به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۷۱۱۵۴

منصوریان: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال نفت ایران معتقد است که بازیکنانش در بازی مقابل العین نمایش خوبی داشته‌اند.
منصوریان: به بازیکنانم افتخار می‌کنم
علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی تیم‌های نفت ایران و العین امارات که با نتیجه مساوی یک یک به اتمام رسید، گفت: به نظر من کیفیت این بازی خیلی بالا بود. در نیمه اول العین موقعیت بیشتری داشت و از ما بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم کاملا به لاک دفاعی رفت و ما بهتر بازی کردیم.

سرمربی نفت اضافه کرد: آنها می‌خواستند در تهران به مساوی دست پیدا کنند که این خواسته‌شان هم محقق شد. جا دارد همین‌جا به مسئولان و کادر فنی العین تبریک بگویم چون فوتبالی متفاوت‌تر از امارات را به نمایش می‌گذارند و هزینه‌های خوبی هم انجام داده‌اند.

منصوریان تصریح کرد: به بازیکنانم، اعضای کادر فنی و کل مجموعه نفت افتخار می‌کنم. بازیکنانم مقابل العین خوب بازی کردند و توانستند تمام خواسته‌های من را در نیمه دوم عملیاتی کنند. در نیمه دوم برای اینکه بتوانیم روند حرکتی خود را عملیاتی کنیم به گل احتیاج داشتیم که این امر هم محقق شد.

وی در خصوص پنالتی که علیه این تیم گرفته شد اظهار داشت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما احساس می‌کنم پنالتی که داور به ضرر ما گرفت خیلی سختگیرانه بود چون بازیکن ما زمانی نداشت که بخواهد «هند» کند. فاصله، زمان و وضعیت مدافع ما اصلا برای پنالتی کردن مناسب نبود. او حتی دستش را هم به بغلش رساند اما داور پنالتی سختگیرانه‌ای گرفت.

منصوریان عنوان کرد: در صحنه‌ای که وحید امیری می‌رفت با دروازه‌بان تک به تک شود داور با یک سوت بی مورد شانس گل را از ما گرفت. همچنین در صحنه‌ای دیگر دروازه‌بان و مدافع العین با هم برخورد کردند اما داور خطای بازیکن ما را گرفت. در مجموع فکر می‌کنم بازی از نظر فنی بسیار با کیفیت بود و من از بازیکنانم راضی هستم. وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد تیمش مشکل گلزنی دارد، گفت: این نظر شماست و من با آن موافق نیستم. ما بازیکنان خوبی در پیشانی خط حمله داریم.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه تماشاگران کمتری نسبت به بازی نفت مقابل الجیش به ورزشگاه آمده بودند، تصریح کرد: ابتدا عذرخواهی می‌کنم که در جریان بازی بودم و نتوانستم از تماشاگران تشکر کنم. دست همین تعداد تماشاگر را هم می‌بوسم. امروز پرسپولیس بازی داشت و به خاطر برد این تیم به پرسپولیس و فوتبالمان تبریک می‌گویم. بازی پرسپولیس تقریبا با بازی ما همزمان بود و پخش تلویزیونی هم می‌شد. قطعا هواداران هم می‌خواستند آن بازی را هم ببینند.

منصوریان خاطرنشان کرد: با این حال باز هم هواداران امروز یار دوازدهم ما بودند و در جریان بازی حضورشان را احساس می‌کردیم. مهدی رحمتی در هر دو بازی خانگی ما به ورزشگاه آمد و ما را تنها نمی‌گذارد. از مهدی و مسئولان فوتبال، همچنین هواداران کشورمان تشکر می‌کنم. با وجود بازی همزمان پرسپولیس و پخش تلویزیونی آن، 5،6 هزار هوادار به ورزشگاه آمد که دست تک تک آنها را می‌بوسم. مقابل این تیم حرفه‌ای العین ما به حضور تماشاگران و خالی نبودن سکوها احتیاج داشتیم. دست این تماشاگران را چه آبی، چه قرمز و چه سپاهانی و تراکتوری بودند می‌بوسم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از چند بازی در لیگ قهرمانان چه نظری درباره تفاوت بازی در آسیا و لیگ برتر دارد، اظهار داشت: تفاوت بازی در آسیا و لیگ ایران را در 4 جلسه فنی بعد از بازی با پاختاکور به بیرانوند و هم‌بازی‌هایش توضیح دادم. در لیگ اگر 7 موقعیت به یک تیم بدهیم شاید یکی از آنها گل شود. موقعیت‌سوزی و بحث انضباط و شرح وظایف فردی تفاوت لیگ ما با آسیاست. این تفاوت وقتی مشخص می‌شود که ما به پاختاکور 3 موقعیت گل می‌دهیم و آنها دو گل به ما می‌زنند.

سرمربی نفت تهران ادامه داد: در آسیا بازیکنان باید شرح وظایف خود را به خوبی انجام دهند. به همین دلیل است که 2 یا 4 تیم از هر کشور در مسابقات حضور دارند چرا که آسیا جایگاه بهترین‌هاست و بهترین تیم هر کشور در این مسابقات حاضر می‌شود و کیفیت لیگ قهرمانان در بالاترین سطح است. از کشورهای عربی تیم‌های قدرتمندی چون الشباب و العین حضور دارند و از ایران هم پرسپولیس، فولاد، تراکتورسازی و نفت به عنوان قدرتمندترین تیم‌های ایران در لیگ قهرمانان هستند و به همین دلیل است که بازی‌ها در آسیا با کیفیت است.

منصوریان گفت: تیم‌ها باید با سختکوشی و دقت بازی کنند و نظم تیمی به همراه شرح وظایف فردی مهمترین مسئله در لیگ قهرمانان آسیاست. البته معتقدم امروز ما می‌توانستیم گل هم دریافت نکنیم و داور در صحنه پنالتی کمی سخت‌گیری کرد. از نظر من امروز گلی در این بازی نخوردیم.
مرجع : تسنیم