به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۶۷۷۷۳
آمریکا: پیامی از ایران برای اسرائیل دریافت نکردیم

جن ساکی اظهارات عبداللهیان را تكذيب كرد

گروه بين‌الملل: جن ساکی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، روز سه شنبه در واشنگتن در واکنش به گفته های معاون وزیر امورخارجه ایران گفت در گفتگوهای میان دیپلمات های ایران و آمریکا در چهارچوب گروه پنج به علاوه یک هیچ پیام تهدیدی از سوی ایران برای اسراییل دریافت نشده است.
جن ساکی اظهارات عبداللهیان را تكذيب كرد
ساکی به خبرنگاران گفت: در مورد مذاکرات خصوصی دیپلماتیک با ایران سخنی نخواهد گفت، به جز آنکه در تازه‌ترین دور از گفت‌وگوهای اتمی، هیچ پیام تهدیدی علیه اسرائیل به آنها منتقل نشد. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید «ما قطعا هرگونه تهدیدی مانند آن را، به هر شکلی که باشد، محکوم می‌کنیم». امیر عبداللهیان، معاون وزیر خارجه، دیروز از «پیام» ایران در مورد اسرائیل به آمریکا در پی شهادت سردار الله‌دادی، از فرماندهان سپاه پاسداران در بلندی‌های جولان در سوریه، سخن گفته بود.

این مقام وزارت خارجه گفته بود در این «پیام» تهران اعلام کرده است که اسرائیل «وارد خط قرمزهای ایران شده است و باید منتظر عواقب این اقدام خود باشد». در حمله‌ای که روز ۲۸ دی در بلندی‌های جولان در خاک سوریه، انجام شد سردار محمد علی الله‌‌دادی، همراه با جهاد مغنیه، فرزند عماد مغنیه و چند نیروی حزب الله لبنان به شهادت رسیدند.