش نیز طراحی صدای آن را انجام می‌دهد. همچنین متن بازنویسی شده محمد چرم‌شیر توسط محسن ابوالحسنی ترجمه شده است. نمایش باغ آلبالو در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر به صحنه خواهد رفت.
مرجع : ایسنا