به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۶۹۳۳۱
هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال

پیکان - نفت تهران؛ دوئل استقلالی‌ها

گروه ورزشی: هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال بعدازظهر پنجشنبه با برگزاری یک دیدار آغاز می‌شود.
پیکان - نفت تهران؛ دوئل استقلالی‌ها
در حالی که هنوز دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر به پایان نرسیده، هفته بیست‌ویکم بعدازظهر فردا (پنجشنبه) با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های پیکان و نفت تهران آغاز خواهد شد.
تیم نفت تهران هفته آینده باید در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند و به همین دلیل بازی‌هایش را زودتر از سایر تیم‌ها برگزار می‌کند، موضوعی که با واکنش مربیانی چون صمد مرفاوی، سرمربی تیم فوتبال پیکان مواجه شده است.

صمد مرفاوی برای نشان دادن اعتراض خود در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اعلام کرد که آسیایی شدن و نشدن نفت هیچ ارتباطی به او و تیمش ندارد که باعث شده پیکانی‌ها تحت فشار قرار بگیرند. این موضوع یک هفته پیش از برگزاری این دیدار باعث جنجال‌هایی هم شد و در این بین اعتراض مسئولان پیکان هم فایده‌ای نداشت، چراکه مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند این بازی تحت هر شرایطی طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

حالا پیکان باید در شرایطی به مصاف نفت برود که به اصطلاح بازی روانی را به این تیم باخته و بعد از شکست مقابل استقلال هم به لحاظ روحی وضعیت مناسبی ندارد. در سوی دیگر میدان هم تیم نفت توانسته بعد از پیروزی مقابل سایپای البرز به صدر جدول برسد و حالا برای حفظ این رتبه تلاشی مضاعف خواهد کرد تا علاوه بر این موضوع با روحیه‌ای مناسب پا در میدان آسیایی بگذارد.

علیرضا منصوریان به همین دلیل کار سختی دارد و آماده کردن تیم جوانش برای تجربه در اولین میدان آسیایی تمرکز بالایی می‌خواهد. دوئل مرفاوی و منصوریان که هر دو از استقلالی‌های قدیمی به شمار می‌روند هم در این بین جالب توجه است. این دوئل از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می‌شود.سایر دیدارهای هفته بیست‌ویکم پنجشنبه و جمعه هفته آینده در تاریخ‌های 30 بهمن و اول اسفندماه برگزار خواهد شد.
مرجع : تسنیم