به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۶۹۳۲۴
در شب پیروزی دشوار آرسنال؛

پیروزی دلچسب لیورپول مقابل تاتنهام

گروه ورزشی: بیست‌وپنجمین هفته از لیگ برتر انگلیس با پیروزی خانگی تیم‌های آرسنال و لیورپول آغاز شد.
پیروزی دلچسب لیورپول مقابل تاتنهام
هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر انگلیس شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که در مهمترین آنها تیم‌های لیورپول و آرسنال برابر رقبای خود به برتری رسیدند. آرسنال در ورزشگاه امارات لندن میهمان خود لسترسیتی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. لوران کاسیلنی در دقیقه 27 و تئو ولکات در دقیقه 41 برای توپچی‌ها گلزنی کردند و تنها گل لستر را هم کراماریچ در دقیقه 62 زد. آرسنال با این نتیجه 45 امتیازی شد و موقتاً جای منچستریونایتد را در جدول رده‌بندی لیگ برتر گرفت.

در دیگر بازی مهم دیشب، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میهمان خود تاتنهام را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. مارکوویچ در دقیقه 15، جرارد در دقیقه 53 (از روی نقطه پنالتی) و بالوتلی در دقیقه 83 گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند و هری کین در دقیقه 26 و موسی دمبله در دقیقه 64 برای تاتنهام گلزنی کردند. در دیگر بازی‌های شب گذشته هال‌سیتی با نتیجه 2 بر صفر از سد استون‌ویلا گذشت و ساندرلند با همین نتیجه در خانه به کوئینزپارک‌‌رنجرز باخت.

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر امشب با انجام شش دیدار همزمان از ساعت 23:15 به وقت تهران دنبال می‌شود که در مهمترین آنها چلسی میزبان اورتون است، منچسترسیتی به خانه استوک‌سیتی می‌رود و منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد با برنلی روبه‌رو خواهد شد. در دیگر بازی‌ها ساوتهمپتون میزبان وستهام است، نیوکاسل به خانه کریستال پالاس می‌رود و وست‌برومویچ از سوانزی پذیرایی می‌کند.

مرجع : تسنیم