به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۶۹۸۴۵
مسی می‌داند چطور گره از کار ما باز کند؛

انریکه: علاقه‌ای به رکورد و آمارها ندارم

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با ابراز خرسندی از برد قاطع خانگی شاگردانش برابر لوانته، تمجید ویژه‌ای از عملکرد ستاره آرژانتینی تیمش که در این بازی هت‌تریک کرد، انجام داد.
انریکه: علاقه‌ای به رکورد و آمارها ندارم
لوئیس انریکه پس از پیروزی 5 بر صفر خانگی تیمش مقابل لوانته که یازدهمین پیروزی متوالی کاتالان‌ها بود به تمجید از عملکرد شاگردان خود پرداخت. با گلزنی نیمار، لوئیز سوارز و البته هت‌تریک لیونل مسی، بارسلونا هجدهمین پیروزی‌اش را در فصل 15-2014 لالیگا کسب کرد و فاصله‌ خود را با رئال مادرید به یک امتیاز رساند.
با این پیروزی، لوئیس انریکه توانست به رکوردی که پپ گواردیولا، سرمربی پیشین بارسا در فصل 9-2008 لالیگا با کسب 11 برد متوالی به ثبت رسانده بود، برسد. در حال حاضر رکورد بیشترین پیروزی متوالی در بارسلونا رکوردی است که فرانک ریکارد در فصل 6-2005 با کسب 18 برد به ثبت رساند.

انریکه پس از بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف ما تشکیل تیمی با یک ترکیب پرمهره و با کیفیت بود و اکنون از نتایجی که کسب کرده‌ایم بسیار راضی هستیم. در نیمه اول بازی‌مان تعادل نداشت اما بعد از آن و در نیمه دوم ما بسیار خوب ظاهر شدیم. همه می‌خواهند در بازی تیم نقشی ایفا کنند و فکر می‌کنم بردی که کسب کرده‌ایم، اعتمادبه‌نفس‌مان را بسیار تقویت خواهد کرد.

سرمربی کاتالان‌ها سپس به تمجید از لیونل مسی پرداخت که سه گل از پنج گل بارسا را زد و ستاره میدان بود. او خاطرنشان کرد: تا زمانی که مسی اینقدر از بازی‌اش لذت می‌برد من به او استراحت نمی‌دهم. زمانی که ما برابر تیمی‌های تدافعی به میدان می‌رویم، باید فضاسازی کنیم و خیلی سریع موقعیت‌ بسازیم. توانایی لئو برای انجام این کار،کلید موفقیت ماست و او می‌داند که چگونه گره از کارمان باز کند.

انریکه درباره 11 پیروزی متوالی تیمش و رسیدن به رکورد بردهای متوالی بارسای پپ گواردیولا در فصل 9-2008 نیز گفت: من نمی‌دانستم که ما این رکورد را بر جای گذاشته‌ایم. راستش من خیلی به این مسائل علاقه ندارم. در پایان فصل ما می‌توانیم به کارهایی که انجام داده‌ایم نگاهی داشته باشیم و آنها را ارزیابی کنیم. اگر کارهایی که انجام می‌دهیم منجر به قهرمانی‌مان شد،‌ چه بهتر.

نیمار: ما در مسیر صحیح قرار داریم
نیمار پس از پیروزی پنج بر صفر تیمش مقابل لوانته در هفته بیست و سوم لالیگا اظهار داشت: در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم. باید همین راه را ادامه دهیم، تلاش کنیم و کاری را که می‌توانیم انجام دهیم. باید به تمام تیم تبریک گفت.
ستاره برزیلی بارسلونا در دقیقه 66 جایش را به سوارز داد و تأیید کرد: دوست نداشتم بیرون بیایم. دوست ندارم تعویض شوم، دوست ندارم زمین را ترک کنم. همه می‌خواهند دقایق بیشتری در زمین بازی کنند.

وی همچنین اضافه کرد: مسی تماشایی است. او درون و بیرون از زمین دوست من است.