به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۰ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۶۵۷۸۱
انتقاد علم‌الهدی از همایش «اقتصاد ملی ایران»؛

مي‌خواهند با دنیا «تعامل» و «سازش» کنند!

گروه سياسي: سيداحمد علم‌الهدی ديروز در خطبه هاي نماز جمعه مشهد گفته عده‌ای معتقدند انقلاب اسلامی به پایان رسیده و امروز باید با دنیا «تعامل» و «سازش» کرد.
مي‌خواهند با دنیا «تعامل» و «سازش» کنند!
امام جمعه مشهد با انتقاد از برگزاری همایش «اقتصاد ملی ایران» تصریح کرد: این موضوع که همایشی در چنان سطحی برگزار شود و در آن هیچ سخنی در باب اقتصاد مقاومتی به میان نیاید خود حاکی از عدم عزم مسئولان اجرایی دولت در به ثمر رساندن مفهوم اقتصاد مقاومتی دارد؛ چرا که حتی در این همایش عنوان نشد که به واقع دولتمردان برای تحقق این راهبرد تاکنون چه گام‌هایی را برداشته‌اند. عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم از دولت و مجلس توقع دارند مطالبات نظام و رهبری عملیاتی شود افزود: راهبرد اقتصاد مقاومتی ۱۰ موضوع و مسئله اساسی را دنبال می کرد و این در حالیست که متولیان اجرای دولت نه در آن همایش و نه بعد از آن هیچ اشاره ای نکرده اند که کدامیک از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در سیاستگذاری ها لحاظ شده است.

وی با انتقاد شدید از برگزاری این قبیل همایش ها تصریح کرد: آیا متولیان امر که دست به چنین برنامه هایی می زنند هدفشان برگزاری همایش بدون ولایت و بدون رهبری است؟!مگر باید حتما نهم دی دیگری رقم بخورد تا مسئولان هوشیار باشند؛ این مردم تمام هستی شان را در ولایت می بینند و باید تمام رهنمودها و برنامه ریزی ها در راستای پیاده سازی مطالبات رهبر معظم انقلاب صورت بگیرد چرا که این مردم انقلاب نکردند که چشمشان برای حل مسائل و گرفتاری های خود به دستان غرب باشد.

وی تصریح کرد: برخی به اشتباه گمان می کنند برای اداره کشور ناگزیر و ناچار از رفتن به سمت دروازه های غرب هستیم و گمان دارند که انقلاب اسلامی صرفا تغییری در نظام مدیریتی کشور است که لازم است این نکته گوشزد شود که جریان انقلاب اسلامی به پایان نرسیده و این ملت همواره پای آرمان ها و ارزشهای آن ایستادگی می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد : هدف این مردم حاکمیت ارزشهای دینی در جامعه است و برای این منظور سالها به مبارزه با رژیم ستم شاهی پرداختند و پس از پیروزی انقلاب تا کنون بیش از سه دهه مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان عالم را از خود نشان داده اند و هدف آنان کسب رفاه و نان و اقتصاد نبود. امام جمعه مشهد تصریح کرد: حاکمیت دین در این نظام همان حاکمیت اهل بیت (ع) است که باید ادامه یابد و ملت ایران در این مسیر تا سپردن این پرچم به صاحب اصلی خود کوتاه نخواهند آمد.

علم الهدی افزود: در همین راستا باید توجه داشت که آرمان ملت ایران چیزی ورای سانتریفیوژ است و مشکل اصلی دشمن نیز صرفا مسئله ی هسته ای و پیشرفت آن نیست؛ بلکه آنان نیز با همان آرمان نظام اسلامی مشکل دارند. وی در پایان گفت: امروز جریان اسلامی به برکت مقاومت ملت ایران قوت خوب و مناسبی دارد و در همین راستا جمهوری اسلامی ایران قدرت بلامنازع منطقه ای خود را حفظ کرده و دشمن با درک این مسئله قصد ضربه زدن به جبهه ی مقاومت را دارد و از هر طریق ممکن آن را پیگیری می کند.