به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۶۶۲۶۵
رضایی: درجلسات وحدت شرکت نمی کنم

شماره امروز اعتماد دریک نگاه؛ 24 دی

گروه سیاسی: روزنامه اعتماد با عناوین روایت مطهری از نطق جنجالی و باز هم نیروگاه هسته ای می سازیم در شماره روز چهارشنبه منتشر شد.
شماره امروز اعتماد دریک نگاه؛ 24 دی
این روزنامه با درج تیتر درشت روایت مطهری از نطق جنجالی نوشت: نماینده تهران دیروز در یک بیانیه مکتوب جزییات جلسه یکشنبه مجلس را تشریح کرد: علی مطهری کوتاه نمی آید، همان طور که روز یکشنبه کوتاه نیامد و تا آخر پشت تریبون مجلس ماند. حالاطلب دو دقیقه نطق پخش نشده اش از رادیو را پیگیری می کند، چیزی که اعتقاد دارد حق قانونی اش بوده است. همان حقی که با حمله نمایندگان به تریبون مجلس از بین رفت. او آرزو کرده تا این نمایندگان دیگر نتوانند حضور در مجلس دهم را تجربه کنند. مطهری روی تذکرش در صحن علنی هم همانقدر اصرار کرد که روی مواضع سیاسی و حق ضایع شده اش در جریان نطق روز یکشنبه.

باز هم نیروگاه هسته ای می سازیم، عنوان دیگر روزنامه اعتماد از نخستین بازدید رییس جمهوری از راکتور بوشهر است. رییس جمهور در کنار یکی از مشهورترین پروژه های هسته یی ایران به ١+٥ هشدار داد. دوازدهمین سفر استانی حسن روحانی در قامت رییس جمهوری مجالی بود تا در جمع مردم بوشهر خطاب به١+٥ با تصریح بر اینکه دوران تهدید و تحریم سپری شده است، بگوید که هر مقدار این گروه در برابر ایران راه منطقی و سرعت عمل را در پیش نگیرند، ضرر خواهند کرد.

دیگر عنوان این روزنامه محسن رضایی، در جلسات وحدت شرکت نمی کنم است، در این گزارش می خوانیم: پس از قالیباف، محسن رضایی هم روز گذشته صراحتا اعلام کرد تعمدا در این همایش ها شرکت نمی کند تا دیگر از جانب او بهانه هایی مانند گرفتاری شخصی و مسافرت آورده نشود. عکس صفحه نخست روزنامه اعتماد با تیتر آشوراده، کیش دوم نمی شود به مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و گفت و گوی اعتماد با وی اختصاص دارد.

کلاف سردرگم اقتصاد آموزش و پرورش عنوان گزارشی از این روزنامه در گفت و گو با معاون پشتیبانی آموزش و پرورش، عضو کمیسیون آموزش مجلس و دبیران کل سازمان معلمان و کانون صنفی معلمان در مورد بودجه و وضعیت اقتصادی آموزش و پرورش است.