به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۶ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۶۵۵۶۹

جزئیات حادثه سرقت از بانک صادرات اهواز

گروه حوادث: فرمانده ناحیه انتظامی استان خوزستان گفت: متاسفانه بانک یادشده فاقد نگهبان و دوربین مداربسته بود و سارقان با شناخت کامل از این موضوع اقدام به سرقت از این شعبه بانک نمودند.
فرمانده ناحیه انتظامی استان خوزستان در گفت و گو با ایرنا جزئیات حادثه سرقت از بانک صادرات اهواز را تشریح کرد. سردار محمد رضا اسحاقی' در توضیح این حادثه گفت: سه سارق مسلح ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز سه شنبه وارد بانک صادرات شعبه کوی علوی اهواز شدند. وی بیان داشت: این سارقان پس از ایجاد فضای رعب و وحشت توانستند مبلغ 120 میلیون ریال از این بانک سرقت کنند و از طریق یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شوند.

فرمانده ناحیه انتظامی استان خوزستان گفت: متاسفانه بانک یادشده فاقد نگهبان و دوربین مداربسته بود و سارقان با شناخت کامل از این موضوع اقدام به سرقت از این شعبه بانک نمودند. وی در عین حال تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از کارکنان بانک و یا مراجعه کنندگان به بانک آسیب ندیدند و سارقان هیچ گونه تعرضی و یا درگیری فیزیکی انجام ندادند و تنها با این فضای رعب و وحشت مسئولان بانک را مجبود به تمکین کردند.

سردار اسحاقی افزود: تیمی از کارشناسان خبره اداره آگاهی این فرماندهی تشکیل شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی اظهار امیدواری کرد که این تیم کارشناسی در سریع ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت اقدام نمایند.