به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۶۶۱۴۹

بهترین بازی های ویدیویی 2014 / تصاویر

گروه فناوری: سال 2014 سالی رضایت بخش برای بازی‌های ویدیویی و طرفداران پر و پا قرص آن بوده است. اگر چه برخی از بازی‌های تولید شده نتوانست رضایت مشتریان وعلاقه مندان به این بازی‌های ویدیویی را جلب نماید اما برخی از این تولیدات نیز به خوبی درخشیدند و به آمار فروش قابل توجهی نیز دست یافتند.
«atlantico» سایت خوش نام بازی های ویدئویی آماری را منتشر کرده که در آن به معرفی 5 بازی از بهترین بازیهای ویدئویی سال 2015 پرداخته است.

1-Dark souls II



ارواح تاریکی 2 یک بازی اکشن ویدئویی است که توسط ناهکو باندای گیمز در سال 2013 منتشر شد. خشونت فراوانی که در این بازی با آن مواجه می‌شوید متاسفانه از تعداد علاقه مندان به آن کم نکرده و این بازی را در صدر بهترین بازیهای ویدئویی قرار داده است. ارواح تاریکی 2 گاهی اوقات خسته کننده بیش از حد هیجان انگیز اغلب ناعادلانه و همیشه اعتیادآور است.

2- Dragon Age:Inquisition



عصر اژدها: تفتیش عقاید، یک بازی ویدئویی و در سبک نقش آفرینی است که توسط الکترونیک آرتس و در سال 2014 منتشر شد. داستان بازی ادامه دو نسخه قبلی بوده و دنیای بازی گسترده تر شده است. در عصر اژدها کلاس‌های جادوگر، جنگجو و شیاد، کلاس‌های پایه بازی هستند. تمام کردن بازی در همه بخش‌ها به حدود 200 ساعت زمان نیاز دارد.

3- SuperSmash Bris



سوپر سماش، توسط کمپانی ناهکو باندی گیمز و به سبک بازی‌های جنگی طراحی شده است. سوپرسماش در سال 2014 در ژاپن تولید و خیلی سریع در تمام دنیا دیده شد. در این بازی شاهد نبرد چندین پرسوناژ با توانایی‌های ویژه هستیم که همواره در نبرد برای رسیدن به مرحله بالاتر بازی می‌باشند. این بازی را می‌توان به تنهایی بازی کرد و یا از 1 تا 9 نفر همبازی داشت.

4-Dangan Ronpa



این بازی ویدئویی که داستانی ماجراجویانه را دنبال می‌کند. توسط کمپانی ژاپنی Spike و برای اولین بار در نوامبر 2010 تولید شد. اپیزودهای بعدی این بازی در سالهای 2013 و 2014 وارد بازار شدند تا سری آخر آن یعنی Goodbyd Despair و toiggor Huppy Hovac در لیست محبوب ترین بازی‌های سال 2014 قرار گیرد. داستان این بازی در یک مدرسه و در میان دانش آموزان اتفاق می‌افتند و به همین دلیل در میان نوجوانان طرفداران زیادی دارد.

5- The wolf Among us



یک بازی ماجراجویانه ، کمدی و در عین حال اساطیری است که توسط کمپانی Telitale Games و در 5 اپیزود طراحی شده است.داستان این بازی در سال 1986 و در آمریکا اتفاق می‌افتد. آمریکا در این بازی کشوری مستعمره نشان داده شده است شخصیت‌های اساطیری و نیروهای مافوق طبیعی در تلاش برای نجات کشور هستند.
مرجع : بازارخبر