به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۶۹۲۶۹

مجسمه ابراهیموویچ در موزه پاریس/عکس

گروه ورزشی: ستاره سوئدی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید ممکن است جایگاهش در فوتبال فرانسه آنقدر رفیع شود که مجسمه‌اش جای برج ایفل را بگیرد.
شب گذشته در مراسمی که در موزه آکادمی گروین پاریس برگزار شد، مجسمه زلاتان ایبراهیموویچ با پیراهن تیم باشگاهی‌اش رونمایی شد. به این ترتیب مجسمه ایبرا در کنار پیکره بزرگانی همچون زیدان، رونالدو، دزایی، آنری و ... قرار گرفت.



ابراهیموویچ: شاید یک روز مجسمه‌ام جای برج ایفل را گرفت
روز گذشته (دوشنبه) در مراسمی برای تجلیل از زلاتان ابراهیموویچ از مجسمه او در موزه ژروین پاریس رونمایی شد تا مهاجم سوئدی PSG بعد از پله دومین فوتبالیستی باشد که مجسمه‌اش در این موزه معروف قرار می‌‌گیرد. ایبرا اما در این مراسم گفت هدف بزرگ‌تری در سر دارد و می‌خواهد در فرانسه آنقدر معروف شود تا شاید روزی مجسمه‌اش جای نماد اصلی پایتخت این کشور را بگیرد.

ایبرای 33 ساله در این خصوص به شبکه RMC‌ فرانسه گفت: اینکه مجسمه‌ات را در موزه ژروین قرار دهند احساسی باورنکردنی دارد. چهره مجسمه ساخته شده بسیار جدی است درست مثل چهره خودم وقتی که در زمین بازی حضور دارم. من فقط می‌‌توانم قدردان کار فوق‌العاده‌‌ای که صورت گرفته است، باشم. به اینکه به این شیوه از من تجلیل شده است افتخار می‌کنم به خصوص به عنوان یک بازیکن سوئدی.
ابراهیموویچ ادامه داد: داشتن یک مجسمه در موزه‌ بزرگی مثل ژروین افتخاری بزرگ است و از این بابت به خودم می‌بالم. مردم واقعاً می‌توانند به این مجسمه نزدیک شوند و هدف هم همین بود.

ستاره سوئدی پاری‌سن‌ژرمن در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند قدم بعدی که برای تجلیل از او برداشته خواهد شد چه خواهد بود، عنوان کرد: قدم بعدی؟ نمی‌دانم... شاید یک روز مجسمه ایبرا جای برج ایفل را گرفت!