به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۶۶۶۱۴

خلق اثر هنری سه بُعدی با مواد بازیافتی

گروه جامعه: آرتور بوردالو، هنرمند پرتغالی است که به خلق آثار هنری در خیابان می‌پردازد و نام هنری Bordalo II را برای خود برگزیده است. او از ترکیبی از سبک‌ها برای خلق چشم‌اندازهای خیابانی و محیطی استفاده می‌کند.
خلق اثر هنری سه بُعدی با مواد بازیافتی
وی معمولا در خلق آثار خود از اشیای مختلفی که پیدا کرده است به طرز هنرمندانه‌ای بهره می‌برد. از این رو هنر خیابانی او منحصر به فرد است چرا که آثار او تقریبا به شکل سه بعدی هستند بطوریکه در بیشتر اوقات عابرین علاقه دارند تا از نزدیک این آثار را لمس کنند.
اخیرا از بوردالو برای شرکت در یک فستیوال هنر شهری در یکی از شهرهای پرتغال دعوت به عمل آمد تا او با حضور در این فستیوال به خلق یک اثر هنری دیگر بپردازد. او با شرکت در این فستیوال بیش از یک هفته بر روی اثر جدید خود که از زباله و مواد بازیافتی ساخته شده است، کار کرد. چشمان جغد نام این اثر است و بگونه‌ای درست شده که گویی از بالا به عابرین پیاده نگاه می‌کند و متشکل از مجموعه‌ای از فلزات، لاستیک‌ها و رنگ‌های مختلف است.

آرتور بوردالو زمینه این اثر را با رنگ سبز رنگ‌آمیزی کرده و از دایره‌های رنگی نیز در آن بهره برده است. او اعلام کرده که با ساخت این اثر به دنبال ارسال این پیام بوده است که فرهنگ و آموزش در این منطقه مورد غفلت قرار گرفته‌اند. در ادامه آثار دیگری از بوردالو II را با هم می‌بینیم.









مرجع : زومیت