به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۲ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۷۲۸۲۷

ازدواج نوبتی داعشی ها با دختران غربی!

گروه بین الملل: یکی از اعضای سابق داعش این گروه را عده ای خونریز و هوسران خواند.
ازدواج نوبتی داعشی ها با دختران غربی!
روزنامه دیلی میل انگلیس به نقل از «باسم حمزه»، 33 ساله و از اهالی فلوجه که عضوی از داعش بود نوشت:« وقتی دیدم فرماندهانم افرادی هوسران و تشنه به خون دیگران هستند دچار نومیدی شدم.» حمزه افزود:« فرماندهان عالی داعش می گفتند از هزاران دختر دانش آموز در مدارس غرب استفاده می کنند، این فرماندهان با سوء استفاده از خلاء های قانونی موجود در غرب، با این دختران به مدت یک هفته ازدواج می کنند و پس از آن آنان را طلاق می دهند تا دیگر عناصر داعش به نوبت با آنان ازدواج کنند.» این عضو سابق داعش درباره حقوق خود گفت:« ماهانه 400 هزار دینار عراق حقوق می گرفتم، در کنار حقوق پاداش هایی داشتم که غذای رایگان، سوخت و استفاده از اینترنت از جمله آنها بود... عناصر داعش در اوقات فراغت باید در کلاس های آموزش مسائل دینی و جهادی حضور یابند. در این کلاس ها ذهن اعضای داعش شستشو داده می شود.»

باسم حمزه افزود:« پس از آنکه داعش به شهر من (فلوجه) حمله کرد به من خبر دادند گزینه ای جز پیوستن به داعش در برابرت وجود ندارد، به سرعت مرا به یکی از اردوگاههای آموزشی در شهر رقه سوریه منتقل کردند اما پس از مدتی در کلاس های آموزشی خاصی وارد شدم و در این کلاس ها مرا مجبور کردند تا نقش جلاد را ایفا کنم. پس از این دوره به من دستور دادند چند نفر از شخصیت های سنی مذهب عراقی را که متهم به همکاری با دولت عراق بوده اند اعدام کنم. من برخی از این متهمان را می شناختم و حتی از دوستانم بودند در نتیجه اجرای این دستور را نپذیرفتم. رؤسایم مرا از اجرای این دستور معاف کردند اما هشدار دادند اجازه نخواهند داد پس از این، از دستوراتشان تمرد داشته باشم.»

وی افزود:« آنان یکی از دوستان مرا به اتهام تمرد از اجرای دستورات به طرز وحشیانه ای اعدام کردند در نتیجه تصمیم گرفتم فرار کنم... البته برداشت اولیه من از داعش این بود که عده ای جنگجو برای رضایت الهی می جنگند اما پس از مدتی پی بردم این گروه با اسلام هیچ میانه ای ندارد.» وی افزود:« به یقین می دانم برخی از اعضای داعش از قرص های روانگردان استفاده می کنند، برخی فقط در پی تجاوز به زنان و دخترانند، گاه مردان متعدد با یک زن و دختر آن هم در یک زمان معین ازدواج می کنند. این رفتارها به شدت ضد بشری است.»
مرجع : انتخاب