به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۶۶۰۸۲
ژاپن گام اول را محکم برداشت

ژاپن4 ...فلسطين0 عراق1...اردن 0

گروه ورزشي: تيم ملي فوتبال ژاپن در اولين بازي خود در جام ملت‌هاي آسيا 2015 فلسطين را با 4 گل بدرقه کرد و عراق هم با يك گل از سد اردن گذشت.
ژاپن4 ...فلسطين0    عراق1...اردن 0
دو تیم ژاپن و فلسطین در نخستین دیدار از گروه D شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه نیوکاسل استرالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 4 بر صفر ژاپن به پایان رسید. یاسوهیتو اندو، شینجی اوکازاکی، هوندا (پنالتی) و مایا یوشیدا به ترتیب در دقایق 8، 25، 43 و 50 گل‌های ژاپن را به ثمر رساندند. ژاپنی‌ها از همان ابتدا و در دقیقه هشتم بازی موفق شدند توسط اندو به گل برسند و اوکازاکی در قیقه 25 اختلاف را به دو گل رساند. کیسوکه هوندا در دقیقه 44 از روی نقطه پنالتی برای بار سوم دروازه فلسطین را گشود.

با شروع نیمه دوم ژاپنی‌ها به حملاتشان ادامه دادند و در دقیقه 50 توسط یوشیدا چهارمین گل را به ثمر رساندند. احمد مهجنا در دقیقه 73 با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور قطری مسابقه اخراج شد تا فلسطین 10 نفره شود و کار سخت‌تری در ادامه مسابقه داشته باشد. ژاپنی‌ها پس از به ثمر رساندن گل چهارم به لحاظ روحی اقناع شدند و فرصت‌های نسبتا پر تعداد گلزنی خود را براحتی از دست دادند تا این دیدار با برتری چهار بر صفر آنها به پایان برسد.

پيروزي دشوار عراق مقابل اردن

در بازي دوم اين گروه نيز تيم ملي عراق در ديداري نزديک و پاياپاي، توانست با نتيجه 1-0 اردن را از پيش رو بردارد. تك گل اين ديدار را ياسر قاسم در دقيقه 77 وارد دروازه اردن كرد.