به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۷۱۲۹۲
استراحت مطلق با کمترین اصلاحیه اکران می‌شود

اشاره‌ تیتراژ فیلم به زن و شوهر بودن‌بازيگران

گروه هنري: فیلم سینمایی استراحت مطلق به کارگردانی عبدالرضا کاهانی قرار است در نوروز ۹۴ اکران شود. از قرار معلوم شروط جالبی برای اکران این فیلم درنظر گرفته شده است.
اشاره‌ تیتراژ فیلم به زن و شوهر بودن‌بازيگران
به گزارش ایلنا؛ در اولین نوبت بازبینی فیلم استراحت مطلق توسط سازمان سینمایی؛ ۱۶ مورد اصلاحیه به فیلم داده شد اما بعداز مذاکرات کارگردان فیلم با اعضائ شورای بازبینی؛ از تعداد اصلاحیه‌ها کاسته شد. شورای بازبینی با وارد دانستن اصلاحیه‌ی حذف سه دیالوگ در فیلم و نیز اشاره‌ تیتراژ فیلم به زن و شوهر بودن رضا عطاران و فریده فرامرزی؛ از حذف دیگر صحنه‌های فیلم خودداری کرده و آنها را قابل اغماض ارزیابی کرده است.

فیلم استراحت مطلق ساخته عبدالرضا کاهانی با حضور بازیگرانی همچون ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، رضا عطاران، مجید صالحی، امیرشهاب رضویان و فریده فرامرزی تولید شده و قرار است از 20 اسفند در سینماهای کشور اکران شود.

نمایش این فیلم در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر به دلیل اصلاحیه‌های پیشنهادی شورای نظارت انجام نشد به همین دلیل این فیلم برای اولین بار در اکران عمومی برای علاقمندان به سینما و منتقدان نمایش داده می‌شود. گروه سینمایی این فیلم در نوروز 94؛ گروه سینمایی قدس است. در خلاص داستان فیلم استراحت مطلق آمده: تهران مگر مال توئه؟