کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آلبوم جدیدم در اردیبهشت منتشر می‌شود

عسگری: امیدوارم کنسرت‌هایم لغو نشوند

17 فروردين 1394 ساعت 17:12

گروه هنري: آهنگساز و خواننده پاپ ضمن اعلام آخرین وضعیت آلبوم جدیدش ابراز امیدواری کرد در سال 94 کنسرت‌های خود و دیگر خوانندگان توسط نهادهای غیرمرتبط لغو نشود.


حمید عسگری در گفت‌وگو با آنا با بیان این مطلب که در حال حاضر تمام وقت خود را صرف آماده‌سازی آلبوم جدیدش می‌کند، گفت: «مراحل پایانی کار را پشت سر می‌گذاریم و عمده قطعات در بخش میکس و مسترینگ هستند. با این حساب فکر می‌کنم با اتمام این مراحل و اخد مجوزهای لازم، کار در اردیبهشت‌ماه به دست مخاطبان برسد.»

وی در مورد آلبوم جدیدش که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ادامه داد: «این آلبوم 11 قطعه را شامل می‌شود که در بخش ترانه امیر بذرافشان، امین بامشاد، علی عباسی و کاظم موسوی و در بخش تنظیم شهاب اکبری، کوشان حداد، پوریا حیدری و مسعود جهانی با من همکاری داشته‌اند.»

این موزیسین همچنین درباره تفاوت‌ ساخته‌هایش در این آلبوم نسبت به آلبوم‌های پیشین گفت: «فضای آهنگها تغییراتی داشته و بکرتر هستند. به عبارت دیگر در این آلبوم فضاهایی را تجربه کردم که کمتر در کارهای قبلی‌ام وجود داشته. همچنین کارها نسبت به کارهای قبلی ریتمیک‌تر و انرژیک‌تر هستند.»

عسگری در پاسخ به این سوال که مهمترین دغدغه‌اش در آغاز سال جدید چیست، اظهار داشت: «مشکل اصلی ما در سال گذشته لغو بی‌دلیل کنسرت‌ها در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف بود آنچنانکه کنسرت‌های من علی‌رغم اینکه مجوز ارشاد را داشتند در شهرهای شهرکرد، ساری، بوشهر،‌اصفهان و چند شهر دیگر توسط نهادهای غیرمرتبط لغو شدند.» وی در بیان اهمیت کنسرت برای خوانندگان و موزیسین‌ها ادامه داد: «یکی از انگیزه‌های فعالان حوزه موسیقی از تولید اثر و آلبوم، اجرای زنده قطعات در کنسرت‌هاست. با همین انگیزه است که گاهی ما 15 تا 20 ساعت در شبانه‌روز کار می‌کنیم.»

این خوانند پاپ افزود: «از آنجایی که کپی رایت در کشور ما وجود ندارد، ساخته‌های ما بلافاصله پس از انتشار آلبوم در فضاهای مجازی در معرض دانلود قرار می‌گیرند. بنابراین یکی از جنبه‌های مهم اجرای کنسرت برای ما، جنبه مالی‌ و اقتصادی آن است.» وی گفت: «از جنبه معنوی نیز هر خواننده و آهنگسازی نیاز دارد تا برای مخاطبان خود به صورت زنده اجرا کند. البته این خواسته به صورت متقابل در مخاطبان و علاقه‌مندان نیز وجود دارد بنابراین امیدوارم در سال جدید مشکلاتی که سال قبل در برگزاری کنسرت‌ها با آن‌ها مواجه بودیم، دیگر تکرار نشوند.»


کد مطلب: 73742

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/73742/عسگری-امیدوارم-کنسرت-هایم-لغو-نشوند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir