به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۷۰۶۷۹

پیام‌های تسلیت برای درگذشت ریحانی

گروه فرهنگ و هنر: معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت بهرام ریحانی، هنرمند جوان تئاتر را تسلیت گفت.
پیام‌های تسلیت برای درگذشت ریحانی
در پیام علی مرادخانی آمده است:
«از دست دادن هنرمند جوان تئاتر، بهرام ریحانی، برای خانواده و دوستدارانش زخمی جانکاه است که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و صبوری کردن در برابر چنین ضایعه‌ای بس دشوار است. اما باید از خود بهرام بیاموزیم. زمانی که در پشت صحنه نمایش «بی‌لالا» با او گفت‌و‌گو می‌کردم، اگرچه سخت بیمار بود، اما روحیه‌ای ستودنی داشت و با شوق و ذوق از تئاتر می‌گفت و امید در چشمان دردکشیده‌اش می‌درخشید. باید همچون خود او باشیم که تا روزهای آخر با امید و انگیزه برای هنری که دوست داشت تلاش کرد و به حرمت زندگی خم به ابرو نیاورد.

درگذشت زودهنگام شادروان بهرام ریحانی را به خانواده محترمش و همه هنرمندان به ویژه اهالی تئاتر تسلیت می‌گویم و برای بازماندگانش آرزوی شکیبایی دارم.»
همچنین در پیامی دیگر مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، درگذشت «بهرام ریحانی» را تسلیت گفت.
«مجید سرسنگی» در پیامش آورده است:
«به نام او، که تنها باقی است
تقدیر الهی بر این بود که در واپسین روزهای سال 1393، روح هنرمندی محبوب، از جسمی که سال‌ها در گیر و دار رنجی طاقت فرسا بود، رها شود و به دیار حق بشتابد.
بهرام ریحانی بازیگر ارزنده هنر تئاتر کشور، رخت از این جهان بربست تا بهار را، و غم و اندوه ما را از آسمان به نظاره بنشیند.
درگذشت این هنرمند عزیز را به بازماندگان محترم او و نیز خانواده تئاتر کشور تسلیت می‌گویم.‌»
بهرام ریحانی، بازیگر جوان تئاتر، که از یک سال پیش با سرطان مبارزه می‌کرد، امروز سه‌شنبه پنجم اسفندماه در بیمارستان فیروزگر تهران درگذشت.
مرجع : ایسنا