به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۶۹۰۵۷
نمايندگان «دلواپس»؛ «موج سواري» ممنوع!

«گرد و خاك» عليه دولت روحاني و ابتكار!

«گرد و خاك» عليه دولت روحاني و ابتكار!
گروه سياسي- رسانه‌ها: روزنامه كارون در صفحه اول شماره امروز خود نوشت: روز گذشته و در پي شروع مجدد گردوخاك و ريزگردهاي وحشتناك در خوزستان تعدادي از نمايندگان خوزستاني مجلس شروع به مصاحبه كردن و ابراز ناراحتي از وضع موجود نموده و نوك تيز اظهاراتشان را هم به كارگزاران دولت يازدهم كه 1/5 سال است بر سر كار آمده‌اند، نشانه رفتند!

متاسفانه و در حاليكه گرد و خاك سالهاست زندگي خوزستاني ها را سخت و طاقت فرسا نموده و موجي از مهاجرت نخبگان را از استان فراهم آورده، سرمايه گذاري در استان به حداقل رسيده و ...«موج سواري» برخي افراد براي بهره گيري «سياسي و شخصي» هم به تمامي مصائب مردم خوزستان اضافه شده است. براي مثال برخي از اين آقايان نماينده، هماناني هستند كه در طول 8 سال دولت احمدي‌نژاد دم برنياورده، اما حالا يكباره «دلواپس» گردوخاك شده و عليه دولت روحاني و معصومه ابتكار (رييس سازمان محيط زيست ايران) بيانيه سياسي مي‌دهند تا از اين طريق خود را در كنار مردم مظلوم و سختي كشيده خوزستان جا بزنند! (به ياد داشته باشيم به انتخابات مجلس هم نزديك مي‌شويم!)

جا دارد از اين آقايان بپرسيم چطور 8 سال در دوره احمدي‌نژاد لام‌تا كام حرف نزديد، انتقادي نكرديد و برخي‌تان از مواهب و امتيازات ايشان هم بهره‌مند شديد! ( حداقل يكي از شما را ما «كاروني‌ها» به خوبي مي شناسيم كه چگونه در موج سواري استاديد!) اما حالا ژست ناراحتي از وضع موجود مي‌گيريد؟! مگر گردوخاك طي همين 2سال دولت روحاني ايجاد شده است؟! اگر كم‌حافظه هستيد فقط يادآوري مي‌كنيم اين معضل از حدود12سال قبل آغاز شده، يعني همزمان با ْآغاز دوره دولت مورد حمايت و محبوب شما! بخاطر مي‌‌آوريد آقايان « دلواپس»؟!