به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۶۶۸۴۱
طائب: روحانی خسته‌شده و راه بنی‌صدر را می‌رود

مطهری برای‌معالجه به پزشکی‌قانونی مراجعه‌کند

تاریخ مصرف احمدی‌نژاد تمام شده است
گروه سیاسی: مهدی طائب می‌گوید: حسن روحانی اصولا قدرتی ندارد، خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد «خسته» شده٬ در قضیه همه‌پرسی راه «بنی‌صدر» را می‌رود، تاریخ مصرف احمدی‌نژاد تمام شده است، مطهری برای معالجه به پزشکی قانونی مراجعه کند و نظام بیش از این توان مبارزه با «فساد» را ندارد.
مطهری برای‌معالجه به پزشکی‌قانونی مراجعه‌کند
رئیس تشكل موسوم به قرارگاه عمار و از حامیان سرسخت احمدی‌نژاد در دوره ریاست‌جمهوری او، همچنین گفته است دولت روحانی اصولا قدرتی ندارد اگر به رئیس قوه مجریه دو ماه مرخصی داده شود٬ اتفاقی در کشور رخ نخواهد داد. وی به طور تلویحی وجود فساد در كشور را امری طبیعی دانسته و گفته نظام بیش از این توان مبارزه با چنین پدیده‌ای را ندارد و وظیفه اصلی جمهوری اسلامی تربیت نیرو برای ظهور امام زمان (عج) است تا پس از ظهور بتواند با فساد مبارزه کند. وی همچنین پیشنهاد کرده مطهری برای معالجه به «پزشکی قانونی» مراجعه کند! و درباره بازگشت محمود احمدی‌نژاد به قدرت هم گفته موافق چنین اتفاقی نیست چرا که تاریخ مصرف وی تمام شده است! چكیده اظهارات حجت الاسلام مهدی طائب رئیس تشكل موسوم به قرارگاه عمار را در زیر بخوانید:

* در باب رفراندوم که ایشان دارد راه آقای بنی‌صدر را می‌رود، چون اولین کسی که رفراندوم را مطرح کرد آقای بنی‌صدر بود و ایشان گفت ایران به بن‌بست رسیده است و برای خروج از بن‌بست باید رفراندوم بدهیم. بن‌بست آقای بنی‌صدر چه بود؟ او می‌خواست هر چه می‌گوید عمل شود. قانون اساسی آن موقع هم رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر گذاشته بود و اختیارات امر دست نخست‌وزیر بود. نخست‌وزیر را هم باید آقای رئیس‌جمهور به مجلس معرفی کرد و مجلس هم رأی می‌داد. آقای بنی‌صدر هر چه همپالکی خودش بود به مجلس معرفی کرد و مجلس هم رأی نداد. آخر سر آمد و گفت این نمی‌شود. بن‌بست است. چه کار کنیم؟ رفراندوم بگذارید این اصل را عوض کنید. امام فرمود تو خودت را عوض کن. انقلاب راه خودش را می‌رود.

حالا هم هر رئیس‌جمهوری که می‌آید، وقتی می‌بیند در چهارچوب قوانین موجود نمی‌خواهد حرکت کند، اولین چیزی که به ذهنش می‌رسد رفراندوم گذاشتن است. اینکه راه‌حل نشد. حالا فرض کنیم رفراندوم گذاشتیم و آنچه را که به نظر شما راه‌حل است اجرا کردیم و در همان مسیر به بن‌بست رسیدیم. آن وقت چه کار کنیم؟ باز رفراندوم بگذاریم؟ آن وقت سنگ روی سنگ بند می‌شود؟

* آقای روحانی در بحث تلویزیونی گفت من مشکل اقتصاد را حل می‌کنم. ایشان حتماً می‌دانست وضع اقتصاد ما چیست. قول 100 روزه و سه ماهه خیلی قول سنگینی بود. کسی که اقتصاددان بود می‌دانست طی 100 روز یک آش را نمی‌شود هم زد. بعد شش ماهه و یک ساله. ایشان وقتی داشت قول می‌داد، واقعاً بر چه مبنایی قول می‌داد؟ تصویر و تصور آقایان این بود که ما در مذاکرات موفق می‌شویم و تحریم‌ها رفع می‌شوند و تولید نفت را به چهار پنج میلیون بشکه می‌رسانیم. پول نفت هم که بشکه‌ای 100 دلار است. پنج میلیون بشکه می‌فروشیم و پول از آسمان روی ایران می‌بارد و خرجش می‌کنیم و رفاه عجیب و غریبی برای مردم می‌آوریم و همه قفل‌ها را باز می‌کنیم و بعد همه می‌فهمند اصولگرایی غلط و ملی‌گرایی و مذاکره درست است. واقعاً به این موضوع مطمئن بودند. آقای زنگنه در مصاحبه بعد از وزارت نفتش در پاسخ به این سئوال که برنامه شما چیست، گفت می‌خواهیم تولید را بالا ببریم. معلوم می‌شد بسیار به مذاکرات مطمئن بودند.

* مذاکرات بر سر چی؟ ادعای امریکایی‌ها هسته‌ای بود. آقا هم راه را باز گذاشتند و گفتند بروید مذاکره کنید. حالا رفتید مذاکره کرده‌، همه قول‌ها را هم داده، همه چیز را هم تعطیل کرده و حالا به اینجا رسیده‌اید که امریکایی‌ها بر اساس اخبار بین‌المللی هیچ چیزی برای شما روی میز نگذاشته‌اند. حالا دارد به شما می‌گوید موشک‌هایت را جمع کن. تو هوافضا می‌خواهی چه کار؟ برد موشک‌های تو فوقش باید 300 کیلومتر باشد، آن هم تحت نظارت من باید تولید شود. ای بابا! کار را به اینجا رسانده است، حالا چه کار کنیم؟ نه قانون اساسی اجازه می‌دهد، نه غیرت مردم، نه استقلال مردم و نه شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اجازه می‌دهند. این حرف‌ها اولین چیزی را که زیر سئوال می‌برد استقلال ماست. حالا اجازه نمی‌دهد. ایشان هم گفته است اقتصاد را درست می‌کنم و گیر کرده است. چه کار کنیم؟ رفراندوم بگذاریم. رفراندوم سر چی؟ سر اینکه موشک می‌خواهیم یا نه؟ حالا رفراندوم کردیم و به این نتیجه رسیدیم موشک نمی‌خواهیم. تمام می‌شود؟ حالا امریکایی‌ها می‌گویند شما در ایران حقوق بشر را باید رعایت کنید. حقوق بشر چیست؟ یکی از اموری که در ایران ممنوع است همجنس‌بازی است. آقای هادوی دادستان اول انقلاب بود. یک نفر دیگر هم هست که اسمش یادم رفته است. خیلی هم آدم شجاع و از جبهه ملی بود. پیرمرد بود و مصاحبه و بسیار اظهار شجاعت می‌کرد. قضیه برای سال 58 است. گفت رسماً از امریکا برایم نامه نوشته‌اند که در ایران یک همجنس‌باز را محاکمه کرده و حقوق بشر را زیر پا گذاشته‌اید. گفت من هم با کمال شجاعت جواب دادم به شما ربطی ندارد. عجب شجاعتی! خنده‌مان گرفت، ولی الان آنها به دنبال این هستند که مانند امریکا و انگلیس که همجنس‌بازی قانونی شده است، می‌گویند حقوق بشر اقتضا می‌کند در ایران همجنس‌بازی قانونی شود. حالا فرض کنید رفراندوم گذاشتید و این را هم قبول کردید. حالا می‌گوید قانون اساسی شما دینی است. این را باید کنار بگذارید. عاقبت رفراندوم‌ها به اینجاها می‌کشد. شناخت شما از طرف مقابلت کامل نیست. اگر شناختت کامل باشد، نیاز به رفراندوم نداری. با همین قانون اساسی پدر دشمن را در آورده‌ایم و با همین قانون ساسی جلو رفته‌ایم. پیش‌بینی هم می‌شد آقای روحانی خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌رود خسته شود. احساسم این است که ایشان خسته شده است.

* چرا با وجود فسادهای مالی و فسادهای فرهنگی و بعضی از مسائلی که در جامعه هست، مقصرین معرفی نمی‌شوند و یا اگر هم معرفی شوند، به‌طور کامل محاکمه نمی‌شوند؟ و این ناهنجاری‌های فرهنگی و مالی تا کی می‌خواهد ادامه داشته باشد؟

سؤالی می پرسم. آیا حکومت برای ما هدف است یا وسیله؟ اگر حکومت وسیله است، هدف چیست؟ دقیقاً و یقیناً حکومت برای ما هدف نیست. ما تابع امیرالمؤمنین(ع) هستیم. حضرت داشتند کفششان را وصله می‌کردند. ابن‌عباس گفت: «آقا! این را دور بیندازید.» فرمود: «چرا؟» گفت: «دیگر خراب شده است.» فرمود: «چقدر می‌ارزد؟» ابن‌عباس گفت: «آقا! من می‌گویم دورش بیندازید، شما می‌پرسید چقدر می‌ارزد؟» فرمود: «حالا یک قیمت بگو.» ابن‌عباس گفت: «هیچ!» فرمود: «حکومت بر شما برای من از این کفش بی‌ارزش‌تر است. مگر اینکه حقی را زنده کنم و باطلی را بمیرانم.» پس حکومت هدف نیست، بلکه یک وسیله است.

هدف چیست؟ هدف اصلی در یک حکومت اسلامی این است که ذیل این حکومت نیروهایی تربیت شوند، کار یاد بگیرند و کمک کنند که موانع ظهور امام زمان(عج) از بین برود و صاحب اصلی بیاید. ما که صاحب اصلی حکومت نیستیم. پس داریم ذیل این حکومت دو کار انجام می‌دهیم. اول: داریم در این حکومت نیرو تربیت می‌کنیم. دوم: این نیرو آماده شود و موانع را بردارد تا بقیه‌الله‌‌الاعظم بتوانند تشریف بیاورند. در این تربیت شدن شیطان را که نتوانسته‌اید از این دنیا بردارید. شیطان هست. حزب‌الشیطان را هم که نتوانسته‌اید از بین ببرید و هست. شیطان و حزبش دقیقاً می‌خواهند هدف مورد نظر شما تحقق نیابد. او هم کار خودش را می‌کند. بنابراین این یک جنگ و نبرد است، آن هم نبردی با ویژگی‌های خاص خودش. شکست، پیروزی، پسرفت و پیشرفت داریم. اگر بخواهیم بدانیم موفق هستیم یا نیستیم، راهش این است که خط بکشید و ببینید از اول که راه افتاده و تا اینجا آمده‌ توانسته‌اید کسی را تربیت کنید؟ توانسته‌اید از موانعی که برای ظهور آقا هست کم کنید؟ اگر توانسته‌اید نیرو تربیت و موانع را برطرف کنید موفق هستید. اگر نتوانسته‌اید این دو کار را انجام بدهید ناموفق هستید.

در این حکومت از زمانی که تشکیل شده است ببینید آیا در تربیت نیرو و برداشتن موانع پیشرفت کرده‌ یا نکرده‌اید؟ چه کسی می‌تواند بگوید پیشرفت نکرده‌ایم؟ چه کسی می‌تواند بگوید زمینه‌های ظهور را کم نکرده‌ایم؟ یعنی بینی و بین‌الله اگر بقیه‌الله‌الاعظم 35 سال پیش می‌خواستند بیایند کار راحت‌تر بود یا حالا؟ یک ارزیابی کنید. اگر الان راحت‌تر هستند، معلوم می‌شود در آن هدف موفق بوده‌ایم. هدف این نیست که ما فساد را جمع کنیم. جمع کردن فساد کار ما نیست. کار کیست؟ کار فرمانده کل است، اما او برای جمع کردن فساد نیرو و آدم می‌خواهد و این آدم‌ها باید تربیت شوند. ما که زورمان از علی بن ابیطالب(ع) که بیشتر نیست، امیرالمؤمنین(ع) در جامعه‌ای که تشکیل داد، آیا موفق شد فساد را جمع کند؟ اگر فساد را جمع کرده بود که شهید نمی‌شد. موفق شد جلوی دزدی‌ها را بگیرد؟ اگر موفق شده بود که شهید نمی‌شد. چرا امیرالمؤمنین(ع) موفق نشد؟ در امیرالمؤمنین(ع) نقصی بود؟ نه. ایشان کار بلد نبود؟ اگر علی بن ابیطالب(ع) کار بلد نباشد، یعنی خدا کار بلد نیست، چون امیرالمؤمنین(ع) شاگرد خدا بود. مشکل کار چه بود؟ مشکل این بود که آنچه را که ایشان می‌خواست اجرا کند به اندازه لزوم یاور نداشت و یاورانی که بودند برای اجرای آن اهداف کافی نبودند. الان نمی‌خواهید آن فسادها را جمع کنید، چون قله جمعه کردن فساد علی بن ابیطالب(ع)، امام حسن(ع)، امام حسین(ع) تا... امام حسن عسگری(ع) و بقیه‌الله‌الاعظم(ع) هستند. این کار ما نیست. کار ما این است که جامعه‌ای را که در عصر امیرالمؤمنین(ع) شکست خورد در بیاوریم و به جامعه‌ای تبدیل کنیم که وقتی علی بن ابیطالب(ع) زمان آمد و شروع به کار کرد شکست نخورد و این یعنی تربیت نیرو.

فسادهایی که می‌بینید دائماً ظهور می‌کنند و شما جلوی آنها را می‌گیرید، در حقیقت تمرین هستند. خدای متعال دارد نیروها را می‌آزماید: «لِّيَبْلُوَكُمْ فِي مَآ آتَاكُم فَاسْتَبِقُوا الخَيْرَاتِ إِلَى الله مَرْجِعُكُمْ جَمِيعًا فَيُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ فِيهِ تَخْتَلِفُون»(2) آزمایش‌هایی است. این فسادها کار حکومت نیست، کار شیطان و شیطانی‌هاست که می‌خواهند این حکومت به تربیت نیرو نرسد. نفوذی می‌فرستد، در آدم‌های متزلزل کار می‌کند و آنها را از خط بیرون می‌برد، در آدم‌های در خط کار می‌کند که شل کار کنند. همه اینها کار شیطان است و باید همین کارها را بکند. ما هم در همین کارها تربیت می‌شویم. اگر شیطان در این عالم نبود که تربیت نمی‌شدیم. اصلاً زمین خوردن‌ها، برخاستن‌ها، ریزش‌ها، رویش‌ها، جهنمی و بهشتی شدن‌ها در همین قضایاست که اتفاق می‌افتد. اگر اینها نبود که اتفاقی هم نمی‌افتاد. آنچه که ملاک موفقیت است این است که آیا شما در جهت هدفی که در نظر گرفته‌اید موفق بوده‌اید یا نه؟ بیایید این را بررسی کنیم. بنده ادعایم این است که بیش از حد انتظار موفق بوده‌ایم، آن هم به عنایت بقیه‌الله‌الاعظم بوده است. نیروهایی که الان داریم با 35 سال پیش قابل قیاس نیستند. ما 35 سال قبل اصلاً تشخیص نمی‌دادیم فساد هست یا نیست! فکر می‌کنید فسادهایی که الان معلوم می‌شوند، در زمان جنگ نبوده است؟ بود، ولی اصلاً متوجه نبودیم روی زمین دارد چه اتفاقی می‌افتد. این جریاناتی که الان دارید تحت عنوان جریان [برخی فتنه گران] می‌بینید، پشتوانه مالی‌شان را در زمان جنگ بستند. همان موقعی که صنایع سنگین دست اینها بود. همان پول‌هایی که باید در جنگ خرج می‌کردند، در جاهای دیگر خرج کردند و پشتوانه‌هایی برای خودشان ساختند و بعداً بورس را به آن افزودند، ولی در این هنگامه آدم تربیت شد و این آدم‌ها فهمیدند که بد است. اگر جمهوری اسلامی نداشتیم، برای امروزمان آدم تربیت نمی‌شد و اصلاً نمی‌شد به افراد نمره بدهیم، یعنی ریزش و رویش.

پس حکومت ما به دلیل داشتن آن هدف هر قدر جلو می‌رود، بدی‌ها و فسادها کارهایی هستند که حزب‌الشیطان دارد انجام می‌دهد و تمام تلاش‌ شما باید این باشد که این حزب‌الشیطان موفق نشود و این حرکت رو به کمال را متوقف کند تا ان‌شاءالله پرچم به صاحب اصلی‌اش برسد و او بیاید و آن وقت: «یملاء الله به الارض قسطا و عدلا بعد ما ملئت ظلما و جورا». ما غیر از ایشان «یملاء الله» نداریم. ما یک عدل نسبی داریم. الان هم الحمدلله تا حد توان دارد اجرا می‌شود. بیشتر از این زورمان نمی‌رسد.

{قدرت هاشمی رفسنجانی در جریان امور، به‌ویژه در دولت کنونی افزون شده است؟}...هیچ! مگر نمی‌گویید قدرت آقای هاشمی رفسنجانی با این دولت است؟ این دولت اصلاً قدرت دارد که قدرت آقای هاشمی بالا رفته باشد. این دولت را دولت قدرتمندی نمی‌دانم. دولت قدرتمند که به مردم فحش نمی‌دهد. دولت قدرتمند که با مجلس در نمی‌افتد.

{دولت هیچ کار خوبی نکرده است؟}...شما بگویید اصلا کار کرده است که بگویم خوب بوده است یا بد؟ اگر ماشینی دارد با سرعت 80 کیلومتر راهش را می‌رود و راننده‌ای آمد و پشت فرمان نشست و سرعت ماشین 70 شد، نمره منفی می‌گیرد و اگر 90 شد، نمره مثبت می‌گیرد. اگر همان را جلو برد، راننده، راننده است. سیستم اجرایی ما بالاخره دارد کار خودش را می‌کند و جلو می‌رود. می‌گویید نه؟ دو ماه به آقای رئیس‌جمهور مرخصی بدهید. اگر چیزی عوض شد!

{راجع به آقای احمدی‌نژاد و بازگشت ایشان به عرصه سیاست}

...موافق بازگشت ایشان نیستم. تاریخ مصرف ایشان تمام شده است، مدل کار هم دیگر به ایشان نمی‌خورد. باید به سراغ چهره‌های جدید بروید و ما آن‌قدر چهره جدید داریم که نیازی به امثال آقای احمدی‌نژاد نیست. ما مدل آقای احمدی‌نژاد زیاد داریم که آن نواقص را نداشته باشد. یک دانه که نیستند. دارید دنیا را اداره می‌کنید. اگر نیرو نداشتیم که نمی‌توانستیم دنیا را اداره کنیم. دایره را تنگ گرفته بودیم و دائماً بین قدیمی‌ها چرخیدیم و این‌جوری شد. به اعتقاد من این دفعه دیگر آخرین خط رفتن به سراغ قدیمی‌ها بود. بابا! برو سراغ جدیدها. یک نفر را آوردی، کار تمام شد. برو سراغ نفر بعدی. در تاریخ نمانید. جلو بیایید. آقای احمدی‌نژاد مال زمانه خودش بود و تمام شد. ما نیروهای خوب زیاد داریم که به وقتش جلو می‌آیند.

منظور علی مطهری از طرح این سئوالات چیست؟

نمی دانم آقای مطهری هدفش از این حرف‌ها چیست، ایشان را در این قضیه صاحب هدف نمی‌دانم و معتقدم خود ایشان نمی‌داند دارد چه می‌گوید و پیشنهادم این است که پزشکی قانونی، ایشان را معاینه کند، چون حرف‌هایی که می‌زند قواره ندارند. حرف باید خطی داشته باشد. شما یا حزب‌اللهی هستی، پیشنهاد حزب‌اللهی می‌دهی یا حزب‌اللهی نیستی پیشنهاد ضد حزب‌اللهی می‌دهی. ایشان در همین سخنرانی‌اش به ساپورت حمله کرده است، یعنی لباس چسبان. از ایشان سئوال می‌کنم طرفداران آقای میرحسین موسوی چه کسانی بودند؟ چه کسانی را آقای میرحسین موسوی به خیابان می‌کشید؟ همه عالم و آدم فهمیدند ساپورت‌پوش‌ها چه کسانی هستند. ماشین‌ها را که نگاه می‌کردی پر از اینها بود و آقای میرحسین موسوی اگر سر کار می‌آمد، می‌خواست این تیپ را به قدرت برساند. شما به اینها حمله می‌کنی، بعد می‌گویی چرا این آقایان در حصر هستند؟ بی‌عدالتی است. آزادشان کنید. این دو تا را چه جوری جمع کنیم؟ شما بالاخره کی و چی را داری می‌گویی؟ از آن طرف میرحسین موسوی را می‌خواهد از حصر در بیاورد، از این طرف به دولت می گوید تو چهار هزار میلیارد برداشت کردی. همین‌ها طرفدار آزاد شدن میرحسین هستند. اگر اینها را ناعادل می‌دانی، پس چطور حرف آنها را می‌زنی؟ این تشویش نشان می‌دهد ایشان فهم تمرکز روی مسائل ملی و جهانی را ندارد و هر چه را که به نظرش می‌رسد می‌آید و می‌گوید. واقعاً ایشان را صاحب قوه تشخیص نمی‌دانم و برایش از این حیث نگرانم. البته هیچ اعتقادی هم ندارم که حرف‌هایش مهم است. بنده اگر جای نماینده‌ها بودم هیچی نمی‌گفتم و اجازه می‌دادم حرف‌هایش را تا آخر بزند و برود سر جایش بنشیند. مردم ما دیگر از این مراحل گذشته‌اند که این حرف‌ها برایشان خطر باشد. مردم فراز و نشیب‌های فراوانی را از سر گذرانده و خیلی سعه صدر پیدا کرده‌اند و خیلی گسترش ذهنی دارند. اگر بودم فقط یک چیز را از ایشان می‌پرسیدم و آن هم اینکه شما می‌گویی این خلاف قانون است. چرا؟ توضیح بدهد، چون حصر اینها عین قانون است. شما نماینده مجلس هستی و قسم خورده‌ای پاسدار قانون اساسی باشی و دائماً می‌گویی خلاف قانون! خلاف قانون! اگر قانون اساسی را بلد نباشی، چه جوری می‌خواهی از حقوق این ملت دفاع کنی؟ ما این همه حقوقدان داریم. به همه آنها بگویید آیا این خلاف قانون است؟ می‌گویند مصوبات شورای امنیت ملی حاکم بر همه قوانین است. حصر این آقایان مصوبه شورای امنیت ملی است. هر موقع لازم باشد مصوبه می‌گذارد و آنها را از حصر در می‌آورد، ولی همین شورای موجود می‌گوید اینها را از حصر در نیاورید. حالا شما سلیقه‌ات با آقای احمدی‌نژاد نمی‌خواند، دلیل نمی‌شود کار قانونی را زیر سئوال ببری.

آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۰۳
بهار جان شدی بلندگوی عزیزان پایداری؟؟؟روحانی و دولتش واقعا تنها هستند و مظلوم شاید تنهاترین دولت تا به حال . (280870)
ولایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۴۹
من هم دقیقا با حاج آقا طائب موافقم.
روحانی باید استعفا دهد و گرنه با رفتن به راه بنی صدر ، باید مثل او از کشور برود.
مطهری هم هوچی گری در نیارد اگر ضرب و شتم شده به پزشک قانونی مراجعه کند. (280907)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۴۵
مثل اینکه برای طائب و امثال شما درک صدای ملت خیلی سخته شماییکه تحمل شنیدن یک نطق چند دقیقه ایی را ندارید رو به هوچی گری آورده اید .مرحله دوم صدای ملت را یک سال دیگر رساتر از قبل به گوش امثال رسایی و طائب خواهیم رساند.انشاالله. (280957)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۰:۳۶
شما اصلاح طلبها واقعا رویتان می شود که صدایتان را صدای ملت بنامید شمایی که تحمل انتخاب مردم در سال 88 را نداشتید خود را صدای ملت ننامید (280990)
ا ت ش ب ی گ زاده
Germany
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۳:۵۵
باشه اقا کوچولو حرف دیگه بلد نیستی اخی دلم برات میسوزه .ببین اقا ما صدای ملت شدیم خواستی باش نخواستی برو به سماور بای بای (281098)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۳۵
رفیق نمیشه با فساد مبارزه کرد باید منتظر ظهور امام زمان باشیم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! (281037)
نون بازو خور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۲:۰۲
چیه برادر دوران 8ساله احمدی نژاد خیلی بهت مزه داده بود؟؟؟؟فیلت یاد هندوستان کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟روحانی باشه نباشه برای امثال شما فرقی نمیکنه مگر در نهادهای انتصابی جایی داشته باشین. (281054)
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۲:۲۹
رفراندوم یعنی پایان چند دهه تبلیغات (281070)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۷:۲۱
مردم اصلاحات رادوست دارند زيرا پاك ترينند (281131)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۲۹
این همونیه كه گفت سوریه برای ما از خوزستان مهمتره! باید مواضعشون منتشر بشه تا بیشتر شناخته بشن (280949)
نیما گل سفیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۲۱
و همونیه که گفت سوریه استان سی و پنجم ماست ! (281029)
ولایی
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۳۱
عارف هم گفت : اگر سوریه نباشه نمی توانیم حکومت کنیم پس به حاج آقا طائب خورده نگیرید .
سوریه برای ما از همه جا مهمتر است . در ضمن به زودی اسرائیل با حمله ی حزب الله لبنان نابود می شود.
نصرالله خطاب به اسرائیلیها گفت : "جهزوا ملاجئکم!" (پناهگاه‌هایتان را حاضر کنید)
پس نابودی اسرائیل را در کمتر از یک هفته شاهد خواهیم بود .
اسرائیل را نابود شده بدانید
این است قدرت حزب الله (281033)
لطفا منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۰:۴۶
فقط تو توهمات سیر میکنی .فقط نشستین اون بالا و نعوذوبالله جای خدا و بهشتیا و جهنمیا رو اسم میزاری؟اصن شماها چی از جون مردم میخوایین؟ خیلی پرررو هستین همتون .حالا کی گفته تو علی(ع) یا راه تو راه خداست؟؟؟آخه ناحسابی توکه تمام حرفات به نفع دشمنه . (281001)
وحيد
Netherlands
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۵۶
اين اقا كدام مردم را ميگوييد؟ همان ١٨ ميليوني كه به روحاني رأي دادند؟ يا مردم فقط خودشون هستن و اطرافيانشون؟ (281049)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۰۷
آقا دیگه چه خبر؟
راسته میگن کرمان برف زده؟ (280874)
عجب
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۰:۴۴
متاسفم كه امور كشورم دردست تو وامثال توهستش واقعا گريم ميگيره شديم عين عربستان وكره شمالي وانتخابات كره ،ما روحاني رو انتخاب كرديم و بهش اعتماد داريم بتو وامثال تو هيچ اعتمادي نداريم ونميخايم تو واسه ما تعيين تكليف كني ، (280999)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۰۸
اقای طائب این نظر شخصی تو و طیفت است اقای روحانی برای مردم عزیز است .اگر احمدینژاد برای شما تمام شده صد البته اقایان موسوی و کروبی برای ما زنده اند و در قلب ما جا دارند .هاشمی همیشه در قدرت بوده و خواهد بود و علی مطهری نماینده واقعی این ملت است .
اصلا" تو چیکاره ای که به منتخب مردم توهین میکنی؟ شما هم راه خوارج را می روید اقای طائب . شما سخنانتان بیشتر شبیه ابوموسی اشعری است که حضرت علی(ع)را خانه نشین کرد.شما با انها فرق ندارید . (280877)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۱۲
اگه رفراندوم برگزار بشه میدونی کجای این نظام قرار میگیری؟
تویی که سنگ امام زمان را به سینه میزنی از کجا می دانی اگه ظهور کنه اول شمشیر به سمت تو نگیره؟ (280881)
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۰:۳۴
اما من به آقای طائب سفارش میکنم قرآن بخواند چون قرآن می فرماید قیامتی هم هست وعمر دنیا خیلی زود تر از آنچه که فکر می کنیم میگذرد (280989)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۱۳
اینها چرا اینجوری سخنرانی می كنند؟ (280882)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۱۶
طائب خان 8 سال شما از فسادها و دزدیها و بدبختی کشور حمایت کردید و بجای توبه الان هم دارید گردن کلفتی میکنید ........ (280885)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۳۳
یادمه همین چند سال پیش خبرهایی در رابطه با قراردادهای ذلیلانه نفت و گاز در زمان احمدی نژاد می‌شنیدیم. برایم جالبه بدانم رگ غیرت و استقلال خواهی این آقا اون زمان کجا بود؟ (280889)
حسین حسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۳۵
واقعا بسی جای تاسف است از تعدد مرکز تصمیم گیری غیر مسئولانه در کشور که مداام مثل مور و ملخ پدید می آییند بدون آنکه مسئولیتی در مورد رفتار و کردار در مقابل مراکز قانونی پیش بینی شده داشته باشند (280891)
رام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۳۸
ای خدا ...آخه کدوم ادم عاقلی اینجور خودش را ضایع می کنه:
" احمدی نژاد تاریخ مصرفش تمام شده"----
---
خب اشکال نداره با یه برگ دیگه بازیتون را ادامه بدید (280893)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۳۸
خدا اخر و عاقبت مارا با این جماعت بخیر کند (280894)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۴۴
به خدا باید به حال اقای طایف باید گریه کرد چرا همیشه بر طبل مخالفت می کوبد مگر می شود رای 18میلیون نفر را نادیده گرفت اخه شما چکاره ی مملکتی منتخب مردم که نیستی حرف شما هم دیگر خریداری ندارد (280898)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۴۷
شخصا خودم از جناب روحانی دیگر خسته و ناامید شده ام و کلا حذب ها فقط به فکر خودشان هست و نه مردم مردم باید وارد حذب بازی نشوند (280902)
محمد
France
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۰:۳۹
محمود اولا حزب را حذب ننویس ثانیا تو وامثال طائب ها هستید که نه تنها روجانی بلکه ملتی را خسته کرده اید ما جهت اداره کشورمان رای به آقای روحانی داده ایم ونه امثال طائب ها این آقایان خود پسند میخواهند خود را وکیل مردم وریس جمهور جا بزنند بنازم روی را (280993)
ااااا
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۵۷
یک درصد جمعیت دنیا روی ده درصد ثروت دنیا قرار گرفته ایم و فقر بیداد می کند
فساد این اینجا در دنیا تک است
عدم توانایی یا نخواستن برای جلوگیری از این همه فساد در این نظام در دنیا تک است (280919)
یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۱:۵۳
یک در صد جمعیت ثروتمند جهان نیمی از کل ثروت جهان را در اختیار دارند که چند نفری از آنها در ایران زندگی میکنند و واغلب طرفداران احمدی نژاد مطرود هستند.به بومهن بروید ،مرکز مبل و صندلی سازی کل سینما های تهران و حومه در اختیار همین آقاست.ضمنا" در بورسیه های غیر قانونی کم دست نداشتند. (281117)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۵۷
این آقا باید خودش به پزشک قانونی نشان بدهد نه آقای مطهری ایشان فکر میکند همه مردم همان مجلسی است که ایشان حضور دارند فکر میکنند در حالیکه اینطور نیست افکار اکثر مردم به مطهری نزدیکتر است تا امثال طائب که اصلا در جامعه ما جای ندارند اگر واقعا کاری بلد بود در آن هشت سال انجام میداد (280922)
ااااا
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۸:۵۹
و مصلحتی شوم می گوید باید فقر را تحمل کنیم
فساد را تحمل کنیم
ناموس فروشی مان را تحمل کنیم
چرا...؟ چون نظام مون اسلامی ترین نظام دنیاست
پارادوکس نیست؟
خنده دار نیست؟ (280924)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۰۰
روحانیت اصیل مطهری. بهشتی .مفتح .صدوقی .اشرفی اصفهانی دستغیب .مشگینی .مهدوی کنی امینی .استادی و........
حالا رسایی .زیارتی.طاءب .نبویان .شجونی .احمدآقا خاتمی..... (280925)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۰۲
امثال شما در نزد مردم جایی ندارید خودتان هم میدانید اگر البته توی توهم نباشید . (280926)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۰۳
اکه بنی صدر اشتباه می کرد چرا به حرفش عمل شد و نخست وزیری برداشته شد تا رییس جمهور خود وزرا را انتخاب کند؟ آقای تائب گفته امام برای آن زمان بنی صدر بوده که امور کشور معطل اختلافات نماند به ویژه با توجه به وضعیت کشور. یعنی تا قانونی عوض نشده باید به آن عمل کرد. لطفا در قاچ برداری از تاریخ دقت کنید چون حرف خودتان حرف پیشین را نقض می کند (280927)
محمد
France
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۰:۵۱
بلی معنای رفراندوم اینست که مشکل ایجاد شده یعنی پست نخست وزیری وریاست جمهوری که بصورت کلاف سر درگمی درآمده بود برداشته شد این مشکل نه برای بنی صدر بلکه برای رهبری که در آنزمان رئیس جمهور بود هم مشکل ایجاد کرده بود حالا این طائب جون! میگه که رفراندوم برگزار کنیم که چی؟ که هم جنس بازی آزاد باشه یانه؟ سفسطه بازی یعنی این خدایا آخروعاقبت ما را با چنین روحانیونی ختم بخیر کن (281009)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۰۴
من سیاست های گروه پایداری را نمیپسندم و به آنها انتقاد دارم . امّا نظر آقای طائب در مورد اینکه آقای مطهری اشتباه میکند که دائم حرف از رفع حصر میزند را قبول دارم . همانطور که بارها پاسخ این شبهه داده شده ، حصر آقایان موسوی و کروبی طبق قانون انجام شده . حالا جالب است که هر چه به آقای مطهری و امثال او میگویند که حصر قانونیست باز آنها حرف خود را میزنند . پس یعنی قانون کشک است دیگر ! شما اگر کسی گفت که نور آفتاب سیاه است و روی حرفش هم پافشاری کرد ، به عقلش شک نمیکنید؟! (280929)
باقالی پلو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۰:۲۵
اگه حصر قانونیه چرا در یک دادگاه علنی محاکمه نمیکنید؟ انشالله که بادمجان است. آره؟ (280983)
محمد
France
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۰۰
نص قاتون اساسی که مبناست فدای استفاده ابزاری وسیاسی ازقانون شده است که هم برخلاف شرع است وهم عقل , چرا قانون اساسی که درراس هر مصوبه ای است فدا میشود تا ذهن مردم را دچار تردید در اجرای عدالت نماید؟ (281014)
ا ت ش بی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۲:۱۵
چرا از سکوت همین طائب خان در برابر جنایت اقتصادی هاله نور انتقاد نمیکنید؟اقای مطهری نظر 70 میلیون ایرانی را بیان کرده .اگر دروغه بیان رفراندوم بگذارند ببینند راست هست یانه به این راحتی . چرا اقای شجونی میگه وقتی رئیس جمهور رفراندوم را بیان کرد تنم لرزید ؟مگر اینا نمیگند مردم با ماست پس چرا از رای مردم هراس دارند تا جایی که تنشون می لرزد ؟ قبول کنید دیگر مردم افرادی چون طائب را قبول نمی کنند . (281065)
خانواده شهید ورزمنده جنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۱۰
آقای طائب.لطفا این را به رفراندم بگذارید که کدامیک از مسئولان باید برای تائید سلامتی به پزشک قانونی مراجعه کنید .شما چند سال سابقه دارید نمیخواهید بازنشسته شوید. مگر شما نمیخواهید به خواسته ملت توجه کنید.مردم فرزندان خود را به جبهه نفرستادند وشهید ندادند که برای کسب ریاست باهم تنازع کنید . در ضمن واظب باش که به ریاست جمهوری آقای روحانی توهین نفرمائید وادب را رعایت کنید (280933)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۱۸
اگه راست بگه معلومه می شه بنی صدر هم درگیر توطئه امثال اینها شده بوده (280937)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۲۱
والله امام زمانی که ما می شناسیم ، میاد برای گسترش عدالت . حالا این بابا می گه مبارزه با فساد کار ما نیست وظیفه ی اصلی ما تربیت نیرو برای امام زمانه ....... (280940)
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۰:۳۷
عجب نیروهای که تربیت کردند احمدی نژاد و.. (280991)
محمد
France
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۰۵
خودش هم میدونه چی گفته! یا اینکه عمدا برای توجیه خودشان آدرس اشتباهی بخورد عوام میدهن%A (281020)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۰:۲۳
مرتضوی،بابک زنجانی،رحیمی،خاوری،و...... (281099)
mehrdad
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۲۵
اینا خوب ازادن هرچی دلشان بخواد بگن و کسی هم نتونه جلوشونه بگیره. خوبه والاا.
چرت ترین و هشلهف ترین شعرا رو گفته (280942)
یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۲۸
آقای طاء ب تاریخ مصرف شما و همفکرای شمام گذشته لطفا از منبر پایین بیایید وپشت سر آقای روحانی واقای مطهری که درقلب مردم جادارند صفحه نگذارید. (280946)
ناصر
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۴۳
طائب چرا نمی خواهد واقعیت را قبول کند که پایگاهی در میان مردم ندارند ؟ (280955)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۴۸
بعضی از این اقایان خود را نمیدانیم چرا وکیل وصی مردم می دانند وازطرف مردم حرف می زنند.درضمن نمیداستیم جنابعالی قانون اساسی راتدوین کرده ای . (280959)
وادری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۵۵
آقای طایب، این سخنرانی را در ایران کرده!؟ یا در موصل عراق یا دررقه سوریه!!؟ (280961)
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۵۷
حالا كه ريس جمهور وراي مردم به ضعم شما هيچ كارهه اند شما چه كارهاي كه نه راي مردم داري ونه مردم طرف دار شما هستند ببخشيد يادم رفت شما اسلحه داريد بريد خجالت بكشيد (280964)
لرستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۱۹:۵۹
چراموقع احمدی نژاد جرات بذله گویی نداشتی الان غیرت گرفتی پیرمرد چکاره ای کی به قول توه شلوغش کردی نزدیکه کتکت ................بزنند (280965)
ایدین
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۰:۰۵
چون از رای مردم اگاه هستند و میدونند که خلاف رای این اقایون هست تا حرف از رفراندوم میشه به لرزه در میفتند....شما که اینقدر مردم مردم میکنید چرا از مردم میترسید (280970)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۰:۲۴
واقعا عالي بود كاملا جريان جهان را روشن كردند درمورد آقاي مطهري كاملا دقيق بود ايشان براي خوش آمدن ما يا حزب خاصي صحبت نميكند فقط خدا و امام زمان را در نظر ميگيرند خيلي دوست داريم آقاي طايب خداوند در بهشت كنار پيغمبر شما را محشور كند (280981)
لبو فروش
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۳:۲۲
جالبه پایداری چی ها برای خدا هم تصمیم می گیرند .!!!!! (281124)
ثمن
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۰:۲۷
بهارجان داری بلندگوی تندروها می شوید یا میخواهید با ثبت نظرات و مثبت ومنفی دادنها جواب آنها را بدهید؟ آنها نان به نرخ روزخور هستند تا امام(ره) بودند دور امام بوده و حالا با دم زدن از ولایت به دنبال مقاصد شوم خود هستند. (280985)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۰:۴۵
با سلام دوستان تمام این حرفا نه یکبارصدبار بلکه هزارن بار گفته شده لطفا حرف تازه بزنین که پول را ازخودمان میگیره چهل پنج هزارتومان میده اونم انگار صدقه میده هرمسول که میاد اول میگه یارانه میدیم اقایی که میگی احمدی نژاد فلان وبهمان بازم خدا پدرشوبیامرزه یارانه رو بر قرار کرداما این دولت حاملهای انرژی رو بیشتر از دولت قبل گران کردهیچی هم نداد اونایی که تو بازارن میدونن چطوری با هزاران مصیبت چکهامون پاس میشه و گاهی برگشت میخوره پس سعی کنیم چشم بسته از کسی حمایت نکنیم اول واقعیتهارو در نظربگیریم (281000)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۰:۴۸
اتفاقا" تاریخ مصرف شما خیلی زود تر از احمدی نژاد تمام شده و خبر ندارید.چون از داخل مملکت خبر ندارید بهمین خاطر خوشخیال تشریف دارید. (281003)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۰۲
دلیل اصلی مخالفت اقایان با رفراندم این است که که اگر این مسئله در کشور اجرا شود دیگه جایی برای اقایان نمی ماند اینها اصلا از نظر مردم میترسند چون نتایج ان را میدانند (281017)
مجی!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۰۳
طایب جان، نترس، راحت بخواب،این ی پبشنهاد بود!!!چرا این همه ترسیدین!خاطرت جمع باشه رفراندوم برگزار نمیشه!واقعا رفراندوم این همه ترس داره که اینجوری سخنرانی کردی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (281018)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۰۶
کسی نمیدونه آلبوم احسان خواجه امیری کی میاد بیرون؟ خخخخخخ (281022)
حسن
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۱۶
شماها چند رنگ هستید احمدی نزاد را یار امام زمان میخواندید تمام فساد ها در زمان حکومشماها ت ایشان شد بازهم گناه ان حکومت را به گردن این اقایان میاندازید شما واقعا از خداوند نمی حراسید به این راحتی ملت را به سخره گرفتید ددنیا عوص شده همچونکه پیشرفت لحضه ای شده کلاه سر مردم نمیره تمام بدبختی ها از این افراطیون است که راحت با اقازاده ها دارند بیتالمال را به جیب میزنند کسی هم جرات بازخواست از این اقایان را ندارد (281026)
اااا
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۲۰
در دنیای بی تدبیر خیری نیست
ای ملتی که برای امام علی و حسینش گریه کردن عادت تون شده
این حرف امام ماست (281028)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۳۳
ایشان خوب هم میداند که چه میگوید چون همه فسادها مربوط به قماش ایشان هست میخواهد افشای فسادهای دهشتناک که یکی یکی رومیشود کم اهمیت جلوه دهد تابیش از این ضایع نشوند .اگرفردا بازهم فساد دیگری که صدالبته روخواهد شد بی اهمیت یاکم اهمیت نشان دهند.ضمنا مگر حضرت آقا مدام نمی فرمایند بافساد مبارزه مداوم کنید پس چطور ایشان خود را تابع ولی امر میداند ولی به موضوع فساد های دولت نهم ودهم میرسد میگوید چیز عادی است اگراین چنین هست پس چرا اینهمه ارگانها وادارات رنگارنگ بازرسی داریم.ظاهرا ایشان بایستی خودش به پزشکی ... (281036)
ایرج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۴۸
...
آقای طائب من از اول انقلاب بزرگان را می شناختم ، آقای هاشمی در گردنه های هولناک انقلاب را به سلامت عبور دادند. اما اسم بسیاری از مدعیان امروز آن روز ها به گوش نمی رسید . راستی شما در روزهای سخت انقلاب و روزهای جنگ در کدام پست مهم انجام وظیفه می کردید ؟ (281043)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۱:۵۷
هر دم ازین باغ بری می رسد .
مدافعان دولت فساد ، امروزبرای دولت مظلوم روحانی شمشیر تیز کرده اند تا برای دور بعد مهره دیگری را علم کنند . انتخابات نزدیکه آقای طائب تا میتونی دولت رو تخریب کن و به این خیال باش که مردم از روحانی عبور می کنند (281050)
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۲:۱۵
بعضیها هم برای رفع گرمای درون به وان اب یخ مراجعه کنند والبته این نسخه برای اسفند 94 کارساز نیست متاسفانه و ناگزیر به تاریخ خواهید پیوست (281064)
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۲:۲۰
وقتی در حکومت علی ع فساد جمع نمی شود ما چکاره هستیم که مفاسد دولت مردان احمدی نژاد مورد حمایت اصولگرایان را جمع کنیم (281067)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۲:۳۱
ولی سخنان پایانی اش جالب بود, اینکه اگر من جای نماینده ها بودم میذاشتم مطهری حرفهایش را بزند و بعد از او سوال می کردم, این یه حرفش منطقی میاد (281071)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۲:۳۹
کسی که اقتصاددان بود می‌دانست طی 100 روز یک آش را نمی‌شود هم زد حالا روحانی یه حرف زده شما چرا جدی گرفتی (281077)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۲:۴۳
تو رو خدا از کوتوله های سیاسی خبر نذارین (281079)
سلطانی ازکرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۲:۵۴
باسلام الحمدالله کرمان برف باریده ودرحال بارش برف وباران میباشد تورابخدابه این آقایان توضیح دهیدوقتی درامرسیاست چیزی نمیدانیدازاین حرفهانزنیداگراین قشر مستمری بگیربودن توان گفتن این حرفهارانداشتندچرابازنشسته نمیشوندمگرسن به60رسیدنبایدمستمری بگیرشوندمن که50ساله شدم بازنشسته شدم با22ماه جبهه و15درصدجانبازی730هزارتومان حقوقم است توان صدابلندکردن راندارم اگرامام زمان بیایداقایان بدانیدبحساب شماهاکه میلیاردی حقوق وپاداش میگیریددمیرسدبه من میخندندمیگوینداین فرددیوانه است چون..... (281082)
لبو فروش
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۳:۲۶
تو این مملکت تا نفت و منابع دیگر هست ، یه عده ای اصلا بازنشسته نمی شوند!! (281125)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۳:۲۳
دوستان عزیزقضیه تنها 8 سال نیست امثال این اقابا همین اظهار نظر های پوچ با سرنوست یک ملت بزرگ بازی کردن الانم بجای توبه و اظهار ندامت قیافه حق بجانب میگیرندو در مورد رییس جمهور محبوبمان حرفای بی ربطی میزنند حال اقای روحانی خوبست تا دور بعد هم با حمایت مردم رییس جمهور خواهند بودان شااله (( به گفته رهبر عزیز مان میگه هر روز شمارو ( اقای روحانی )دعا میکنم))و دیگر حرف بس است . (281088)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۳:۴۰
این چه استدلالی است که وظیفه نظام تربیت نیرو برای حکومت امام زمان است؟؟؟
اولا: کجای اسلام گفته هدف وسیله را توجیه می کند. یعنی اگر به قیمت تربیت نیرو برای حکومت امام زمان مردم دیگر از فساد و فلاکت و بدبختی له شوند اشکالی ندارد؟؟؟ کجا امام زمان به چنین چیزی راضی است؟؟؟
ثانیا: مگر نیرو برای امام زمان تربیت کردن حکومت می خواهد؟؟؟ شما در همان حوزه های علمیه می توانستید خیلی بهتر برای امام زمان نیرو تربیت کنید. (281092)
ظاهر
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۳:۴۱
جناب شیخ اگر ترسی ندارید و مردم شما رو میخان چه ترسی از رفراندوم دارید؟ احمدی نژاد که نتیجه یک انتخاب درست بود، پس چی شد؟ هاله نور و این حرفا!!!!!!!! (281093)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ۲۳:۵۱
سلام صوت این سخنرانی موجود هست؟؟؟ (281096)
;کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۰:۲۹
دستتون درد نکنه .خوب خندیدم. حرفاهاش مثل شجونی صریح بود. (281103)
علیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۰:۴۱
میگه بیشترازاین توان مبارزه بافسادنداریم آیااین تشویش افکاروضدنظام نیست
آیااین همون افکارحجتیه ایهانیست که میگویندزمین بایدپرازفسادشودتاامام زمان(عج)ظهورکند
خدابه همه مارحم کندبااین افکار. (281104)
lمظلوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۰:۵۹
وقتی که این بابا کشور خودش را حاضره از دست بده ولی سوریه رانه {مدتی پیش گفته بود حفظ سوریه برای ما مهمتر از خوزستان است }دیگر چه توقعی از اوست درست هم گفته برای او و همپالکیهایش آری ولی آیا نظر ملت هم همین است امثال ایشان هم یک تاریخ مصرفی دارند که انشااله دیگرتمام است (281107)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۱:۰۰
خیلی از رفقای آقای طائب فهمیدن اما خودش نفهمیده که اگر روحانی شکست بخوره خیلی ها شکست می خورند... شرایط مملکتی زمان دولت روحانی با شرایط خاتمی یکی نیست که با رییس جمهور در بیوفتید.. قطعا کشور ضربه می خورد از این جناح بازی اصولگرایان (281108)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۱:۰۲
یک سوال از آقای طائب : چرا دیگر مشارکت مردم در انتخابات و همه پرسی های ما 98% نمیشود؟ (281109)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۱:۳۱
اولین هدف امام(ع) نفی کنندگان عقل، شعور، تعقل، تفکر، دانش،و زورگویان ثروج خشونت و خرافه است (281114)
موسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۱:۳۸
باسلام.عزیزان محترم 1-اگر دنبال حکومت دینی هستیم،محور دینداری ،خدا پیامبر و امامان معصوم میباشند و مابجای توپ وتشر زدن به این وآن، دین راشناخته ورفتارهرکس را که مبتنی برارزشهای الهی نیست نقد کنیم 2-بی ادبی نکنیم3-هر کس از طرف خودش حرف بزند4-تحلیل سیاسی الزاماتی داردکه هرکس نمیتواند خود را خبره بداند5-نهایتا ما همه ایرانی و مسلمانیم و همه میخواهیم ایران عزتمند و سرافراز بمانداگر محمود اشتباه کرد نقدش میکنیم (منصفانه)اگر حسن اشتباه .....والی آخر.همه فدای ایران.ان الله مع الصابرین. (281115)
حامد
United States
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۱:۴۵
با سلام
این آقا به چه حقی و با جه جرات و جسارتی به رئیس جمهور و منتخب مردم توهین می کند و برای او نسخه می پیچد. چگونه در مورد مردم فکر می کند که می گوید افراد جدیدی به وقت خودش رو می کنیم نخیر آقای طائب همون احمدی نژادی که رو کردید برای مردم بس بود. اینقدر خودتان را همه کاره مملکت حساب نکنید و به همان قانون اساسی که اشاره کرده اید، پایبند باشید. (281116)
مسعوود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۲:۰۹
طایب برو فکر نان کن که خربزه اب هست اگر روحانیی نبود . ..ملت شما کجا هستند نیرو برا ی امام زمانانهم نیروهای شما نکند تو هم می خواهی مدیریت جهانی کنی سنگ مفت وگنجشگ مفت ولی تمام شد دوران سیاه چون روحانی امده (281121)
رضا
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۲:۱۴
در رابطه با اقتصاد اقای روحانی به گفته هایشان عمل کرد ند وتوانستند تا حدودی وضع را درست کنند .جناب مثل اینکه یادتان رفته این وضعیت را کی درست کرده است همان کارشناس در همیه امور .برای احداث یک ساختمان 2سال زمان لازم است ولی برای خراب کردن همان 2هفته وقت کافی است. هشت سال خراب کردید.هشتاد سال کشور عقب افتاده.میخواهید 100 روزه درست بشود .درباب فساد حرف شما بوی انجمن حجتیه میدهد. (281122)
Jaber
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۵:۲۱
این ها در توهم زندگی می کنند لطفا با نوشتن سخنان اینها وقت جوانان را نگیریر (281126)
کارشناس درهر زمینه
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۷:۳۷
بنی صدر بیچاره یک دهم کارهای احمدی نزاد را انجام نداد.اگر زمان امام بود معلوم نبود چطوری باید فرار میکرد. (281132)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۳۰ ۰۷:۳۷
آقایان میگویند در مملکت آزادی وجود دارد اما نماینده مجلس بر خلاف حاکمیت اجازه اظهار نظر ندارد و اگر مطلبی را برخلاف گفت متهم به دیوانگی شده که خودش رو باید به پزشکی قانونی معرفی کند تازه ایشان فرزند مطهری و از خانواده موجه است حال تصور کنید فردی ناشناس باشد نماینده مجلس هم نباشد فکر کنم سرنوشتش با کرام الکاتبین اصول گراست (281133)