به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۵ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۶۵۳۹۶
اعتماد در یک نگاه

مرتضوی: وثیقه 47میلیارد تومانی نگذاشته‌ام

گروه سیاسی: روزنامه اعتماد در روز دوشنبه با عناوین همه پرسی آرزوی روحانی و مرتضوی: وثیقه 47 میلیارد تومانی نگذاشته‌ام بر روی پیشخوان روزنامه فروشی‌ها قرار گرفت.
مرتضوی: وثیقه 47میلیارد تومانی نگذاشته‌ام
این روزنامه تیتر یک را به عکس رییس جمهور در همایش اقتصاد ملی اختصاص داد و با انعکاس تیتر همه پرسی آرزوی روحانی نوشت: تمایل دارم پس از 36 سال به جای آنکه قانونی در مجلس تصویب شود، مستقیم به آرای مردم رجوع شود و همه پرسی بگذاریم. این جمله بخش دیگری از سخنان رییس جمهور در این همایش بود که در زیر تیتر اصلی روزنامه اعتماد خودنمایی می‌کند. روزنامه اعتماد در تیتر دیگر به خبرهای ضد و نقیض از تبدیل قرار کفالت مرتضوی به وثیقه حکایت دارد و با تیتر مرتضوی: وثیقه 47 میلیارد تومانی نگذاشته‌ام مخاطبان را صفحه سوم روزنامه و گزارشی با عنوان معمای عاقبت مرتضوی هدایت می‌کند.

در این شماره از روزنامه اعتماد سه گفت و گو با عناوین احتمال تغییر خط مشی آمریکا در مذاکرات هسته‌ای که گفت و گویی است با عباس ملکی دیپلمات و سیاستمداری که سابقه 16 سال معاونت وزارت امورخارجه را دارد و همچنین گفت و گوی مفصل با فریدون صدیقی روزنامه نگار پیشکسوت در ارتباط با کمرنگ شدن گزارش‌های پیگیرانه در مطبوعات با عنوان: ...مخاطبانی که دود می‌شوند و به هوا می‌روند و روحانی باید مردم را امیدوار کند، پرداخت. این روزنامه در خبر دیگری به مصاحبه با ابراهیم اصغر زاده پرداخت و نوشت: پاشنه آشیل دولت آقای روحانی یاس مردم است و معتقد است دولت روحانی جز احترام به افکار عمومی راه دیگری ندارد.