به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۶۸۷۴۵

افراطيون‌درمیان انبوه حامیان‌روحانی گم‌شدند

گروه سیاسی: کاروان تدبیر و امید چهارشنبه بار سفر بستند و به اصفهان رفتند.
افراطيون‌درمیان انبوه حامیان‌روحانی گم‌شدند
اصفهان مقصدی مهم در میان سفرهای استانی رئیس جمهوری است. حسن روحانی قرار بود ساعت 10 صبح در اجتماع مردم اصفهان در میدان نقش جهان سخنرانی کند. همه چیز مهیا بود. رئیس جمهوری و هیات همراه پس از استقبال مسئولین استانی از فرودگاه به سمت میدان نقش جهان حرکت کردند. مردم زیادی در مسیر به استقبال روحانی آمده بودند. مردمی که با آرا خود در انتخابات 92 فاصله زیادی میان روحانی و دیگر رقبا قائل شدند. پرشور و پرتعداد برای ملاقات رئیس جمهوری به خیابان ها آمده بودند اما در این بین افرادی بودند که بر خلاف جهت حرکت می کردند و امده بودند تا مخالفت خود را با دولت روحانی نشان دهند. آنها شعارهای تندی می دادند و پلاکاردهایی بر علیه برخی چهره ها در دست داشتند. در میان انبوه جمعیتی که بعضا نامه هایی در دست داشتند تا به رئیس جمهوری برسانند آن تعداد اندک گم شدند. کاروان تدبیر و امید بعد از ساعتی به میدان نقش جهان رسید، همانجا که وعده دیدار روحانی با اصفهانی ها بود. میدان مملو از جمعیت بود اما باز انجا هم عده ای سازماندهی شده در مقابل جایگاه ایستاده بودند و شعارهای خاصی را مطرح می کردند.

رئیس جمهور بعد از ساعتی انتظار پشت تریبون قرار گرفت و به سخنرانی پرداخت، روحانی از عدم نیاز ایران به بمب اتم گفت و از اینکه ایران از تحریم و تهدید نمی ترسد. و در این بین آن عده خاص همچنان بدون توجه به سخنرانی روحانی که بیشتر به مباحث استانی اختصاص یافت شعار می دادند. آنها تا پایان سخنرانی شعار دادند و پلاکاردهای خاص خود را بالا بردند و در نهایت هم درگیری هایی بین آنها با مردمی که برای استماع سخنان رئیس جمهوری آمده بودند پیش آمد.

از آنجا که اصفهان به تاریخ و فرهنگ غنی در دنیا معروف است انتظار می رود که در اجتماع عمومی مردم نیز رفتاری فرهیخته و فرهنگی به نمایش گذاشته شود و این مهم تنها با همراهی مسئولین استانی محقق می شود. مسئولین اصفهانی باید با پختگی بیشتر این نوع اقدامات را رصد و تلاش می کردند که مردم را به سمت و سوی اخلاق محوری سوق دهند.
مرجع : ایسکا نیوز