به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۶۴۸۴۱
لیورپول 4-1 سوانزی سیتی؛

آتش‌بازی پایان سال لیورپول

گروه ورزشی: لیورپول بالاخره یک برد قاطعانه در لیگ برتر به دست آورد و توانست با نتیجه 4-1 سوانزی سیتی را در آنفیلد در هم بکبوبد تا بهترین برد خود در این فصل را به دست آورده باشد و سال پرفراز و نشیب 2014 را با خوشحالی به پایان برساند.
آتش‌بازی پایان سال لیورپول
قرمزها که فصل گذشته تا آستانه کسب قهرمانی پیش رفته بودند در این فصل نمایش‌های ناامیدکننده‌ی زیادی داشتند اما به لطف برد خوبی که مقابل سوانزی به دست آوردند در نهایت سال را در حالی تمام کردند که فقط 5 امتیاز با جایگاهی که سهمیه لیگ قهرمانان به آن تعلق می‌گیرد فاصله دارند.

آلبرتو مورنو در همان نیمه اول تیم میزبان را با گل خود پیش انداخت اما اوج هیجان این بازی در نیمه‌ی دوم شکل گرفت. لالانا گل اول خود (و دوم لیورپول) را در شرایطی به ثمر رساند که خوش‌شانس هم بود چرا که ضربه لوکاش فابیانسکی دروازه‌بان حریف که به قصد دفع توپ بود به لالانا برخورد کرد و توپ به سمت دروازه کمانه کرد.
گیلفی سیگاردسون بلافاصله یکی از گلهای خورده برای تیم میهمان جبران کرد اما لالانا دقایقی بعد گل دوم خود (و سومین گل لیورپول) را روی حرکت خوب کوتینیو و ضربه زیبای خودش، به ثمر رساند.
جونجو شلوی بازیکن سوانزی شب بد خود و تیمش را تکمیل کرد و با ضربه‌ی سر روی کرنر جوردن هندرسون، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. این هافبک سابق لیورپول خوش‌شانس هم بود که بابت کوبیدن آرنجش به صورت «امره جان» در نیمه اول از زمین اخراج نشد.

لیورپول می‌توانست با اختلاف گل بیشتری در این بازی به پیروزی برسد اگر ماریو بالوتلی (که به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد) و رحیم استرلینگ در زدن ضربات خود دقت بیشتری می‌کردند.
با این نتیجه شاگردان برندان راجرز در جدول از سوانزی بالاتر رفتند تا در رده هشتم قرار بگیرند و دلایل خوبی برای خوش‌بینی نسبت به سال 2015 داشته باشند.